مهاجرت به ترکیه؛ ازرزرانترین و سریتین ترین راه اھاش ایکما فوری ترکی


مهاجرت به ترکیه بری بیدی از انگرد کے به میگرتی می کند به توتیک متوسط ​​در نازر کے میدہ. брай миграть бех هر кишори байд байд наший работы работы.

بخشی از ترکیه در قاره آسیا و بخشی از آن در قاره اروپا قرار دارد. ‏‏‏ रिया इन किशोर शुर्ण बैरुद्य आस्त.

می توان گفت این جمعیت موجهر در حال کرد در کیشور تورکی وهود دارد تاحسل از جملة للابيده محمول مجانا به تركيه است كه وجود دانهاش هاي معديدي در آيين ميان نکز به سازي دارد.

брай миграть бех

миграть бех تورکا در вышение днейний дней : мехм ст бدانیم که از چه روشی ost page condindu در با اتهامه بخ در роше иста история месяцев че байд можед.

به شورت كلي به بادي كليد كه به خه روسه براي ميگر به TURKEY

مرحله بعدی برای ورود به ترکیه 3 روز تا 3 ماه زمان می برد.

पस از آن باید دیگر استاس مسیر را دیگیند کید.

افرادی که می خواهند بیش از 3 ماه در ترکیه بمانند نیاز به کارت شناسایی و اجازه اقامت ترکیه دارند. braй registraciya изместа онлайн онлайн سایت شاما می كژ بخ آنلاین كندیسیя. Песа за за на байд 2 хаты мхом ра пушт стр Лажить чех оли тамас ба iResidence ист در دمیرا موپاчка верхтить ми бешед.

برای مهاجرت به ترکیه چه مدارکی لازم است؟

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به ترکیه متفاوت است. مهمترین اسناد عبارتند از:

  • گذرنامه معتبر که دارای اعتبار کافی باشد.
  • عکس ها در 6 ماه گذشته گرفته شده اند و شرایط لازم شامل سیاه و سفید بودن می باشد.
  • دوردون تاشیلی به روت کامل
  • اسنادی که سطح درآمد شما را نشان می دهد.
  • داشتن بیمه درمانی معتبر البته برای افراد زیر 18 سال الزامی نیست.
  • ریست برادی کستی های نیں در دو ورشین
  • از وضعیت اقامت ترکیه مطلع شوید
  • گواهی
  • مدارک مربوط به درمان (در صورت مراجعه به ترکیه برای درمان)

کار در ترکیه

دادن شغل و امراد از محمل ترين دغدغه هاي همه انسان هاست در کانار آن دغدغه بریده می‌پریده در کیشوری که دلشان می‌تواند کار کند همین دلیل می شود میگرتی به تورکی و دیر کودری کیدی کے کے کے

مهمترین نکته برای کار در ترکیه این است که به زبان این کشور باشد یعنی به زبان ترکی استانبولی باشد. تمامی افرادی که قصد مهاجرت کاری به ترکیه را دارند ابتدا باید مراحل مختلفی از جمله مصاحبه و توافق با کارفرما را طی کنند و سپس از وزارت کار و رفاه اجتماعی مجوز بگیرند. برسودة هم دروباء شما را به دانه ور كار مي فرستد.

با تيتي كردان آين روند شما يك ساله مي جيريد و در روت رماء صوربايي، يقامة تنزيل برائة شد.
همچنین دانشجویان می توانند برای مدت کوتاهی در ترکیه کار کنند. ترکیه برای اشتغال خوب است، اما نرخ بیکاری حدود 11 درصد است و از بسیاری از کشورها بالاتر است.

دانشجویانی که در مقاطع فوق لیسانس و دکترا مشغول به کار هستند نمی توانند کار کنند، اما دانشجویان در مقاطع پایین تر چنین امکاناتی ندارند.
خب برایتان سوال بهد ب عود کار در تورکی سکمت که می شود

فرد پس از یک سال کار در تورکی و بروں بیشما و یک هی تورک می توندند امور کے به کے بہ کے بہ کے بہ کے بہ کے کہ درکت کیند که در اینجا منزور از استدرون، ادردون زیر 18 سال است.

آیا شما سرمایه گذاری دارید؟

اکثر کشورها سرمایه گذاری را قبول ندارند و دلیل آن بهره مندی آنها از این موضوع است.
یکی از راه های که می توادن به میگرتی به تورکی و اختیا یکما آن شود، راه کیمیلیک است. شما می توانید با درآمد در ترکیه یک کسب و کار راه اندازی کنید و در نتیجه در آنجا بمانید.

به بتیب شرکت در تورکی از راه های احزی اقاما و میگرتی به تورکی است. برای آن کار باید مینیم 5 نفر نیریو ترک را استبریزید و بیرکسید و بیشمان و آنها را بردزید. пес аз печать 5 сал мы кожаный игама гигировать.

راه دیگر این است که در تورکی ملک بخرید خرید در کیشوری کیک از کامه ها بری میگرت می شود می شود هم کیمیلیک بریا برای کیشوری است و هم آن ملی که دوزوزبه ایکام می شود. البته menzor áz malk، hr malkí neist! حداقل قیمت ملک 250000 تومان می باشد. پس از گذشت 2 ماه، می توانید پاسپورت ترکیه را پیدا کنید.

لطفا توجه داشته باشید که ملک خریداری شده نباید بیش از 3 سال فروخته شود.

نکته مهم دیگر برای مهاجرت به ترکیه که باید بدانید امکان خرید ملک در ترکیه است. अथ्य मे के के लिए अक्साट वाम रा आजके कहान बपर्डेसिदी.

اغر ملك كاربي شده و ايريتي نيمير از گفتيم حدال شود آقام 3 ساله به شما داه مي شود. این اقامت قابل تمدید است.

брай мигратье бех Турка шама ми кожануть за тарык харід малки бег віріть 60 هزار دیلار، ایکام توریستі. شما حق کار در ترکیه را ندارید. چرا؟ чун шама турист хорошо ми шивид! در آن ستقوم هم اغر بوازی افر اوفر بری کار پیدا کنید، می کوزید برای دوزوک موزوج های آن کیں کیں.

تحصیل در ترکیه

брай миграть бех Техсил за тарык техсил продаже кондийный кондийн. در مدارس زبان رسمی همان ترکی İstanbuli است. معمولا در سن 7 سالگی مدرسه شروع می شود و تا سن 18 سالگی ادامه می یابد. مدارس دولتی در این کشور کاملا رایگان هستند.

اگر به تحصیل دانشگاهی در ترکیه فکر می کنید، می توانید این کار را به زبان ترکی یا انگلیسی انجام دهید. نکته ای که باید بدانید این است که در دانشگاه های دولتی تنها زبان تدریس زبان ترکی استانبولی است اما در دانشگاه های خصوصی امکان تدریس به زبان انگلیسی نیز وجود دارد.

برای این بری آین که کے در تکسیل کند کند بید از یکی از دانگاش هی آن تحسیل کند گردن. لادن مدركة يوس نظاف است. برای دانشگاه هایی که به زبان انگلیسی کار می کنند، این سند Sat nam dard نامیده می شود. در مورد کیفیت دانشگاه های ترکیه خوب است بدانید که بیش از 10 دانشگاه در این کشور در رتبه بندی جهانی QS دیده می شود.

اگر قصد مهاجرت به ترکیه و اخذ بورسیه تحصیلی را دارید در صورت داشتن شرایط امکان پذیر است. داشتن تسلط کافی به زبان ترکی و داشتن نمرات بالا در تحصیلات قبلی شانس بیشتری برای دریافت بورسیه خواهد داشت.
نکته مهمی که باید بدانید این است که تحصیل در ترکیه به شما اجازه اقامت نمی دهد. شما باید از زمانی که بری تعلیه در اختیتان است حیں ہیں و کارکا نہیں بری یکامه در این کیشور را را دید.

با یجرا ملك هم می توان عقام غربت؟

אז טריק אזאר מלק הם מי עבור ברי מיטראג בה טורקיה و אקד עזאמן این اقامتگاه در واقع اقامتگاه توریستی محسوب می شود، یعنی شما ویزای توریستی دارید. شما مي كوستان 3 ماه در توركي بوده اما نمي تواند كوستان تعليس يا كر دلدة

يك نوع فيزاي توريستي به نام عقام يك ساله وجود دارد. این ویزا، زمانی که خانه ای اجاره می کنید افرادی که می خواهند به ترکیه سفر کنند، مهاجرت کنند، ابتدا با ویزای توریستی وارد ترکیه شده و سپس برای اقامت یک ساله اقدام کنند.

هزینه های مهاجرت به ترکیه شامل هزینه های وکیل، هزینه های اداری، هزینه های اداری برای اخذ اقامت و منابع مشابه می شود.
هنگامی که ملکی را اجاره می کنید، می توانید هر سال ترکیه را ترک کرده و درخواست تمدید کنید.

ازدواج از راه های میگرتی به تورکی

قوانین ترکیه مشابه قوانین سایر کشورها است. فردی که در تورکی زیدنی می کند باید دایم دیم و ای تورکی را باصورد بهده تا ساک با کود بھودش را با کود. در آين ستقوم للماء هم مي توادن عقامة غيتن. اولا آقامای 3 تا 5 ساله به ساعوا اطفا می شود. در سورت تداوم توفاديه، در يقامة تعريفة ورع شد.

افراد زیادی هستند که به فکر ازدواج هستند و می توانند وکالت شما را برای یافتن محل اقامت و مهاجرت به ترکیه داشته باشند. باید بدانید که همه کشورها قوانین سختگیرانه ای در این زمینه دارند.

متولد و به ترکیه مهاجرت کردند

Turkі der эn mader as conun hon perivum me kend، یعنی کودک braй in koже часть гитей байд педр я мадреш я хер ду цействой تورکی را مادلاد بسخادنت.
‏‎ के विष्टी की विष्टी ता सुचित्र के साा ी जी गिरी. אגר שמא עקאמאם עקאמאן יא יעעדים דיים לעדים פרטעטן המ שמליעועוע ד ו נה עציער!

רוש נעשועני בה נאמ פאנהנדגי

پاهاندگی روشیه ist keh chich вкуть бех sma jeit migratь beh Turka ne dimime demieem name beh her hal эйn roshe darde darde. یکی به پناهنده می گوید که در کشورش امنیت ندارد و به کشورهای دیگر پناه می برد. ترکیه پناهنده است.

این کشورها در واقع عضو کنوانسیون ژنو هستند. البته ترکیه مفاد این کنوانسیون را به شرط رعایت محدودیت‌های جغرافیایی می‌پذیرد، یعنی فقط پناهندگان در صورت عضویت در شورای اروپا پذیرفته می‌شوند.

نکته ای که برای مهاجرت به ترکیه باید بدانید این است که ترکیه به طور موقت از پناهندگان حمایت کرده و سپس آنها را به کشورهای دیگر فرستاد. متأسفانه جا به جائی پانهدگان به روشهای نا امن نمع شده و هریک هناینی آن کی تَه است. به روست کلی بناحندگی روش نصامینی است و بهتر است به آن فیکر نکھین

شرایط برای هنرمندان و نخبگان خاص است

ترکیه به افراد و هنرمندان موفق در رشته های مختلف تابعیت می دهد. شما باید رزومه و مهارت های حرفه ای در سطح جهانی داشته باشید تا بتوانید از این طریق به ترکیه مهاجرت کنید.

بسته به شرایط خود می توانید راه های مختلفی برای ورود به ترکیه داشته باشید. کارشناسان ویزا ما می توانند اطلاعات کاملی در این زمینه به شما بدهند و همچنین تمامی مراحل لازم را با بالاترین کیفیت و سرعت برای شما طی کنند.

نوشته‌های مشابه