نحوه دسترسی به سابقه تماشای YouTube:: عناوین را تنظیم و مدیریت کنید


نحوه دسترسی به سابقه تماشای YouTube: عناوین را تنظیم و مدیریت کنید!

اگرچه گاهی اوقات می تواند مانع ایجاد شود، سابقه تماشای YouTube شما ابزار مفیدی برای پیگیری ویدیوهایی است که در سایت تماشا کرده اید. این پست نحوه دسترسی به سابقه تماشای YouTube خود را در برنامه و وب سایت پلتفرم به همراه دستورالعمل هایی در مورد نحوه مدیریت آن با تنظیم و حذف موارد ضروری به شما نشان می دهد.

اول از همه، باید به سابقه تماشای YouTube خود دسترسی داشته باشید تا آن را مدیریت کنید. خوشبختانه انجام این کار بسیار آسان است. اگر از وب سایت این پلتفرم بازدید می کنید، به تب سمت چپ رفته و از تب You گزینه Story را انتخاب کنید.

این گزینه کمی بیشتر در برنامه موجود در تلفن های هوشمند پنهان است. برای مشاهده تاریخچه مشاهده خود در برنامه، تب You را در پایین صفحه انتخاب کنید. با این کار صفحه ای باز می شود که حاوی لیست های پخش و تاریخچه شما است. برای مشاهده تاریخچه، دکمه مشاهده همه در کنار History را انتخاب کنید.

نحوه حذف تاریخچه تماشای یوتیوب

ممکن است بخواهید هر از چند گاهی سابقه مشاهده خود را پاک کنید. در حالی که ممکن است به دلایل حفظ حریم خصوصی بخواهید این کار را انجام دهید، حذف چیزی از سابقه تماشای خود مانع از ارائه توصیه‌های ویدئویی مرتبط توسط پلتفرم می‌شود.

یک بار دیگر، استفاده از وب سایت برنامه این فرآیند را آسان می کند و گزینه Clear All Watch History را در سمت راست خواهید دید. پس از کلیک بر روی این گزینه، با همه گزینه هایی که می خواهید سابقه تماشای شما را از همه برنامه ها و دستگاه ها حذف کنید موافقت کنید و توصیه های ویدیویی خود را تنظیم کنید.

برای حذف یک ویدیوی خاص از استوری خود، کافی است ماوس را روی آن نگه دارید و نماد X را انتخاب کنید تا حذف شود.

برای پاک کردن کل سابقه تماشای خود هنگام استفاده از برنامه تلفن همراه YouTube، روی سه نقطه در بالای صفحه ضربه بزنید. مانند وب سایت، باید دوباره گزینه Clear All Browsing History را انتخاب کنید تا تأیید کنید که می خواهید داده های خود را حذف کنید.

روی سه نقطه کنار هر ویدیویی در برنامه ضربه بزنید تا منوی ظاهر شود. از آنجا، Remove from Watch History را انتخاب کنید تا آن ویدیوی خاص از سابقه شما حذف شود.

یکی از راه های حذف سابقه تماشای یوتیوب استفاده از این روش است.

چگونه از ذخیره سابقه تماشای YouTube جلوگیری کنیم

با توقف موقت سابقه تماشای YouTube، می‌توانید از ذخیره شدن و استفاده از هر چیزی که در گذشته در گذشته تماشا کرده‌اید برای ارائه توصیه‌ها جلوگیری کنید. همچنین اگر نمی‌خواهید ویدیوهایی که توسط شخص دیگری در حساب شما تماشا می‌شود روی پیشنهادات شما تأثیر بگذارد، می‌توانید از آن استفاده کنید.

هنگامی که از وب سایت این پلتفرم بازدید می کنید، گزینه Pause برای مشاهده تاریخچه در سمت راست صفحه قرار دارد. برای تایید انتخاب خود، باید از منوی کشویی Pause را انتخاب کنید. برای از سرگیری سابقه تماشا، گزینه روشن کردن سابقه تماشا را علامت بزنید.

در صفحه داستان خود، روی سه نقطه در بالای برنامه تلفن همراه YouTube ضربه بزنید تا سابقه تماشای خود را موقتاً متوقف کنید، سپس تاریخچه تماشای مکث را انتخاب کنید. یک برگه جدید ایجاد می شود که به شما امکان می دهد مشاهده سابقه تماشای خود را از سر بگیرید، پس از تأیید اینکه می خواهید متوقف شوید، در بالای صفحه تاریخچه ظاهر می شود. هر زمان که می خواهید به ذخیره سابقه خود ادامه دهید، گزینه On را علامت بزنید.

اگر ترجیح می دهید یوتیوب هیچ یک از تاریخچه مرور خود را ذخیره نکنید، می توانید ویژگی های ردیابی آن را هم در وب سایت و هم در برنامه غیرفعال کنید. تا زمانی که می دانید به کدام منوها دسترسی داشته باشید، مدیریت استوری شما باید بسیار آسان باشد. با هر شانسی، شما در حال حاضر تمام دانش لازم را برای کنترل سابقه تماشای YouTube خود و خلاص شدن از شر هر محتوایی که مانع ارائه پیشنهادات شما می شود، دارید.

پست های مشابه:

__ مرجع اخبار فناوری __

نوشته‌های مشابه