عرضه اولین عینک واقعیت افزوده اپل: به همراه آی‌پد تاشو در سال 2027!


عرضه اولین عینک واقعیت افزوده اپل: به همراه آی‌پد تاشو در سال ۲۰۲۷!

 

اخیرا طی اخباری که توسط منابع منتشر شد، Apple براساس چشم انداز عرضه نسخه ارزان تر اپل ویژن پرو، به دنبال اولین عینک واقعیت افزوده اپل است. این مدل راه حل مفیدتری برای استفاده روزانه خواهد بود و به همراه آیپد تاشو در سال ۲۰۲۷ عرضه می شود. اگرچه این شرکت به اقدام های جاه طلب خود ادامه می دهد، اما با موانع متعدد و موانع طولانی مدت مواجه شده است که آن را مجبور کرده است از توسعه تعدادی از موارد صرف نظر کند.

در حالی که نتایج نشان می دهد، تمامی خدمات مالی برند به همراه تعدادی از کالاها با همکاری سامسونگ تولید می شوند. طرف مقابل نقشه راهی را ایجاد کرد که نتیجه آن را در X به اشتراک گذاشته است. جدیدترین خبرها که بخشی از پروژه عینک های واقعیت افزوده و یک آیپد تاشو در سه سال آینده عرضه خواهند شد.

اطلاعات خاص در مورد عرضه اولین عینک واقعیت افزوده اپل

همچنین، این مورد را به یاد داشته باشید که اپل سود را مقدم بر هر چیز دیگری می‌داند، بنابراین در صورتی که بازار پیشنهادات مشابهی را از رقبای خود نپذیرد، تردید وجود دارد که کسب‌وکار محصول خود را ایجاد کند. به تازگی نیز سری هدست اپل ویژن پرو برای عرضه در مناطق غیر ایالات متحده اماده شده است، و تخمین زده می شود که فروش ۵۰۰۰۰۰ دستگاه روی سر تا پایان سال جاری به ۸۰۰۰۰۰ مدل برسد.

اما، همیشه قیمت پایه اصلی یک محصول است، انتظار می رود که مدل ارزان‌تر اولین عینک واقعیت افزوده اپل در سال ۲۰۲۵ به فروش برسد، با این حال میزان هزینه کم ترین نگرانی شرکت است. از آنجایی که وزن نسخه اصلی باید فوق‌العاده سبک باشد، مهندسان تلاش می کنند که مواردی مانند کاهش وزن را با باتری‌های کوچک‌تر اعمال کنند اما نتایج می تواند متفاوت باشد.

ممکن است طی ایجاد تغییرات در محصول عمر باتری یا شکل ظاهری کاملا زشت باشد. علاوه براین، یکی از منابع نزدیک بیان کرد که این ایده هیچ شانسی برای موفقیت ندارد، اما تلاش ها بسیار زیاد است.

بزرگترین چالش، یافتن تراشه‌ای است که برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد، محصول بهترین عملکرد را ارائه بدهد. به تعویق انداختن عرضه عینک‌های واقعیت افزوده تا زمانی که همه مشکلات آشکار حل شوند، قطعاً یک تصمیم هوشمندانه است، زیرا سال‌ها طول می‌کشد تا این کار محصول ارائه شود.

پیش بینی می شود در سال ۲۰۲۷ عرضه اولین عینک واقعیت افزوده اپل بیشتر به تعویق بیفتد زیرا اپل حتی در آن زمان نیز مستعد شکست های متعدد است. در نهایت نتیجه اصلی این خبر طی سال های آینده معلوم می شود، ما تلاش خواهیم کرد شما را از جدیدترین اخبار مربوط به این فناوری جدید باخبر بگذاریم.

 

 __ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

 



نوشته‌های مشابه