بچه های کیلن مورفی با دو پسر کایلن مورفی آشنا شوید


ایوان مک گینس و بازیگر مشهور هالیوود در سال 2004 با یکدیگر ازدواج کردند و ثمره زندگی مشترک این زوج هالیوودی دو پسر به نام های ملاچی و آران است. در ادامه عکس های بچه های کایلین مورفی را در نیکالهی ببینید.

بچه های کیلین مورفی

کیلیان مورفی علیرغم مشغله کاری خود به عنوان یک بازیگر نامزد اسکار، زمان زیادی را با پسرانش مالاچی و آران می گذراند.

ستاره Peaky Blinders در سال 2004 با Eoin McGuinness ازدواج کرد و این زوج در سال 2005 صاحب اولین پسر خود Malachi شدند. آنها در سال 2007 صاحب پسر دوم خود Arran شدند.

علیرغم حضور مورفی در پروژه های بزرگی مانند شوالیه تاریکی، Inception و Oppenheimer، این خانواده سعی کرده اند تا پسرانشان زندگی عادی و خصوصی داشته باشند.

خانواده کیلین مورفی

مورفی در مصاحبه‌ای در سال 2016 گفت: «نمی‌دانم، آن‌ها از من خوش‌تیپ‌تر و مطمئن‌تر به نظر می‌رسند. خیلی طول کشید تا متوجه شدم که خوب نیست خودم باشم.

مورفی همچنین گفت که به فرزندانش افتخار می کند و فکر می کند آنها واقعاً بچه های خوبی هستند.

ملاچی و آران گاهی اوقات دوست دارند فیلم های مورفی را تماشا کنند. مورفی پس از قبولی اسکار بهترین بازیگر مرد برای اوپنهایمر، در سخنرانی خود از دو پسر و همسرش تشکر کرد.

فرزندان کیلین مورفی و مک گینس

مورفی و مک گینس برای اولین بار در سال 2005 زمانی که پسر بزرگشان مالاچی به دنیا آمد پدر و مادر شدند.

اگرچه حرفه بازیگری مورفی در آن زمان به دلیل موفقیت او در فیلم مهیج «چشمان سرخ» مورد توجه قرار گرفت، اما او مراقب بود که خانواده اش را از کانون توجهات دور نگه دارد و از صحبت در مورد فرزندانش اجتناب کند.

بازیگر زن دانکرک بیشتر به بازیگری علاقه دارد تا شهرت. بنابراین، او حاضر نبود صلح با خانواده اش را فدای زرق و برق هالیوود کند.

مورفی در سال 2005 به مجله PEOPLE گفت: “من نیازی به زندگی در لس آنجلس ندارم.”

عکس های کیلین مورفی

به همین دلیل است که او از فرصتی برای کار بر روی باد که جو را تکان می دهد استفاده کرد در حالی که مک گینس از مالاچی باردار بود. چون این فیلم در نزدیکی خانه او فیلمبرداری شده است.

مورفی به مک گینس به خاطر مراقبت از آران و مالاچی اعتبار می دهد تا بتواند به بازی ادامه دهد.

حفظ تعادل بین کار و زندگی دشوار است. من همسر فوق العاده ای دارم و بدون درک و حمایت او نمی توانستم این کار را انجام دهم.
این بازیگر 28 روز بعد و مک گینس به مدت 14 سال در لندن زندگی کردند. آران و مالاچی بیشتر دوران کودکی خود را در لندن گذراندند و سپس در سال 2015 به ایرلند نقل مکان کردند.

کیلین مورفی و پسران

زندگی کودکان کیلین مورفی

به گفته مورفی، او با وعده خرید یک سگ برای مهاجرت، ملاکی و آران را دلجویی کرد.

من زندگی ام را در لندن تا 30 سالگی دوست داشتم. اما بعد از مدتی فکر می کنید که آیا این تمام چیزی است که در زندگی وجود دارد؟ آیا من تا آخر عمر اینگونه خواهم ماند یا گزینه دیگری وجود دارد؟

مورفی نه تنها قصد بازگشت به ریشه های ایرلندی خود را داشت، بلکه در آرزوی مکانی آرام تر برای بزرگ کردن فرزندانش بود که اکنون از زندگی در کنار دریا لذت می برند.

به گفته مورفی، لهجه پسرانش از زمانی که به دوبلین نقل مکان کردند کمی تغییر کرده است. این باعث خوشحالی بازیگر و همسرش شد، زیرا آنها همیشه دوست داشتند فرزندانشان ایرلندی باشند.

مورفی از حمایت مالاچی و آران بسیار سپاسگزار است و از فرصت های متعددی برای ابراز قدردانی خود هنگام دریافت جوایز مختلف استفاده کرده است.

همسر و فرزندان کیلین مورفی

فیلم های این بازیگر نامزد اسکار

مورفی در مراسم جوایز بین المللی فیلم پالم اسپرینگز پس از دریافت جایزه دستاورد بیابان نخل گفت: می خواهم از خانواده ام تشکر کنم. چون نمی توانم اغلب این کار را انجام دهم.

دو سوم آنها نشسته اند! مجبور شدیم یکی را در خانه بگذاریم و آزمایش بدهیم. اما ممنون که غیبت من را تحمل کردید. تو همیشه پیش من بودی متشکرم.

مورفی همچنین زمانی که در گلدن گلوب 2024 برنده بهترین بازیگر مرد شد، از خانواده‌اش قدردانی کرد.

برای بازیگر بتمن در ابتدا بسیار مهم است که پسرانش افرادی مهربان و همدل باشند. مورفی به عنوان سخنگوی یونسکو این همدلی را برای پسرانش الگوبرداری می کند.

کیلیان مورفی

ملاکی و آران هر دو تربیت‌های بسیار خصوصی داشتند، اما آران ترجیح داد مانند پدرش حرفه بازیگری را دنبال کند.

در سن 11 سالگی، او یک تور جهانی را به عنوان همنت، تنها پسر شکسپیر آغاز کرد. او در بریتانیا، نیویورک، بوستون و هنگ کنگ اجرا داشته است.

آران بازیگری را در سال 2022 با بازی در فیلم لولا آغاز کرد اما بزرگترین فرصت او تا کنون در سال 2024 بود. اخیراً اعلام شد که آران در فیلم کلارا و خورشید ساخته تایکا وایتیتی در کنار جنا اورتگا و امی آدامز بازی خواهد کرد.

روزهای شما

نوشته‌های مشابه