بیماری سلین دیون | خواننده محبوب سلین دیون صدایش را از دست داد




تاریخ بروزرسانی : 2023-08-15


گردآوری :


اشتراک گذاری :



سلین دیون خواننده محبوب فیلم تایتانیک که مدتی قبل اعلام کرده بود که به سندرم شخص سفت مبتلا می باشد برای همیشه صدایش را از دست داده است و دیگر نمی تواند بخواند و خواننده تایتانیک برای همیشه صدایش خاموش شده است.

سوپراستار کانادایی موسیقی پاپ که مدتی قبل اعلام کرده بود که بسیار وضعیت جسمی خوبی ندارد به تازگی عنوان شده که وی صدایش را از دست داده است و دیگر نمی تواند بخواند. در ادامه جزئیات بیماری سلین دیون را در Niksalehi مشاهده کنید.

بیماری سلین دیون

سلین دیون خواننده تایتانیک به یک بیماری نادر مبتلا شد و حنجره‌اش را برای همیشه از دست داد.

خواهر بزرگ سلین‌ دیون خوانده ۵۵ ساله که سال گذشته اعلام کرد به سندروم Stiff person دچارشده در مصاحبه جدید گفت: «متاسفانه بر خلاف تلاش های بسیار بیماری سلین بدتر شده و بهبودی حاصل نشده، سلین با بهترین پزشکان و محققان در زمینه این بیماری در ارتباط است ولی داروهای آن تاثیر زیادی رویش نداشته».

سلین دیون

خداحافظی ستاره موسیقی پاپ

او در ادامه گفت «سلین به خودش حسابی سخت می‌گیرد. همه چیز باید عالی و بی نقص باشد من به او گفتم باید کمی استراحت کند. آرامش بگیرد و با بدنش مدارا کند این یک پیام‌ از بدنش به اوست!»

او همچنین گفت که خواهر کوچکشان لیندا با سلین‌ زندگی‌ و از او مراقبت می‌کند. گفته شده سلین در سال ۲۰۱۶ بعد از مرگ‌ ناگهانی همسرش، رنه انگلیل، بعد از بیش از ۲۰ سال زندگی مشترک‌ ضربه بزرگی خورد و این شروع بیماری‌ اش بود.

سلین دیون و فرزندانش

در این سندروم که از بین ۱ میلیون نفر یک نفر را درگیر می‌ کند عضلات دچار انقبضات ناگهانی و عمدتا دردناک‌ می‌ شوند در کنار آن قدرت تکلم کاسته شده و دو بینی نیز ایجاد می‌ شود.

عکس های سلین دیون

جزئیات بیماری سلین دیون

گفتنی است سلین دیون (Celine Dion)، سوپراستار کانادایی موسیقی پاپ روز پنجشنبه در یک ویدیوی احساسی اینستاگرامی، اعلام کرد که ابتلا به یک اختلال عصبی شدید او را مجبور کرده تور برنامه ریزی شده خود در سال ۲۰۲۳ را لغو کند و تاریخ های آن را تغییر دهد.

سلین دیون و همسر مرحومش

دیون ۵۴ ساله در این ویدئوی پنج دقیقه‌ای گفت که به سندرم شخص سفت (Stiff person Syndrome)، یک بیماری خود ایمنی و عصبی نادر مبتلاست که از هر یک میلیون نفر، تنها یک نفر به آن دچار می‌ شود. او گفت مدت زیادی است که با مشکلات مربوط به سلامت خود دست به گریبان است و حالا می‌ داند که SPS علت اسپاسم‌ هایی است که از آن رنج می‌برد.

این خواننده زن به دلیل اجرای تیتراژ پایانی فیلم تایتانیک ، بین ایرانی ها محبوب شده بود.

سلین دیون

خبر آنلاین



نوشته‌های مشابه