الهام پاوه نژاد دفتر یادداشت


بازیگر مشهور کشورمان با انتشار عکس های از آخرین نقش آفرینی خود در شبکه نمایش خانگی صحفه شخصی اش را بروز رسانی کرده است. در ادامه عکس های از الهام پاوه نژاد دفتر یادداشت را در نیک صالحی مشاهده کنید.

الهام پاوه نژاد دفتر یادداشت

الهام پاوه‌نژاد متولد ۱۳۵۰ در تهران، بازیگر ایرانی است. وی دارای دیپلم تجربی از دبیرستان نوشیروان و فوق دیپلم بازیگری و کارگردانی از دانشگاه نیاوران در سال ۱۳۷۱ میباشد و از سال ۱۳۶۹ به صورت حرفه‌ای وارد حرفه بازیگری شد و فعالیتش را با تئاتر آغاز کرد.

عکس های الهام پاوه نژاد

ایشان ازدواج کرده و دارای یک دختر جوان به نام کردیا است از سال ۱۳۶۹ بصورت حرفه ای وارد حرفه بازیگری شد و فعالیتش را با تئاتر آغاز کرد. اولین کار صحنه وی در سال ۱۳۷۰ به کارگردانی اکبر زنجانپور با عنوان “ساحره سوزان” و اولین بازی کار تصویری اش در سال ۱۳۷۳ سریال همسران بود که خیلی مورد استقبال قرار گرفت.

رضا عطاران و الهام پاوه نژاد دفتر یادداشت

نحوه بازیگر شدن خانم بازیگر

زمانی که بازیگر شدم در خانه پدری با مادر و پدرم زندگی می کردم. من ۱۹ سالگی وارد دانشکده بازیگری شدم و حقیقتا وارد دانشگاه شدنم خیلی متاثر از تصمیم پدرم بود.

بازیگران در پشت صحنه سریال دفتر یادداشت

آن سال ها خیلی مخالفت بود برای هنر خواندن و مثل الان اصلا این جریان کاذب وجود نداشت که فرزندشان یا بازیگر بشود یا فوتبالیست. آن سال ها یا بچه ها باید دکتر می شدند یا مهندس و درواقع چون خواهرم (پریسا) مهندس بود، این فشار خیلی بود که من پزشکی بخوانم؛ با توجه به علاقه ای که من به رشته زیست شناسی داشتم.

گریم الهام پاوه نژاد و دوستش در یک نمایش

ولی واقعیتش این است که گرایش هنری و ادبیاتم خیلی زیاد بود و از بچگی فعالیت هنری و تئاتری می کردم. مرحله اول کنکور هنر را یواشکی انجام دادم چون پدرم اصلا دوست نداشت.

الهام پاوه نژاد

وقتی رتبه من آمد و پدرم دیدند که من بدون هیچ گونه فعالیت عجیب و غریبی به این رتبه رسیدم قبول کردند که من به صورت آکادمیک این رشته را بخوانم و من بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون رکن الدین خسروی و اکبر زنجان پور گذراندم و این اساتید خیلی در دیدگاه و نگرش من تاثیر گذاشتند.

الهام پاوه نژاد و دخترش کردیا

نقش الهام پاوه نژاد دفتر یادداشت

در یکی از سکانس‌های خبرساز سریال جدید دفتر یادداشت به کارگردانی کیارش اسدی‌ زاده که اولین حضور پر رنگ رضا عطاران پس از سال ها در یک سریال است، الهام پاوه نژاد در نقش شراره شروع به آوازخوانی با چند همخوان زن می کند. در این سکانس که حسابی مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته، عطاران نیز مشغول سلفی گرفتن با همخوان‌های زن می‌ شود.

رضا عطاران و الهام پاوه نژاد

دفتر یادداشت به کارگردانی کیارش اسدی‌ زاده و تهیه‌ کنندگی حسین اکبری، محصولی دیگر از پلتفرم فیلم‌ نت است که پوستر این فیلم، بدلیل شباهت به سکانسی از فیلم مالنا با بازی مونیکا بلوچی، با حواشی همراه بود.

تصاویر الهام پاوه نژاد

داستان دفتر یادداشت در واقع یادگاری است که خواهر ایرج برایش به یادگار گذاشته و از او خواسته تا همه چیز را در آن یادداشت کند و جلوی فراموشی‌اش را بگیرد.

تنها توصیه خواهرانه‌اش هم این است: «با خانم‌ها محترمانه رفتار کن.» این توصیه‌ای است که در همان قسمت ابتدایی می‌توان حدس‌هایی درباره دلیلش زد. ایرج واقعا در ارتباط با زنان اطرافش چالش‌های جدی دارد!

استایل الهام پاوه نژاد

در کنار عطاران هم حضور حسن معجونی به‌ شدت در سریال درخشان بود. مینا ساداتی، سوگل خلیق، کاظم سیاحی، زهرا داوودنژاد، بیژن بنفشه‌خواه، اردشیر رستمی، پاشا رستمی، فریبا متخصص، شمسی فضل‌الهی، مریم سعادت، الهام پاوه‌نژاد، داریوش کاردان و آزیتا حاجیان، دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند.

گریم الهام پاوه نژاد

روزیاتو , مجله دیده بان , اینستاگرام

نوشته‌های مشابه