زندگی امیر کاظمی | بیوگرافی و عکس های امیر کاظمی و همسرش




تاریخ بروزرسانی : 2024-03-03


گردآوری :


اشتراک گذاری :



بازیگر جوان و بی حاشیه کشورمان که به تازگی در برنماه اسکار مهران مدیری حضور داشته خیلی زود ازدواج کرده و در کنار همسرش روزهای شادی را سپری می کنند. در ادامه جزئیات بیشتر زندگی امیر کاظمی را در Niksalehi مشاهده کنید.

زندگی امیر کاظمی

امیر کاظمی در نوزدهمین روز از ماه آبان سال ۱۳۶۹ و در دل فصل زیبای پاییز این سال در بیمارستان تهران کلینیک به دنیا آمد. اصالت مادرش به کشور آلمان می‌رسد و پدرش اصالتی تهرانی دارد. در حال حاضر خانواده مادر امیر در مونیخ و کلن آلمان زندگی می‌کنند. امیر در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمد و یک برادر کوچکتر از خود به نام آرش دارد.

کودکی امیر کاظمی در کنار پدر و مادرش

او در کودکی خیلی اتفاقی طی یک مصاحبه با مرضیه برومند در سن ۱۴ سالگی برای نقش امیر اسپابرگ کتاب فروشی هدهد انتخاب شد. امیر علاوه بر بازیگر از سن نوجوانی در زمینه موسیقی هم فعالیت دارد و سازهای پیانو، کیبورد و پرکاشن را به صورتی حرفه‌ای می‌نوازد. علاوه بر این او ورزش شنا و اسکیت را به شکل حرفه‌ای دنبال کرده و در یک مقطع زمانی عضو تیم ملی اسکیت هم بوده است.

امیر کاظمی

وی در طی این سال‌ها برای سریال‌ های مختلفی به ایفای نقش پرداخت تا اینکه با مجموعه تلویزیونی شمعدونی کاری از سروش صحت بسیار شهرت پیدا کرد. این سریال در سال ۱۳۹۴ ساخته شد که امیر در آن نقش سعید پسر هوشنگ مظاهری با بازی محمد نادری را برعهده داشت.

بازیگران برنامه اسکار

بازیگر برنامه اسکار مهران مدیری

گیم‌شو یا برنامه اسکار یک برنامه چالش‌محور و البته کمدی است که مهمانان آن همگی از بازیگران و افراد مشهور و شناخته‌شده هستند. در هر فصل از این رئالیتی شو، ۴ سلبریتی، چالش‌هایی را که از طرف مهران مدیری مشخص می‌شود، انجام می‌ دهند.

امیر کاظمی در اسکار

در پایان هر فصل ۴ قسمتی، نحوه انجام چالش‌های آن‌ها، توسط مجری و دستیار او (نیما شعبان‌نژاد) و همچنین بینندگان، بررسی می‌شود و امتیاز دریافت می‌کنند. سرانجام با جمع امتیازهای هر چالش، برنده جایزه بزرگ آن فصل مشخص می‌شود.

در فصل سوم اسکار بازیگرانی از جمله فرناز رهنما، نیکی مظفری، امیر کاظمی و امیرعلی نبویان بازی کرده اند.

امیر کاظمی و همسرش

زندگی امیر کاظمی و همسرش

امیر کاظمی هنرمند سینما و تلویزیون که مهمان برنامه اسکار مهران مدیری است، جزو بازیگران متاهل و متعهد دنیای هنر است که سالهاست از ازدواج او می گذرد و زندگی عاشقانه ای با همسرش دارد.

عکس امیر کاظمی

وی در سال ۱۳۹۱ ازدواج کرده و نام همسرش مهتاب محسنی است که کارگردان، گریمور و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. امیر کاظمی متولد ۱۹ آبان ۱۳۶۹ و همسرش مهتاب محسنی متولد ۲۴ اسفند ۱۳۶۸ در تهران است، اختلاف سنی آنها کمتر از یک سال و مهتاب از امیر حدود ۹ ماه بزرگتر است.

بازیگران سریال لیسانسه ها

در ادامه جزئیات بیشتر درباره زندگی امیر کاظمی او در مصاحبه ای گفته بود که در ۲۲ سالگی ازدواج کردم و پول زیادی نداشتم، من و همسرم مراسم عروسی نگرفتیم، شش ماه در اتاق کوچک من زندگی کردیم…

عکس های امیر کاظمی
بازیگران لیسانسه ها
امیر کاظمی و همسرش

پلازا , فیلیمو شات



نوشته‌های مشابه