شجاعی: مقابل پرسپولیس – تکنوشو اعتماد به نفس نداشتیم


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسعود شجاعی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس حاضر شد و گفت: از بازی راضی نیستیم و خسته هستیم. کارهایی که برای نقاط ضعف و قوت پرسپولیس انجام دادیم محقق شد و فقط چند دقیقه از بازی را از دست دادیم که طبیعی بود. ما امروز مستحق باخت نبودیم و می توانستیم مساوی کنیم یا پیروز شویم، اما از موقعیت هایمان استفاده نکردیم. کمبود خودباوری به وجود آمده است، اما باید به بازیکنانم کمک کنیم تا به مرز خودباوری برسند.

*تعریف عثمر از هوادار
آنها مهربان هستند. من از سبک بازی خود راضی هستم. ایراداتی داریم که باید اصلاح شود، اما در مجموع با فلسفه ای که داریم نسبتا خوب بود و من هم راضی هستم، فقط جزئیات فنی و اعتماد بازیکنان باید اصلاح شود.

* حمله هواداران فوتبال به پرسپولیس
در سبک ما، این نقص ها طبیعی است. وقت کافی نداشتیم اما اگر وقت بگذاریم کمتر فرصت می دهیم. در این سبک بازی این اتفاقات به طور طبیعی رخ می دهد و بازیکنان کار خود را انجام داده اند. ما هر چقدر فرصت دادیم خلق کردیم.

* مصدومیت علیرضا حقیقی
علیرضا در زمین عالی بازی کرد و از او تشکر می کنم. امروز خیلی با او درگیر بودیم چون دیروز در تمرین مصدوم شد و سعی کرد با آمپول و مسکن به این بازی برسد. این هم بدشانسی ماست. در مرحله اول سلامت بازیکنان مهم است تا فصل را سالم به پایان برسانیم. منم همین فکرو میکنم لحظه مثبت بازی قابل قبول ارشا شکوری بود که شانس زیادی داشت تا خودش را هم به ما و هم به فوتبال ما ثابت کند.

* تاثیر روانی حضور مسعود شجاعی در هوادار
این فلسفه ماست. صدها مدل فلسفه و ایده در فوتبال وجود دارد. چگونه تیم خود را از نظر فوتبالی آموزش دهید. من خودم سعی کردم این کار را انجام دهم، می خواهم بازیکنانم از آن لذت ببرند. آنها بهترین کار دنیا را انجام می دهند. معروف و محبوب بودن و ورزش کردن بهترین چیز است و باید از آن لذت ببرند نه اینکه مجبور به تمرین و بازی شوند. آقای فکری هم که بود زحمت کشید. تغییرات ذهنی باعث شد این طراوت را روی زمین ببینید.

* فرهنگ مربیگری
متشکرم. دیگران نظر بدهند باید از حضور در حاشیه و انتقال انرژی مثبت لذت ببرم. گاهی عصبانی و تلخ می شویم اما در نهایت باید روحیه جنگندگی شان را به آنها بدهم.

* از دست دادن موقعیت ها
شاید روز بد ما بود. بی دقت بودیم و باید بیشتر تمرین کنیم. اینکه آنها این موقعیت ها را ایجاد می کنند یک نکته مثبت است. ما باید بیشتر روی تمام کردن کار کنیم و باید روی آخرین مرحله که گلزنی است بیشتر کار کنیم.

257 251

لینک به منبع

نوشته‌های مشابه