بهترین شرکت در زمینه طراحی سایت کدام است؟

با پیشرفت تکنولوژی و کارهای سنتی جای خود را به تجارت اینترنتی دادند و بازار فعالیت اصناف مختلف رنگ دیگری به خود گرفت.

طراحی سایت یکی از مواردی است که باعث رونق کسب و کار شده است و امروزه همه به دنبال طراحی صفحات وب برای بهبود کسب و کار خود هستند.

یکی از سوالات متداول در گوگل این است طراحی وب سایت چیست و چگونه یک وب سایت طراحی کنید.

طراحی سایت

برای طراحی سایت شرکت های بزرگ و باسابقه ای همچون portal, webzi, janbalaghi, webramz وجود دارند. همیشه می تونید بهترین شرکت های طراحی وب سایت را در گوگل پیدا کنید. ولی من به عنوان نویسنده این مقاله طراحی وب سایت در بین همه این شرکت ها سایت محمد جانبلاغی (janbalaghi) را برای طراحی وب سایت به شما پیشنهاد می کنم.

در این مقاله تصمیم گرفتیم به این سوال که طراحی وب سایت چیست پاسخ کاملی بدهیم و از صفر تا صد رشته های یک طراح وب را در نظر بگیریم.

طراحی سایت

اگر می خواهید در مدت زمان کوتاهی برای کسب و کارتان توسط محمد جانبلاغی طراحی سایت سفارش دهید، می توانید پس از اخذ فنی بین المللی و معتبر، در دوره های آموزشی طراحی وب سایت محمد جانبلاغی شرکت کنید تا در مدت زمان کوتاهی وارد بازار کار شوید و کسب درآمد کنید.

طراحی وب چیست؟

در پاسخ به این سوال که طراحی سایت چیست، باید گفت که طراح سایت یا طراح سایت، علاقه مندان به تحصیل در زمینه طراحی صفحات وب در محمد جانبلاغی سوالاتی مانند طراحی صفحه وب چیست؟ رشته طراحی وب چیست؟ بازار کار طراحی سایت در ایران و خارج از کشور چگونه است؟

برای تعریف طراحی وب سایت یا طراحی وب به زبان ساده باید بگوییم که طراحی وب سایت فرآیندی است که در آن می توان با استفاده از برنامه نویسی صفحات وب، ایجاد محتوای منحصر به فرد و طراحی گرافیکی صفحات و رعایت اصول سئو، بهترین صفحه را ایجاد کرد. و بهینه سازی سایت ارائه به مشتری.

به عبارت دیگر طراحی سایت به معنای طراحی چند لایه صفحات وب سایت و بهینه سازی و طراحی مجدد این بستر اینترنتی است که یا توسط یک تیم حرفه ای طراحی سایت در یک شرکت طراحی سایت انجام می شود و یا توسط یک طراح وب سایت آزاد انجام می شود.

طراحی و توسعه صفحات وب

در قسمت قبل تعریف و مفهوم طراحی سایت چیست؟ یا باید بدانید طراح وب سایت چیست، اما همانطور که می دانید هر وب سایتی که ایجاد می شود نیاز به توسعه و ارتقا دارد.

و همچنین وب سایت های داینامیک این قابلیت را دارند که ویژگی های جدید و به روز را به آنها اضافه کنند.

به عنوان مثال، فرض کنید یک سایت فروشگاهی برای مشتری خود ساخته اید، پس از مدتی مشتری از شما می خواهد که ویژگی هایی مانند وب سایت چند زبانه یا چت آنلاین را اضافه کنید و شما به عنوان یک طراح وب می توانید هر نوع امکاناتی را به وب سایت مربوطه اضافه کنید.

تاریخچه طراحی سایت

برای درک بهتر و پاسخ سریعتر به سوال طراحی وب چیست، بهتر است با تاریخچه طراحی وب سایت و مفهوم وب سایت آشنا شوید و بدانید که چگونه این موضوع به سرعت در جهان مطرح شد و در کوتاه مدت زمان توانست جای تجارت سنتی را بگیرد.

اگر می خواهید درباره چیستی وب سایت و انواع آن بیشتر بدانید، می توانید مقاله وب سایت چیست را مطالعه کنید.

شاید برای شما جالب باشد که به طور کلی میلیون ها سایت در اینترنت وجود دارد که قدیمی ترین آنها 28 سال بیشتر ندارد، این بدان معناست که تاریخچه طراحی سایت فقط به 28 سال گذشته باز می گردد و این موضوع توانست جایگاه ویژه ای را برای آن مدت کوتاه عرصه رقابتی که کسب و کار باید برنده شود به دست آورد.

اگر اولین وب سایتی را ببینید که کسب و کار خود را در اینترنت شروع کرده است، می دانید که طراحی ساده و ابتدایی دارد، اما این وب سایت به عنوان شاهکار زمان خود معرفی شد. در آن زمان از طراحی گرافیکی و رنگ بندی مناسب وب سایت استفاده نمی شد، اما اولین نمونه طراحی وب سایت موثرترین گام برای توسعه کسب و کار است.

در سال 1989 که به دوران تاریک طراحی وب معروف است، صفحات به طور کلی تیره و مشکی بودند و تنها چند پیکسل تک رنگ روی آنها وجود داشت و طراحی این وب سایت ها با استفاده از نمادها انجام می شد. زبان نشانه گذاری HTML اولین زبانی بود که برای طراحی وب سایت استفاده شد و سپس از css و javascript برای زیباسازی طراحی صفحات وب استفاده شد.

با استفاده از زبان های جاوا اسکریپت و CSS، سایت ها جذاب تر می شوند و از گرافیک بیشتری استفاده می کنند.

حوزه طراحی سایت

رشته طراحی سایت رشته ای نیست که به صورت آکادمیک در دانشگاه ها تدریس شود و شما می توانید این رشته را به عنوان رشته تحصیلی خود انتخاب کنید. در صورتی که مایل به یادگیری رشته طراحی وب در دانشگاه هستید می توانید رشته طراحی وب مهندسی نرم افزار کامپیوتر را انتخاب کرده و این دوره را در سمینارهای دانشگاه به صورت اختیاری بگذرانید.

رشته طراحی وب در دانشگاه به صورت کاملا تخصصی در آموزشکده های فنی و حرفه ای تدریس می شود و می توانید جزئیات آن را یاد بگیرید.

سایت را به صورت اصولی تبلیغ کنید. مراحل طراحی وب سایت به طور کلی شامل چهار مرحله اصلی می باشد که عبارتند از:

طراحی وایرفریم

در ابتدای کار سایت سازی، باید یک نمای کلی از سایت را به مشتری ارائه دهید، برای این کار باید عناصر مختلفی را که قصد دارید در سایت استفاده کنید، جمع آوری کنید و نمای کلی را به مشتری نشان دهید.

در مرحله طراحی وایرفریم می توانید به اهداف کلی که مشتری قصد دستیابی به آن را دارد دست یابید، نیازهای کل سایت را درک کنید و به دنبال عناصر مرتبط و جذاب برای رفع نیازها بگردید.

با شرکت در دوره طراحی وب سایت در مدت زمان کوتاهی اصول ساخت وب سایت را فرا گرفته و وارد بازار کار می شوید.

طراحی گرافیک سایت

در مرحله دوم طراحی وب سایت باید یک نمای گرافیکی جذاب و آنچه را که قصد اعمال آن را به مشتری با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی دارید ارائه دهید. در طراحی گرافیکی سایت رنگ های لازم و جایگاه کلمات آلمانی مشخص شده است.

مراحل طراحی سایت

کدنویسی و برنامه نویسی سایت ها

مرحله سوم طراحی وب سایت مربوط به کدنویسی و برنامه نویسی وب سایت می باشد، شما می توانید وب سایت خود را با پلتفرم هایی مانند وردپرس یا فریمورک های دیگر حتی بدون نیاز به زبان های برنامه نویسی طراحی کنید.

بر اساس هزینه طراحی سایت که از مشتری دریافت می کنید و نیازهایی که در سایت باید برآورده شود، می توانید CMS مورد نظر خود را انتخاب کنید، معمولا CMS وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا در طراحی سایت ها است. بیشتر برای مشتری

طراحی سایت با محمد جانبلاغی

یکی از بهترین خدماتی که محمد جانبلاغی به شما ارائه می دهد طراحی سایت است و می توانید از آن برای بهبود کسب و کار خود نهایت بهره را ببرید. با سفارش طراحی وب سایت توسط تیم محمد جانبلاغی و می توانید به سرعت وب سایت خود را آماده تحویل بگیرید و از آن درآمد کسب کنید.

انواع طراحی سایت

تاکنون در این مقاله متوجه شده اید که طراحی سایت چیست و می دانید که چگونه مراحل طراحی سایت را طی کنید و بهترین طراحی سایت را انجام دهید، اما سوالی که پیش می آید این است که آیا همه وب سایت ها به یک شکل طراحی می شوند؟

طراحی سایت انواع مختلفی دارد که کاربران و صاحبان پروژه ها با توجه به نیاز خود یکی از انواع طراحی سایت را انتخاب می کنند و وب سایت خود را در همان قالب پیاده سازی می کنند. به طور کلی از بین انواع طراحی سایت می توان دو نوع سایت را مشخص کرد که قالب اکثر سایت ها بر این اساس است.

سایت های استاتیک

سایت های استاتیک سایت هایی هستند که فقط قسمت جلویی آن طراحی می شود و اگر قصد تغییر محتوای سایت را دارید باید از طراح سایت کمک بگیرید. (همچنین بخوانید: طراح وب کیست)

به عبارت ساده تر می توان گفت که سایت های استاتیک یا استاتیک یک بار توسط طراح سایت ایجاد می شوند و محتوای آنها برای مدت طولانی تغییر نمی کند، معمولا این سایت ها برای مشتریانی مناسب هستند که قصد دارند همان مطالب را در سایت به نمایش بگذارند. مدت زمان طولانی

سایت های پویا

طراحی وب سایت پویا شامل قسمت جلویی است و محتوایی که در این سایت ها قرار می گیرد می تواند به صورت پویا و مداوم تغییر کند.

طراحی سایت های داینامیک قابل توسعه است و برنامه نویس این مسئولیت را دارد که سایت را به بهترین شکل ممکن پویا کند و اسکریپتی برای سایت قرار دهد که قابلیت پویایی آن را داشته باشد.

منبع محتوا: www.orbitmedia.com , www.janbalaghi.com

نوشته‌های مشابه