ویلا کردان | قیمت اجاره ویلا کردان


تابه‌حال فکر کرده‌اید به معماری ویلا و تفریحات شهر‌های که سفر کرده‌اید؟ در آخرین سفر سقف ویلا شیروانی یا صاف ساخته شده بود؟ حیاط باغچه داشت؟

در هر شهر ایران متناسب با شرایط آب‌وهوای، معماری ویلا و تفریحات فرق دارد برای مثال در شهر‌های شمالی به‌خاطر باران زیاد، سقف ویلاها به شکل شیروانی ساخته می‌شود. به نظر شما ویلاها در کردان به چه شکلی ساخته شده است؟ تفریحات از این قاعده مستثنی نیست، برای مثال ماهیگیری فقط در برخی از منطقه‌های ایران انجام می‌شود. این بار زاویه نگاهمان را تغییر می‌دهیم، کردان را از زاویه تفریحات و معماری این منطقه نگاه می‌کنیم، پایان کار سراغ اجاره ویلا کردان می‌رویم.

چرا به کردان سفر کنیم؟

حتما الان می‌پرسید که چرا به کردان سفر کنیم؟ کلمات را برای توصیف کردان باید دقیق کنار یکدیگر بگذاریم. کردان شهر برج مقبره کردان و آبشار‌های سرازیر شده از کوه است‌. به نظر شما می‌توانیم نام دیگر کردان را روستای گذر زمان بگذاریم؟ بله! وقتی از کنار خانه قدیمی با در‌های قرمزرنگ عبور می‌کنید، چشمتان به درختان سرسبز و کوه های بلند می‌افتد. در کردان از شلوغی‌های زمان حال به حس آرامش و نوستالژیک قدیم سفر می‌کنید.

تجربه‌های هیجان‌انگیز

شاید الان فکر کنید که همه لحظات سفر کردان در سکوت و آرامش سپری می‌شود، اما با تفریحات در کردان آدرنالین سفر را بالا ببرید. با ما همراه باشید که درباره تفریحات هیجان‌انگیز در کردان صحبت کنیم.

پاراگلایدر

اگر از ارتفاع نمی‌ترسید، سوار پاراگلایدر شوید. از بالا کردان را به چه شکلی می‌بینید؟ حس و حال وقتی در آسمان در حال پرواز هستید، باد محکم به سمت صورت شما پرتاب می‌شود. چقدر عجیب است. اما تجربه پرواز با کلمات توصیف نمی‌شود، برای تجربه این حس و حال وصف نشدی به کردان بیاید.

صخره‌نوردی

برای کسانی که به صخره‌نوردی علاقه دارند، در کردان صخره‌نوردی مصنوعی و طبیعی وجود دارد. البته برای این ورزش به امکانات و تجهیزات تخصصی نیاز دارید. اگر در صخره‌نوردی تخصص ندارید، این کار را به افراد متخصص بسپارید. ورزش‌های دیگر را در کردان امتحان کنید.

اسب‌سواری

اسب‌سواری در کردان از تفریحاتی است که حتما باید در سفر تجربه کنید. در کردان باشگاه‌های اسب‌سواری مختلفی وجود دارد. همچنین قبل از اسب سواری مربیان به شما آموزش های لازم را می دهند.

معماری ویلا کردان

بیشتر ویلاهای کردان سقف‌های شیب دار و استخر دارند. پنجره‌ها روبه حیاط ساخته است، طبقه بالا ویلا  سرویس بهداشتی و حمام  و اتاق‌خواب قرار دارد. ویلا با نمای سنگی ساخته شده است. اما داخل ویلا چه طراحی دارد؟

حیاط

حیاط‌ها به شکل بزرگ طراحی شده است. در برخی از ویلاها استخر داخل حیاط قرار دارد، برخی دیگر استخر در طبقه زیر زمین ساخته شده است. همچنین در حیاط کنار باغچه‌ها آلاچیق قرار دارد.

سالن پذیرایی

کنار سال پذیرایی آشپزخانه قرار دارد، آشپزخانه مجهز به وسایل آشپزی است. در سالن پذیرایی تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان راحتی قرار دارد. بیشتر از رنگ‌های خنثی در دیوار‌ها و رنگ کابینت‌ها استفاده شده است.

اتاق‌ها

اتاق‌ها پنجره کوچکی روبه حیاط دارند. در اتاق یک‌تخت دو نفره یا دو تخت یک‌نفره قرار گرفته است. در اتاق کمد/ درایور، آینه، میز کار قرار دارد.

اجاره ویلا کردان

اکنون که درباره تاثیر آب وهوا روی معماری و تفریحات کردان را متوجه شدیم، سراغ اجاره ویلا کردان می‌رویم. اجاره ویلا کردان را می‌توانیم از سایت یا برنامه علی‌بابا انجام دهید. برای اجاره ویلا کردان از سایت یا برنامه علی‌بابا گام‌های زیر را بردارید.

_ مراجعه به سایت یا برنامه علی‌بابا

_ جست‌وجو در میان ویلاها

_ انتخاب ویلا مدنظر

_تکمیل مشخصات فردی

_ پرداخت هزینه اجاره ویلا کردان

_ دریافت رسید اجاره ویلا کردان

در هر کدام از مراحل بالا می‌توانید روی تیم پشتیانی علی‌بابا حساب کنید، سوال‌های خودتان را از آن‌ها بپرسید.

قیمت اجاره ویلا کردان

قیمت اجاره ویلا کردان به موقعیت ویلا، امکانات و تعداد روزهای سفر بستگی دارد. معمولا ویلاهای که در نزدیکی مناطق خوش‌آب‌وهوا کردان قرار دارند، قیمت اجاره آن‌ها بالا است. ویلاهای که امکانات و خدمات خاصی را به مسافران ارائه می‌دهند، هزینه اجاره ویلا‌ها را بالا می­برند. همچنین بر اساس تعداد روزهای بیشتر، هزینه اجاره ویلا کردان بالا می‌رود. در جدول زیر قیمت تعدادی از ویلاهای کردان را همراه با قیمت و ظرفیت آنها می‌بینید.

ویلا ظرفیت  هزینه اقامت
ویلا سه‌خوابه استخر دار مریم چهارباغ شش نفر پایه دو نفر اضافه ۵۰۰۰۰۰۰ تومان
ویلا دوخوابه استخردار نیایش ۲ کردان دو نفر پایه چهار نفر اضافه ۱۷۰۰۰۰۰ تومان
ویلا دوخوابه استخر دار باغ مهستان کردان شش نفر پایه ۱۰ نفر اضافه ۲۲۸۰۰۰۰ تومان
ویلا دوخوابه استخر دار آبگرم مثلث چهارباغ چهار نفر پایه چهار نفر اضافه ۲۸۰۰۰۰۰ تومان
ویلا دوخوابه استخر دار آبگرم رنجبر چهار نفر پایه شش نفر اضافه ۲۵۰۰۰۰۰ تومان

نکته مهم: این قیمت‌ها برای یک شب و بک نفر محاسبه می‌شود. برای اقامت‌های بالای هفت روز ۱۵ درصد و بالای ۲۱ روز ۲۰ درصد تخفیف اعمال می‌شود.

قوانین و مقررات ویلا

در هر ویلا قوانین و مقررات متفاوت است برای مثال برخی از ویلا‌ها در کردان اجازه برگزاری مراسم را به مهمان نمی‌دهند. پس قبل از اجاره ویلا کردان قوانین و مقررات را دقیق از سایت یا برنامه علی‌بابا بخوانید.

سفر اما هیجان‌انگیز

به‌طورکلی معماری ویلاهای کردان از آب‌وهوای این شهر تأثیر می‌پذیرد. بعد از اجاره ویلا کردان در سایت یا برنامه علی‌بابا به معماری ویلاها در سفر دقت کنید. بعد از سفر در سایت یا برنامه علی‌بابا امتیاز دهید به ویلای که در آن اقامت داشته‌اید.

نوشته‌های مشابه