بهترین هدفون های بی سیم در سال 2023


بهترین هدفون های بی سیم در سال ۲۰۲۳

شرکت بسیاری در سال ۲۰۲۳ مدل های مختلفی از هدفون های بی سیم یا TWS را با قیمت های مختلف ارائه کردند. انتخاب بهترین هدفون ممکن است برای بیشتر کاربران آسان نباشد، اما طی بررسی ها و اطلاعات متتشر شده یک لیست کامل تهیه شده است و برای شما ازائه می شود که انتخاب شما را کاملا مطمئن و آسان شود.

ما در این لیست مدل های عرضه شده در سال ۲۰۲۳ را دسته بندی کرده‌ایم و نکته مهم این لیست این است که هیچ کدام از موارد شامل شرکت های معروف چون Samsung یا Apple نباشد. در واقع محصولات اقتصادی و متناسب با بودجه محدود انتخاب شده‌اند که البته کیفیت مناسبی را نیز ارائه بدهند. لطفا نظرات خود را نسبت به این لیست را در بخش نظرات به ما بیان کنید.

لیست بهترین هدفون های بی سیم در سال ۲۰۲۳

۱. Sony WF-1000XM5

به جز نام طولانی ایرادی دیگری در این محصول خاص Sony پیدا نکردیم. XM5 کیفیت صدای فوق‌العاده، حذف نویز پیشرو در کلاس، و مجموعه‌ای از ویژگی‌های گسترده را در بسته‌ای به ارمغان می‌آورد که به طور قابل‌توجهی فشرده‌تر از نسل قبلی خود است. قیمت این محصول ممکن است برای بسیاری از کاربران زیاد باشد ولی مطمئنا می توانید گزینه های دیگری نیز متناسب با بودجه خود تهیه کنید.

۲. Sony WF-C700N

یکی از گزینه های مقرون به صرفه و اقتصادی سونی مدل C700N است که یکی از بهترین هدفون های بی سیم در رده زیر ۱۰۰ دلار است. این هدفون‌ها به شکلی راحت و سبک، و خروجی صدای پویا و ANC قوی را ارائه می‌دهند که همگی در یک طراحی ممتاز پیچیده شده‌اند.

عمر باتری ویژگی اصلی این محصول است ولی از کدک‌های با نرخ بیت بالا پشتیبانی نمی‌کند، اما به غیر از آن، برای یافتن یک انتخاب کلی بهتر در این محدوده قیمت مشکل خواهید داشت.

۳. Nothing Ear (2)

شرکت Nothing در کنار تلفن های هوشمند خاص خود یک هدفون بی سیم جالب را نیز عرضه می کند که دارای طراحی عالی با بسیاری از ویژگی های شاخص است. قابلیت هایی مانند پشتیبانی از کدک صوتی LHDC 5.0، جفت شدن چند دستگاه و میکروفون بهبود یافته برای تماس های صوتی در این محصول وجود دارد. کیفیت صدا و عملکرد ANC این دستگاه با سایر هدفون های بی سیم پرچمدار برابری می‌کند.

سطح کنترل در برنامه Nothing X بسیار گسترده است و امکان تنظیم خروجی صدا، ANC و کنترل لمسی را فراهم می کند.

۴. CMF Buds Pro

ممکن است نام شرکت CMF کمی ناشناخته باشد اما CMF Buds Pro یک محصول اقتصادی عالی است که صدای مناسب، ANC بالا و عمر باتری عالی را ارائه می دهد. نکته قابل تحسین این محصول قیمت آن بود که نسبت به رقمی که به آن می پردازید کیفیتی در حد یک هدفون پرچمدار را به شما ارائه می دهد.

۵. Huawei FreeBuds 5i

FreeBuds 5i یکی دیگر از هدفون های بی سیم عالی با قابلیت ANC است که رقیبی سرسخت برای دیگر رقبا محسوب می شود. ویژگی های خاص این محصول حذف نویزهای ناخواسته، اتصال سریع و طراحی شیک کیس آن می باشد.

این ۵ مدل معرفی شده جزو بهترین های لیست ما در سال ۲۰۲۳بودند و در تست های گوناگون قابلیت های خود را نشان داده‌اند.

پیشنهاد جالب از طرف تیم تکنودات : Tozo Golden X1

شاید نام Tozo برای شما ناآشنا باشد، اما در تست های گوناگونی که برروی هدفون Golden X1 انجام شد، کیفیت صدای بسیار مطلوب و با کیفیت دریافت شد. همچنین، ویژگی هایی چون صدای Hi-Res با پشتیبانی از LDAC، ANC جامد و استقامت باتری فوق العاده بسیار قابل توجه می باشد. این محصول طراحی سبک وزن و ارگونومیکی را به ارمغان می آورد که در طول گوش دادن طولانی تر و حتی در طول تمرین راحت خواهد بود.

این محصول همچنین دارای یک اپلیکیشن همراه عالی برای گوشی همراه می باشد با منوهایی برای تغییر حالت های اکولایزر صدا، ANC و شفافیت هستند.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نوشته‌های مشابه