طراحی و شکل کلی سری آیفون 16 لو رفت : تا دندان مسلح


طراحی و شکل کلی سری آیفون ۱۶ لو رفت : تا دندان مسلح

با نزدیک شدن به رویداد سپتامبر اپل، شاهد افشا مشخصات محصولات جدید این برند آمریکایی و مشهور هستیم. در سبد محصولات جدید اپل، قطعا سری آیفون مهم ترین کالا خواهد بود که توجه زیادی را به خود جلب کرده است. در تصاویر منتشر شده شاهد افشا طراحی و شکل کلی تمامی نسخه های این سری هستیم.

اکانت Sonny Dickson در ایکس (توییتر سابق) تصاویری از تمامی نسخه های آیفون ۱۶ منتشر کرده است که اطلاعات بسیار مهمی را از این سری به بیرون منتشر می‌کند. طبق تصاویر منتشر شده، گوشی های آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پرو تقریبا هم اندازه خواهند بود و از نظر سایز تفاوت چندان زیادی با یکدیگر نخواهند داشت.

نسخه آیفون ۱۶ پلاس از دو مدل ذکر شده بزرگتر خواهد بود و بعد از آن نسخه آیفون ۱۶ پرومکس قرار دارد که از لحاظ سایز و اندازه نسبت به سه نسخه قبلی بزرگتر خواهد بود. همچنین می‌توان گفت، سری آیفون ۱۶ از تمام قابلیت های جدید اپل برخوردار خواهد بود.

طراحی و شکل کلی سری آیفون ۱۶ لو رفت

طبق شایعات منتشر شده، آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پرو به ترتیب دارای صفحه نمایش ۶.۱ و ۶.۲۷ اینچ خواهند بود. این در حالی است که نسخه های آیفون ۱۶ پلاس و آیفون ۱۶ پرومکس نیز به ترتیب دارای صفحه نمایش ۶.۷ و ۶.۵ اینچ خواهند بود. نسخه های پرو و پرومکس نسبت به نسخه های قبلی، افزایش قابل توجهی از لحاظ اندازه نمایشگر خواهند داشت.

اگه با دقت به تصاویر نگاه کنید، تمامی نسخه ها دارای دکمه Action و Capture خواهند بود که در فریم سمت راست قرار گرفته است. نکته مهم درمورد این تصویر، مربوط به وجود این قابلیت در تمامی نسخه ها است که نشان از حمله همه جانبه اپل برای فتح بازار پرچمدار ها محسوب می‌شود.

در کنار قابلیت های ذکر شده، اپل به احتمال بسیار زیاد از فناوری القای رنگی استفاده خواهد کرد که در نسخه پرو سری آیفون ۱۵ نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. این تکنولوژی برای اولین بار در سال ۲۰۲۳ توسط اپل معرفی شده بود که در آن سری مورد استفاده قرار گرفته بود.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نوشته‌های مشابه