تبلت 11.5 اینچی Huawei Matepad S با صفحه نمایشی که چشمان شما را خسته نمی کند روانه بازار شد.


تبلت 11.5 اینچی Huawei Matepad S با صفحه نمایشی که چشمان شما را خسته نمی کند روانه بازار شد.

هواوی با عرضه جدیدترین تبلت خود، 11.5 اینچی Matepad S، راحتی چشم و پتانسیل خلاقانه را در اولویت قرار داده است. این محصول جدید دارای صفحه نمایش بزرگ 11.5 اینچی 2.8K با نرخ رفرش IPS 144 هرتز است. مناسب برای کسانی که می خواهند خستگی چشم را کاهش دهند.

اگرچه پردازنده این تبلت هنوز ناشناخته است، اما Matepad S 11.5 اینچی بر روی HarmonyOS 4.2 به راحتی اجرا می شود و با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، عملکرد قدرتمندی را ارائه می دهد. لازم به ذکر است که این تبلت سال گذشته در چین عرضه شد.

این تبلت همچنین با M-Pencil StarLight سازگار است که به صورت جداگانه فروخته می شود.

باتری بادوام 8800 میلی آمپر ساعتی این تبلت با شارژ سریع 22.5 واتی به شما این امکان را می دهد که در تمام طول روز از این تبلت بدون نیاز به شارژ استفاده کنید. این تبلت همچنین دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو برای گرفتن عکس و فیلم است. Matepad S 11.5 اینچی با بدنه فلزی شیک 6.2 میلی متری و وزن تنها 510 گرم در رنگ های خاکستری فضایی، نقره ای یخی و بنفش موجود است.

Matepad S 11.5 اینچی سازگاری M-Pencil StarLight (فروش جداگانه) را برای فعالیت های هنری و یک صفحه کلید مغناطیسی هوشمند برای تایپ راحت ارائه می دهد.

قیمت این تبلت از 399 یورو شروع می شود و بسته هایی که شامل کیبورد می شوند تا 499 یورو می رسد.

__ مرجع اخبار فناوری __

نوشته‌های مشابه