حدیث نظری در جنگل آسفالت



تاریخ به روز رسانی: 2024-04-28

تلفیقی:

تقسیم بندی :



این بازیگر جوان که در سریال جنگل آسفالت نقش آرزو را در کنار هنرمندانی چون نوید محمدزاده و امیر جعفری بازی کرد، اولین کار تصویری خود را در این سریال تجربه کرد. عکس های حدیث نظری در جنگل آسفالت نیکصالحی را در ادامه ببینید.

حدیث نظری در جنگل آسفالت

حدیث نظری متولد دهه 80 است و چند سالی است که در عرصه تئاتر و سینما فعالیت می کند. این بازیگر جوان، بازیگری آموزش دیده است و فعالیت خود را از تئاتر آغاز کرده و به زبان انگلیسی مسلط است.

محسن بهرامی و حدیث نظری
دوران کودکی حدیث نظری

لازم به ذکر است که این بازیگر نقش آرزو را در سریال جنگل آسفالت بازی می کند و در این سریال فرزند خانواده ای است که مشکلات فراوان و خانواده ای از هم پاشیده و برادرش امیر نقش علیرضا جعفری قربانی جنایات پدرش شده و…

حدیث نظری در جنگل آسفالت

بازیگر نقش آرزو در سری جدید شبکه نمایش خانگی

سریال «جنگل آسفالت» به کارگردانی پیمان تیمورتاش و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه از 12 فروردین ماه ساعت 8 صبح از شبکه نمایش خانگی پخش می شود. حدیث نظری در این سریال نقش آرزو را بازی می کند.

بازیگران سریال جنگل آسفالت.

در این مجموعه نوید محمدزاده، امیر جعفری، مریلا زارعی، فرشته حسینی، علیرضا جعفری، ریما رامین فر، نازنین فراهانی، مجید آقا کریمی، دیبا زاهدی، معین شاهچراغی، یسنا میرطهماسب، امین میری، عرفان ابراهیمی، مرجان المعمورح ، حسین فلاح، محسن بهرامی، حدیث نظری، محمدرضا فتحی و … با حضور آزاده صمدی و مسعود کرامتی.

سبک شیک حدیث نظری

در خلاصه داستان جنگل آسفالت آمده است: در جنگل یا باید جنگیدن را بلد باشید یا فرار کنید. شما یا شکارچی هستید یا شکار شده. جنگل جایی برای ترسیدن نیست…

عکس های اینستاگرام حدیث نظری

حدیث نظری در جنگل آسفالت

نقش آرزو، دختر سرکش و مستقل خانواده که ناخواسته درگیر ماجراهای داستان می شود، با نقش «حدیث نظری» که به عنوان یکی از تصاویر جذاب «جنگل آسفالت» شناخته می شود، حضور دارد. .

تصاویر حدیث نظری

حدیث نظری در سریال جنگل آسفالت نقش آرزو دختر ریما رامین فر و امیر جعفری را بازی می کند.

هنگام مجبور می شود برای نجات برادرش از اعدام، باج بدهد. او با کمک نامزدش به شغل خطرناکی به نام فری سواری دست می زند و به جابجایی مقدار زیادی دلار و سکه می پردازد. در جریان این انتقال کاندیدای هنگامه تصادف می کند و ناپدید می شود.

فرشته و حلزون با حدیث

حالا هنگام باید با ضررش کنار بیاید و پولی که می توانست راه نجات برادرش باشد اما از دست رفت و … در سریال جنگل آسفالت حضور یک شغل غیرعادی که باعث قوانین کشور می شود. دور زدن، نوید یک سریال پرتنش و ناراحت کننده را می دهد. قسمت های آغازین از ربا، سیگار، مواد مخدر، روابط سست و … صحبت می کند و باید دید این کار در آینده به چه سمتی خواهد رفت.

حدیث نظری در جنگل آسفالت
حدیث نظری بازیگر

اخبار آنلاین، اینستاگرام



نوشته‌های مشابه