تلاش اپل برای ایجاد راه حلی برای آلارم آیفون: صدا بارها قطع می شود


تلاش اپل برای ایجاد راه حلی برای آلارم آیفون: چندین بار بی صدا!

طی چند هفته گذشته، گزارش های متعددی از مشکلات جدی کاربران با آلارم آیفون منتشر شده است. این بدان معنی بود که آلارم های تلفن آنها آنطور که می خواستند کار نمی کرد و جتی گاهی اوقات صدایی نداشت. یک سیب وی همچنین در مورد این موضوع اظهار نظر کرد و گفت در روزهای آینده آن را حل خواهد کرد.

این موضوع در هفته های اخیر در شبکه های اجتماعی گزارش شده و برخی از کاربران معتقدند که مربوط به قابلیت تشخیص چهره آیفون است. به طور کلی، هنگامی که کاربر این ویژگی را فعال می کند، صدای اعلان به طور خودکار خاموش می شود. فرض بر این است که توجه درخواست های ایجاد شده و صدای آلارم حتی زمانی که کاربر در خواب است به طور کامل قطع می شود.

مشکلات در ساختار آلارم آیفون

در حالی که اپل این مشکل خاص را تایید نکرده است، کاربران می توانند خاموش کردن زنگ هشدار را در یک نگاه به عنوان یک باگ احتمالی در نظر بگیرند. می توانید این کار را در برنامه تنظیمات با رفتن به Face ID & Passcode و خاموش کردن Gaze Awareness انجام دهید.

رفع این مشکل در لیست اولویت های اپل قرار دارد، زیرا آلارم های آیفون برای برنامه هر کاربر گوشی هوشمند بسیار مهم است و باگ ها و مشکلاتی از این دست تنها باعث ناامیدی کاربر می شود زیرا آنها مجبورند برای تنظیم زنگ هشدار به ابزارهای دیگر اعتماد کنند.

بیشتر بخوانید:

__ مرجع اخبار فناوری __

نوشته‌های مشابه