بهرام رادان و پسرش | قدم‌ زنی عاشقانه بهرام رادان و پسرش در تهران


مینا مختاری همسر بازیگر معروف سینما از مزون داران معروف و طراحان لباس می باشد که به تازگی مادر شده و تصاویری از یک روز زیبای خود در کنار خانواده اش را در صحفه شخصی اش منتشر کرده است. در ادامه تصاویری از بهرام رادان و پسرش را در نیک صالحی مشاهده کنید.

بهرام رادان و پسرش

بهرام رادان بازیگر سینما با انتشار تصاویری از پیاده روی خود و فرزند تازه به دنیا آمده اش، اینستاگرامش را به روز کرد.

در تمام سال‌های دهه ۱۳۸۰ستاره نسلی شد که نوبتش رسیده بود که از روزگار سیلی بخورد. بهترین‌های رادان بهترین‌های دوران بود. فیلم‌هایی که قصه‌شان قرار بود تلخ‌تر از شوکران باشد.

بهرام رادان با فرزند تازه متولد شده اش

گریه هدیه تهرانی در بزرگراه تهران-زنجان و بهت عرب‌نیا در پمپ بنزین قیدار دیگر جواب نمی‌داد. تراژدی باید در مرز رقم می‌خورد، در منتهای خاک خودی. در جایی که ستاره دهه۶۰ تکرار می‌کرد: «بکش تو خاک خودمون» و جوان عاصی اسلحه را به شقیقه مأمور بیگانه می‌چسباند تا بگذارند آخرین آوازش شنیده شود: «بگذارید عشق بورزم».

مینا مختاری و پسرش

بهرام رادان در عالی‌ترین شکل خود توانست حافظه سینمای ایران را در دو دهه پیش به تصویری از خود اختصاص بدهد. اما یک دهه بعد تلاش او مانند کسی شد که قصد دارد میدان را به راحتی خالی نکند.

بهرام رادان

همه می‌دانند که رادان نخستین بازیگری است که رسمی و علنی با مشورت یک روزنامه‌نگار نقش‌هایش را انتخاب می‌کند. تفاهمی که نشان از درک عمیق‌تری از حرفه بی‌ثبات بازیگری است. نتیجه این مشورت آینده‌نگری بود که در علی سنتوری نبود.

عکس بهرام رادان

فواره وقتی برمی‌گردد نباید حسرت بالا رفتن را بخورد. دهه ۱۳۹۰ برای رادان دهه انتخاب‌هایی بود که او را در بازی نگه‌ دارد. کسی که علی را در «سنتوری» و ایرج را در «بی‌پولی» بازی کرده بود، حالا شبیه علی رنجه باید برای حفظ داشته‌هایش تلاش می‌کرد.

بهرام رادان و پسرش

هنرنمایی های بازیگر فیلم سنتوری

او نمی‌خواهد با بازی نقش پدربزرگ‌ها سینما را ترک کند. او حالا یک تهیه‌کننده است. آخرین بار که مجریان اختتامیه جشنواره فیلم فجر نامش را در سالن خوانده‌اند برای تهیه فیلم «علف‌زار» بوده؛ فیلمی که نامزد بازیگری‌اش اسمی بود که همه جا را گرفته: «پژمان جمشیدی».

هم‌بازی شدن بهرام رادان با جمشیدی و حجازی‌فر و هوتن شکیبا در فیلمی از سروش صحت ادامه همان راهی است که با تهیه «گربه سیاه» شروع شده بود. رادان در شکل جدید حضورش نمی‌خواهد تجسم شکست باشد. به او باید حق داد.

عکس های مدلینگ بهرام رادان

همه حق دارند یک‌بار شکست بخورند، اما کسی که پیروز نشدن، روش زندگی‌اش باشد پاکباخته است. بهرام رادان با هدایت کارگردان کاردآجین شده روزگار ما این راه را تا انتها نشان داده.

دوران تازه آقای رادان فرارسیده و شاید مشورت آن دوست روزنامه‌نگار این روزها تهیه فیلمی باشد تلخ‌تر از «سنتوری». بازیگر چنین نقشی هنوز ناشناخته است.

بهرام رادان

یک روز زیبای بهرام رادان و پسرش

بهرام رادان، بازیگر مشهور سینمای ایران که مدتی است پدر شده، تصاویری تازه به همراه پسرش را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. او درباره این تصاویر نوشت: «بوی جان می‌آید از تو خیر مقدم‌ ای صبا».

مینا مختاری

مینا مختاری همسر بهرام رادان علی سنتوری معروف سینمای ایران که در عرصه مدلینگ و فشن فعالیت داشته و از بزرگترین مزون داران و طراحان لباس در تهران است اسفندماه فرزندش به دنیا آمد و عید نوروز را امسال سه نفره جشن گرفته اند.

عکس های بهرام رادان

گفتنی است رادان برای بازی در فیلم‌هایی همچون «گاوخونی»، «شمعی در باد»، «سنتوری»، «راه آبی ابریشم»، «آدم‌ کش»، «عصر یخبندان» و «بارکد» موفق به کسب افتخارت متعدد، از جمله کسب دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره بین المللی فیلم فجر شده است.

بهرام رادان و پسرش

همشهری آنلاین , خبرآنلاین , فرارو

نوشته‌های مشابه