سیستم عامل HarmonyOS NEXT هواوی رونمایی شد


سیستم عامل HarmonyOS NEXT هواوی رونمایی شد

هواوی سیستم عامل جدیدی به نام HarmonyOS NEXT ایجاد کرده است که دیگر مانند قبل به اندروید وابسته نیست. این سیستم عامل جدید مانند سایر سیستم عامل های معروف بسیار روان و آسان است.

هواوی با شرکت های بزرگ چینی همکاری کرده است تا اپلیکیشن هایی برای HarmonyOS NEXT ایجاد کند. یک سری اخبار فاش شده نشان می دهد که HarmonyOS NEXT در حال حاضر در مرحله توسعه است و عملکرد آن مانند بقیه نرم افزارها بسیار خوب است.

ظاهراً بسیاری از برنامه های محبوب در چین برای کار با HarmonyOS NEXT در حال تغییر هستند. هواوی همچنین در حال همکاری با شرکت های دیگر برای ایجاد اپلیکیشن های بیشتر برای این سیستم عامل است. البته برخی از برنامه ها در HarmonyOSNEXT هنوز به طور کامل کار نمی کنند، اما احتمالاً تا زمان انتشار نسخه آزمایشی این سیستم عامل، این مشکل برطرف خواهد شد.

هواوی نسخه آزمایشی HarmonyOSNEXT را آماده کرده است تا افراد آن را امتحان کنند. احتمالا در مراسمی که در خرداد ماه برگزار می شود، نسخه آزمایشی این سیستم عامل به صورت رسمی معرفی خواهد شد. تا آن زمان، ممکن است تغییرات دیگری در این سیستم عامل رخ دهد که ما اکنون از آنها اطلاعی نداریم.

برخی می گویند که HarmonyOSNEXT می تواند با گوشی های جدید سری میت 70 هواوی عرضه شود، مدیر اجرایی هواوی همچنین گفت که احتمالاً این سیستم عامل جدید در اواخر امسال با گوشی های میت 70 عرضه خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که HarmonyOS NEXT دقیقا چه زمانی عرضه می شود، اما شایعات می گویند که ممکن است در ماه اکتبر شاهد این سیستم عامل باشیم.

__ مرجع اخبار فناوری __

نوشته‌های مشابه