ازدواج مونا اسکندری | عکس های عروسی مونا اسکندری بازیگر سریال آچمز


بازیگر سریال های اچمز و پدر پسری با انتشار تصاویری از عروسی خود خبر داده بود و دلنوشته ای عاشقانه نیز در صحفه شخصی اش منتشر کرده است. در ادامه تصویری از مراسم ازدواج مونا اسکندری و بیوگرافی کوتاهی از وی را در نیک صالحی مشاهده کنید.

ازدواج مونا اسکندری

مونا اسکندری متولد ۲۰ مهر سال ۱۳۷۷ در شهر تهران است او بازیگر سینما و تلویزیون است و فارغ التحصیل رشته گرافیک کامپیوتر است. او یک خواهر بزرگتر از خودش به نام مریم دارد و بازیگری رو از ۴ سالگی شروع کرده و از جمله کارهای شاخص او سریال آچمز و سریال پدر پسری است.

کودکی مونا اسکندری در کنار رامبد جوان در پشت صحنه سریال مسافران

این بازیگر جوان با انتشار تصویری از عروسی اش در صحفه شخصی اش نوشت : بعضی آدمها خیلی زود متولد میشوند

بعضی ها خیلی دیر

بعضی ها هیچوقت

شاید اگر آن روز نبود

آن دیدار

آن تقدیر

من هرگز متولد نمیشدم

روز تولد هر آدم روزی نیست که به دنیا می آید

بلکه روزیست که نیم دیگر خودش را پیدا می کند

نمیدانم تو مرا پیدا کردی یا من تو را

ولی میدانم که باتو تولدی دوباره را جشن گرفتم

هنوز هم درحیرتم از کار خدا که جوری می چیند که قشنگترین رقم میخورد

درتمام سالهای تولدم امشب در آغاز بیست و پنج سالگی تو بهترین و ارزشمندترین و زیباترین هدیه خدا برایم بودی

مبارک من و قلب من و زندگی من باشی ❤️🤍

ازدواج مونا اسکندری
عروسی مونا اسکندری

بازیگر نقش خانم فرهمند در سریال پدر پسری

مجموعه “پدر پسری” اولین فعالیت جدی مونا اسکندریدر عرصه بازیگری است. مجموعه “پدر پسری” به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی از یژه برنامه های ماه رمضان است که از شبکه ۵ سیما پخش شده است و در این مجموعه شاهد ایفای نقش برخی از بازیگران جوان و تازه کار هستیم که در مجموعه به خوبی درخشیده اند مونا نیز در این مجموعه و در نقش خانم فرهمند به ایفای نقش پرداخته است.

بازیگران سریال آچمز
مونا اسکندری و مرحوم عزت الله مهرآوران در پدر پسری

وی در فیلم وقت اضافه به کارگردانی مهرداد خوشبخت نیز نقش کوتاه داشته و اولین کار تلویزیونی او سریال من نه منم به کارگردانی بهروز خلجی در سال ۸۵ در کنار نیما فلاح و خانم کیمیا بابابیان و هنرمند توانا حسن پورشیرازی می باشد.

مونا اسکندری از بازیگران سریال «آچمز» به نویسندگی سعید فرهادی و کارگردانی مهرداد خوشبخت است. آچمز یک درام با موقعیت‌های شیرین و گاه طنز است.

عکس های مونا اسکندری

ماجرای ازدواج مونا اسکندری و شایان مصلح

مونا اسکندری که از بازیگران جوان سینما و تلویزیون ایران است و در فیلم ها و سریال های مختلفی ایفای نقش کرده است فیلمی از خودش در کنسرت مسعود صادقلو منتشر کرده که ضمن هخوانی با خواننده دارد اشک می ریزد!

پست جنجالی مونا اسکندری

این در حالی است که اسکندری در انتهای متنی که برای این فیلم نوشته هشتگ یک فوتبالیست معروف را زده است. هنوز مشخص نیست که دلیل این کار چه بوده است؟ گمان می رود که شاعر این قطعه شایان مصلح باشد.

رضا صادقی و مونا اسکندری

گفتنی است این بازیگر جوان دانش آموخته رشته گرافیک در دانشگاه هنر و معماری تهران است. مونا علاقه مند به موسیقی و عکاسی می باشد و به گفته خودش به صورت تفریحی عکاسی میکند و سنتور میزند. از ورزش های مورد علاقه او نیز شنا و بسکتبال است.

مونا اسکندری و محمدرضا گلزار در گذر زمان

از جمله بازیگرانی است که در سنین کودکی وارد عرصه هنر شده و به عنوان بازیگر تیزرهای تبلیغاتی فعالیتش را آغاز کرد. او از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۴ در این عرصه فعالیت داشت تا اینکه در چند کار عروسکی نیز از جمله خورشید خانم نقش آفرینی کرد.

او با بازی در فیلم قصر خدا به کارگردانی اقای فردی بازیگری را به صورت حرفه‌ای تر تجربه کرد و پس از آن دو فیلم کوتاه برای جشنواره بازی کرد.

بازیگران سریال آچمز

خبر انلاین , جدول یاب , اینستاگرام

نوشته‌های مشابه