اخبار هیجان‌انگیز از دو دستگاه جدید گوگل پیکسل در سال 2024


گوگل پیکسل ۸A میان رده، پیکسل ۹ و پیکسل ۹پرو و پیکسل فولد ۲ تمامی دستگاه هایی  نیستند که امسال رونمایی خواهند شد. خبر امروز حاکی از دو دستگاه جدید گوگل پیکسل یعنی پیکسل واچ ۳ و پیکسل بادز پرو ۲ است. این گجت ها به احتمال بسیار زیاد در اواخر سال ۲۰۲۴ معرفی شوند.

جزئیات اخبار هیجان انگیز از دو دستگاه جدید گوگل پیکسل

بر اساس ادعای خبرچین های داخل گوگل درباره دو دستگاه جدید گوگل پیکسل، پیکسل واچ ۳ که سومین ساعت هوشمند این غول است،در اندازه های ۴۱ و ۴۵ میلی متری عرضه خواهد شد. این بسیار شبیه به استراتژی انتشار شرکت هایی مانند اپل و سامسونگ برای دستگاه های پوشیدنی جدیدشان است، اما تغییر مهمی را نسبت به پیکسل واچ تک سایز و پیکسل واچ ۲ نشان می دهد.

هردو دستگاه قبلی با اندازه ۴۱ میلی متری، مناسب افرادی با اندازه مچ کوچک هستند اما با این تغییر، پیکسل واچ ۳ باید منتظر مخاطبین بیشتری نسبت به نسل‌های قبلی خود باشد.

استراتژی عرضه دو سایز برای پیکسل واچ ۳ قبلا نیز منتشر شده بود پس میتوان خبر امروز را به عنوان تاییدیه شایعات قبلی در نظر گرفت. البته تا زمانی که گوگل چیزی را تایید نکند، نمیتوان با اطمینان خاطر این اخبار درمورد دو دستگاه جدید گوگل پیکسل را قبول کرد. همین موضوع درمورد پیکسل بادز پرو ۲ هم صدق میکند.

پیکسل بادز پرو ۲ یا بطور ساده تر پیکسل بادز پرو، بدون شک نسخه ۲۰۲۲ این خانواده را بهبود خواهند بخشید.

برخلاف پیکسل واچ ۳ که قرار است در پاییز همراه با پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو معرفی شود، این احتمال وجود دارد که جایگزین بزرگ بعدی ایرپادز پرو گوگل زودتر از آن واحتمالا همراه با پیکسل ۸a و پیکسل فولد ۲ در ماه می به بازار راه پیدا کند. با این خبر از ، احتمال دارد بزودی شاهد اخبار لو رفته زیادی از هدفون بیسیم گوگل باشیم پس اگر قصد خرید از گوگل را دارید، با وبسایت ما همراه باشید.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __



نوشته‌های مشابه