تاج پادشاهی دوربین به گلکسی اس 24 اولترا رسید!


تاج پادشاهی دوربین به گلکسی اس ۲۴ اولترا رسید!

 

در جدیدترین رتبه‌ بندی دوربین PhoneArena مشاهده میکنیم گلکسی اس ۲۴ اولترا با عملکرد خیره‌ کننده خود، آیفون ۱۵ پرو مکس را از رتبه نخست کنار زده و عنوان قهرمانی را از آن خود کرده است.
 
پیشرفت‌های چشمگیر در دوربین

سامسونگ در اس ۲۴ اولترا، نه تنها از چهار لنز قدرتمند استفاده کرده، بلکه با ارتقای پردازش تصویر و تغییراتی در سخت‌ افزار، شاهد پیشرفت‌ های چشمگیری در دوربین این گوشی هستیم.

 

مقایسه امتیازات دوربین اس ۲۴ اولترا با نسل قبل و آیفون ۱۵ پرومکس

 

دوربین تله‌فوتو ۵ برابری، شاهکار جدید سامسونگ

یکی از مهم‌ ترین ارتقا ها در دوربین اس ۲۴ اولترا، اضافه شدن دوربین تله‌فوتو ۵ برابری است که عملکردی بی‌ نظیر در عکاسی و حتی عکاسی پرتره ارائه می‌ دهد. علاوه بر این، لنز زوم ۳ برابری نیز در این گوشی حفظ شده است تا کاربران از دو لنز زوم بومی بهره‌مند شوند، که ویژگی نادر و قابل توجهی در بین پرچمداران محسوب می‌شود.

 

دوربین اصلی با جزئیات و وضوح خیره‌کننده

دوربین اصلی اس ۲۴ اولترا نیز ارتقا یافته و از همان سنسور HP2 Isocell سامسونگ ( کمی بهبود یافته ) استفاده می‌کند. تصاویر ثبت شده با این دوربین، جزئیات و وضوحی به مراتب بهتر از قبل دارند، وضوح تصویر به طور قابل توجهی ارتقا یافته و رنگ‌ ها نیز به طور دقیق‌تر و متعادل‌تر تنظیم شده‌اند.

 

دوربین فوق عریض، بدون تغییر اما با کیفیتی بهتر

دوربین فوق عریض اس ۲۴ اولترا به لحاظ مشخصات فنی، تفاوتی با نسل قبلی خود ندارد، اما شاهد افزایش جزئی کیفیت تصویر در آن هستیم.

 

 

مشخصات دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا:
  • دوربین اصلی: ۲۰۰ مگاپیکسل، f/1.7، ۲۳ میلی‌متر (عریض)، ۱/۱.۳ اینچ (سنسور Samsung ISOCELL HP2)
  • دوربین فوق عریض: ۱۲ مگاپیکسل، f/2.2، ۱۴ میلی‌متر (فوق عریض)، ۱/۲.۵۵ اینچ (سنسور Sony IMX564)
  • دوربین زوم ۳ برابری: ۱۰ مگاپیکسل، f/2.4، ۷۰ میلی‌متر، ۱/۲ اینچ   (سنسور ناشناخته)
  • دوربین زوم ۵ برابری: ۵۰ مگاپیکسل، f/3.4، ۱۱۱ میلی‌متر (پیروسکوپ)، ۱/۲.۵۲ اینچ  (سنسور ناشناخته)
  • دوربین سلفی: ۱۲ مگاپیکسل، f/2.2، ۲۶ میلی‌متر

 

قهرمانی با اختلاف ناچیز

 

اس ۲۴ اولترا با امتیاز کل دوربین ۱۵۳، رقیب دیرینه خود، آیفون ۱۵ پرو مکس را با ۱ امتیاز اختلاف شکست داده است. این گوشی در بخش کیفیت عکس، ۱۵۹ امتیاز (۲ امتیاز بیشتر از آیفون) و در بخش کیفیت ویدیو، ۱۵۷ امتیاز (مشابه آیفون) کسب کرده است.

 

برتری در زوم، ارتقای جزئی در فیلمبرداری

علاوه بر ارتقای کیفیت عکس، اس ۲۴ اولترا در بخش فیلمبرداری نیز پیشرفت‌ های قابل توجهی داشته است. این گوشی با کسب امتیاز ۱۴۷ در بخش کیفیت فیلم، ۶ امتیاز بیشتر از نسل قبلی خود کسب کرده است. این پیشرفت، به طور خاص در دوربین زوم نمود بیشتری دارد.

 

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

 

 



نوشته‌های مشابه