خودروی X55 Pro دیگر ثبت نام نشده است!


خودروی X55 Pro دیگر ثبت نام نشده است!

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، بر اساس اعلام سازمان ملی استاندارد ایران، مهدی انگروی، مدیرکل دفتر ویژه ارزیابی انطباق صنایع، حمل و نقل و ماشین آلات سازمان ملی استاندارد ایران در نامه ای به پلیس راهور ناجا: معاینه فنی انجام شده و با توجه به مفاد استاندارد ملی ایران به شماره 6924 مبنی بر وجود ایرادات ایمنی حاد، لازم است ضمن تعلیق اعتبار خودرو، شماره گذاری خودرو مذکور متوقف شود. تایید نوع

مهدی انگروی مدیرکل سرویس تخصصی ارزیابی انطباق صنایع، حمل و نقل و ماشین آلات سازمان ملی استاندارد ایران در نامه ای به پلیس راهور ناجا اعلام کرد: معاینه فنی و بر اساس مفاد سازمان ملی استاندارد انجام شد. استاندارد ایران شماره 6924 در مورد وجود نقص ایمنی. بسیار مهم است که زمانی که تأیید نوع وسیله نقلیه مشخص شده به حالت تعلیق درآمد، لازم است شماره گذاری آن به حالت تعلیق درآید.

لازم به ذکر است چند روز پیش ویدئویی از لحظه شکستن و واژگونی محور خودرو ام وی ام X55 پرو در اتوبان کاشان – قم منتشر شد که با واکنش های زیادی همراه بود.

البته پس از این اتفاق، مدیران خودرو فراخوان عمومی و ملی را اعلام کردند تا تمامی خودروهای X55 Pro تحت معاینه فنی، تخصصی و دقیق در سطح کشور در سطح جامع و ملی قرار گیرند.

__ مرجع اخبار فناوری __

نوشته‌های مشابه