ما به دشمنان / تهدیدات در آسمان و دریا پاسخ خواهیم داد – Teknoshu


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش امروز (30 اردیبهشت) در حاشیه اعطای نشان ایثار از سوی فرمانده معظم کل قوا به خانواده های معظم شهدای مدافع حرم. شهدا در جمع خبرنگاران درباره فعالیت های ارتش در کشور گفت: قانون اساسی مبتنی بر پوپولیسم است. ارتش یک سرمایه ملی است که متعلق به مردم ایران است و هر کجا کشور نیاز داشته باشد ارتش وارد عمل می شود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: اگر تهدیدی در آسمان باشد، ارتش به تعهدات خود عمل خواهد کرد. در صورت لزوم در دریاها پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در می آورد. اگر درگیری رخ دهد، آنها به رسالت خود عمل می کنند. نیروی پدافند هوایی دائماً مانند چتر وسیعی از آسمان کشور محافظت خواهد کرد.

فرمانده ارتش درباره نقش لشکر 77 سامان الائمه خراسان از قدیم الایام تا امروز گفت: لشکر 77 سامان الائمه و قرارگاه شمال شرق در این منطقه از مرزهای شرقی حفاظت می کنند و انجام داده و اجازه داده اند. ما به انجام هر کاری که در محدوده انسان بودن در این منطقه لازم است ادامه می دهیم.

موسوی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس و پس از آن تا به امروز و همچنین در پاسداشت حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) این لشکر و قرارگاه سربلند و توانمند در انجام ماموریت های خود بودند. از لشکری ​​که همسایه امام رضا (ع) است و چشم خوب امام رئوف را دارد، انتظار دیگری از آن نمی‌رود و باید روز به روز موفق‌تر باشد.

فرمانده ارتش افزود: همانطور که مقام معظم رهبری پیش بینی کردند رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید با طوفان الاقصی و عملیات وعده حق این امر شتاب می گیرد و به احتمال زیاد زندگی غیرقانونی و کودک- رژیم کشتار زودتر از همه به پایان خواهد رسید. باشد که جهان از این سرطان نجات یابد.

27218

لینک به منبع

نوشته‌های مشابه