ارزان قیمت ترین تور اروپا کدام سایت ها هستند؟

شاید برای بسیاری از افراد تور اروپا گران و رویایی دور از ذهن به نظر برسد، اما با دانستن پارامترهای موثر بر قیمت تور اروپا می توانید تورهای اروپایی باکیفیت را انتخاب و خریداری کنید.

پیشنهاد می کنیم قبل از مشاهده تورهای اروپا توضیحات این صفحه را مطالعه کنید تا با سبک و مسیر این تورها آشنا شوید. بدون شک تورهای اروپایی پیچیده تر از کشورهای شرقی هستند. سالانه افراد زیادی از ایران به شهرهای مختلف اروپا سفر می‌کنند و خاطره خوشی از قاره سبز را به ایران بازمی‌گردانند.

همه چیز درباره تورهای اروپا

تورهای اروپایی به تورهایی گفته می شود که در کشورهای قاره اروپا برگزار می شوند و معمولا در منطقه شینگن هستند. در حال حاضر تورهای اروپایی که توسط ایران برگزار می شود به دو دسته تقسیم می شوند.

– تورهای محبوبی که معمولا در تمام فصول سال اجرا می شوند و همیشه مسافران خود را دارند.

– تورهای کمتر پرطرفدار که در فصول خاصی برگزار می شوند یا شرایط خاصی برای برگزاری دارند.

هر کدام از تورهای اروپا ویژگی های خاص خود را دارند و پس از انتخاب مقصد، باید هم با خدمات گردشگری و هم مسیری که برای تهیه مدارک و خرید تور باید طی کنید آشنا شوید.

در این صفحه سعی داریم تمام اطلاعات مهم تورهای اروپا را به شما بگوییم تا اگر برای اولین بار تجربه سفر به اروپا را دارید، فضای آن را به طور کامل تجربه کنید.

قیمت تور اروپا

در این صفحه می توانید قیمت تور اروپا را با جزئیات هر تور مشاهده کنید. این قیمت ها دائما به روز می شوند. افرادی که قصد سفر به اروپا را دارند می دانند که قیمت تور در اروپا طیف وسیعی دارد.

برخی از تورهای اروپایی به دلیل اینکه مقصد آنها شهرهای گران اروپایی است، تورهای لوکس محسوب می شوند. بسته به مقصدی که انتخاب می کنید، قیمت تور اروپا متفاوت است. اما به هر حال، اگر قصد دارید تور اروپا را تجربه کنید، باید بودجه خوبی برای آن داشته باشید.

برای مشاهده قیمت تور اروپا و سفر به اروپا می تونید از خدمات شرکت های بزرگی همچون lastsecond, eavar, sabatravelhub, nahalgasht استفاده کنید. و در بین همه این شرکت ها بر اساس تجربه ما و نطر افراد زیادی سایت sabatravelhub (صبا سفر) بهترین شرکت در زمینه تور اروپا برای ایرانیان می باشد.

آیا با تور به اروپا سفر کنیم یا شخصا؟

حتما برای شما هم پیش آمده که با تور اروپا به اروپا سفر کنیم یا به تنهایی؟ پاسخ به این سوال کاملاً به توانایی ها، سبک سفر و علایق شما بستگی دارد.

پیشنهاد ما این است که اگر تجربه سفر به اروپا را ندارید با تور اروپا سفر کنید. ویژگی سفر با تور اروپا این است که آژانس مسافرتی تمام کارهای لازم برای سفر شما را انجام می دهد و نیازی نیست درگیر مراحل اخذ ویزا و رزرو شوید. همچنین سفارتخانه ها معمولا برای تورهای اروپا راحت تر از این که خودتان این کار را انجام دهید ویزا می دهند.

در حال حاضر حداقل خدمات ارائه شده در تورهای اروپا شامل ویزا، رزرو هتل، بلیط هواپیما، بیمه و ترانسفر فرودگاهی می باشد.

در این تورها می‌توانید مقاصد خود را برنامه‌ریزی کنید و بنا به صلاحدید خود از جاذبه‌ها دیدن کنید. البته برخی از پکیج های تور اروپا شامل تورهای شهری و راهنمای تور می شود و اگر می خواهید به صورت گروهی از جاذبه ها دیدن کنید، می توانید این تورها را انتخاب کنید.

اما اگر می خواهید به صورت حضوری به اروپا سفر کنید، باید پرینت پرواز، رزرو هتل، بیمه نامه و فرم مشخصات را داشته باشید و هر مرحله را خودتان انجام دهید. البته اگر دعوتنامه دارید نیازی به رزرو هتل ندارید.

محبوب ترین تورهای اروپا از نگاه ایرانیان

در حال حاضر پرطرفدارترین تورهای اروپایی با تعداد مسافران بیشتر شامل فرانسه، اسپانیا، ایتالیا و آلمان است.

اما همانطور که گفتیم تورهای اروپا به این موارد محدود نمی شود و تورهای مختلف اروپا به مقاصد دیگر نیز برگزار می شود. در زیر به توضیح مختصری از این تورهای اروپایی پرطرفدار برای ایرانیان می پردازیم.

تور فرانسه

رویای دیدن برج ایفل و قدم زدن در شانزه لیزه در ذهن بسیاری از مسافران، آنها را به پایتخت فرانسه، پاریس می کشاند. در تور فرانسه، می‌توانید پاریس را تا حد دلخواه کاوش کنید، در کافه‌های آن استراحت کنید و در میان جاذبه‌های متعدد آن پرسه بزنید.

تورهای فرانسه معمولاً یا به پاریس یا در ترکیب با دو یا سه کشور همسایه برگزار می شود. این به شما بستگی دارد که آیا می خواهید تمام پاریس را کاوش کنید یا چند مقصد دیگر را نیز ببینید.

اگر قصد سفر به فرانسه را دارید پیشنهاد می کنیم برای بررسی جداگانه تورهای آن به صفحه تور فرانسه مراجعه کنید و توضیحات مربوط به آن تور را مطالعه کنید.

تور ایتالیا

تور ایتالیا یکی دیگر از تورهای اروپایی پرطرفدار برای ایرانیان است و ممکن است از دیدنی های فراوان شگفت زده شوید.

احتمالاً از کسانی که به ایتالیا سفر کرده‌اند شنیده‌اید که حتی قدم زدن در خیابان‌های ایتالیا به نظر می‌رسد شما را در زمان‌های تاریخی و فیلم‌های کلاسیک منتقل می‌کند.

تور ایتالیا معمولا ارزان تر از فرانسه است و کل فرآیند سفر کمی دشوارتر است. اما در هر صورت برای سفر باید ویزای شینگن بگیرید

در همه جای اروپا وجود دارد. بنابراین، اگر قصد دارید ارزان ترین تور اروپا را برای سفر انتخاب کنید، اسپانیا انتخاب هوشمندانه ای است.

تور بلغارستان

تور بلغارستان یکی از تورهای تابستانی پرطرفدار در اروپا است که ایرانیان به دلیل اینکه در محدوده شنگن نیست به راحتی می توانند به آن سفر کنند.

اما معمولاً تور بلغارستان فقط در فصل تابستان و سپس به شهر ساحلی وارنا انجام می شود. اگر قصد دارید بلغارستان را برای سفر به اروپا انتخاب کنید، پیشنهاد می کنیم تورهای بلغارستان را در صفحه ویژه ببینید.

تور ترکیبی اروپا

وقتی تورهای اروپایی را می بینید، ممکن است بین انتخاب تورهای ترکیبی اروپایی و تورهایی که مقصد خاصی دارند دچار سردرگمی شوید. کدام یک را انتخاب می کنید به علایق و سبک سفر شما بستگی دارد.

در این قسمت تفاوت این دو نوع تور اروپا را توضیح می دهیم تا راحتتر انتخاب کنید.

تورهای ترکیبی اروپا معمولا بین دو تا سه شهر در کشورهای مختلف اروپایی برگزار می شود. در هر کدام از شهرها می توانید دو تا سه روز اقامت داشته باشید و از جاذبه های اصلی آن شهر دیدن کنید.

سپس با هواپیما یا گاهی زمینی به مقصد بعدی می روید. با توجه به اینکه کشورهای اروپایی کوچک و نزدیک به هم هستند، جابجایی زمان زیادی نمی برد.

برخی از تورهای اروپا نیز تورهای اروپایی هستند که روزهای اقامت بیشتری در تورهای اروپا دارند و کشورهای بیشتری در برنامه تورهای اروپا گنجانده شده است.

ویژگی مهم انتخاب تور ترکیبی اروپا این است که در یک سفر می توانید چندین کشور را ببینید و در واقع یک بار ویزا بگیرید و چند کشور را ببینید.

تور اروپا با صبا سفر

تور اروپا باید از شرکت های مسافربری معتبر و با سابقه انجام شود. من به عنوان نویسنده سفر به اروپا از خدمات شرکت تور اروپا صبا سفر استفاده می کنم.

نوشته‌های مشابه