معرفی جهانی تبلت Lenovo Tab K11 Plus آغاز شد: یک میان رده جذاب با پردازنده اسنپدراگون


عرضه جهانی تبلت Lenovo Tab K11 Plus آغاز شد: میان رده جذاب با پردازنده اسنپدراگون!

اخیراً ملحق شده است لنوو تبلت میان رده K11 را در کشور خود چین معرفی کرد. این مدل جدید مالتی با صفحه نمایش بزرگ 2K و پردازنده 4 گیگابایتی اسنپدراگون می تواند با مشخصات جذاب خود سر و صدای زیادی در بازار جهانی ایجاد کند.

البته اطلاعات اولیه این دستگاه از منابع مختلفی مانند پایگاه داده TheTechOutlook، TDRA، UL Demko و TUV شناسایی شده است. این تبلت در لیست های مختلف با دو شماره مدل TB352FU و TB352XU ذکر شده است و مانند نسخه Lenovo Zhaoyang K11 که دارای شماره مدل TB352FC است، به ویژگی های WiFi + LTE مدل با کد محصول TB352XC معروف است.

طبق گزارش های اخیر مشخص شده است که عرضه جهانی تبلت Lenovo Tab K11 Plus در دو نسخه WiFi only و WiFi + LTE انجام خواهد شد. همچنین، لیست UL شرکت Demko نشان می دهد که هر دو مدل دارای شارژرهای 15 وات و 20 وات هستند.

مشخصات تبلت Lenovo Tab K11 Plus

تبلت Lenovo Tab K11 Plus دارای صفحه نمایش 11.5 اینچی IPS با وضوح 2K، روشنایی 400 نیت و نرخ تجدید 90 هرتز است. علاوه بر این، نمایشگر این مدل دارای گواهینامه TUV برای نور آبی کم و بدون سوسو زدن است. در بخش دوربین، یک لنز 8 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت وجود دارد.

لنوو چهار بلندگو و همچنین دو میکروفون روی تبلت قرار داده است. این دستگاه از پردازنده Qualcomm Snapdragon 680 پشتیبانی می کند و می تواند تا 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. سیستم عامل ZUI 16 مبتنی بر اندروید 14 را اجرا می کند و با ظرفیت باتری 8600 میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع 20 واتی را ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید:

__ مرجع اخبار فناوری __

نوشته‌های مشابه