8 نکته مهم برای بازاریابی به نسل هزاره


معروف است که «بیبی بوم» به بزرگترین رشد جمعیت در تاریخ جهان منجر شده است. ما اکنون در پژواک نسلی آن شکوفایی زندگی می کنیم. در سال 2020، میلنیال ها (نسلی که توسط بیبی بومرها بزرگ شده اند) جایگزین بومرها به عنوان بزرگترین نسل آمریکا شده اند، و با افزایش سن، درآمد، نفوذ و امکانات، یک چیز واضح است: هزاره ها پولی برای خرج کردن دارند.

اما رقابت برای این پول شدید است. بازاریابی برای Millennials مانند بازاریابی برای نسل X یا نسل Z نیست. دانستن اینکه چگونه میلنیال ها را هدف قرار دهید به معنای یادگیری ارزش ها، اولویت ها و ایجاد پیام هایی است که آنها را به اشتباه نرساند. به طور خلاصه، این شامل یادگیری نحوه صحبت کردن به زبان هزاره ها است. ما اینجا هستیم تا به شما در انجام این کار کمک کنیم.

هزاره ها چه کسانی هستند؟

«هزاره ها» از چه سنی تا چه سنی هستند؟ اکنون، در سال 2022، هزاره ها افراد 26 تا 41 ساله هستند. آنها نام خود را به این دلیل به دست آوردند که همسالانشان در آغاز هزاره برای اولین بار بالغ شدند.

“بیبی بوم” از سال 1946 تا 1964 رخ داد. میلنیال ها نسل بزرگی هستند که حدود یک نسل بعد، بین سال های 1981 و 1996 متولد شدند.

نکات مهم بازاریابی برای نسل هزاره

1- بازاریابی تلفن همراه را در اولویت قرار دهید

علاوه بر بلوغ در آغاز هزاره، جوانترین نسل هزاره هنوز در دوران پیش از نوجوانی خود بودند که اولین گوشی های هوشمند در اواخر دهه 2000 وارد بازار شدند. به این ترتیب، آنها اولین نسل بزرگسالانی هستند که عادت دارند از تلفن های همراه استفاده کنند تا از آنچه در جهان می گذرد مطلع شوند.

اگرچه بسیاری از هزاره ها صاحب رایانه هستند، اما هر هزاره به طور متوسط ​​211 دقیقه در روز را با تلفن هوشمند می گذراند، در حالی که تنها 31 دقیقه در رایانه است. به همین دلیل است که یک برنامه بازاریابی هزاره باید از آنجا شروع شود.

اما اصطلاح «گوشی هوشمند» مبهم است. هزاره ها از چه اپلیکیشن ها و سایت هایی استفاده می کنند؟ در حال حاضر می توانید آنها را در فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، یوتیوب، پینترست، تیک تاک و اسنپ چت پیدا کنید.

به طور خلاصه، هزاره ها مایل به گوش دادن به تبلیغات هستند، اما به شرطی که آنها را در مکان های مناسب بیابند. هزاره ها دو برابر بیشتر از تلویزیون به تبلیغات ویدیویی در تلفن های هوشمند خود گوش می دهند. حتی بهتر از آن، افرادی که این ویدیوها را تماشا می‌کنند 1.8 برابر بیشتر احتمال دارد نسبت به تبلیغ اقدام کنند. چرا؟ زیرا افرادی که تبلیغات را در تلفن های هوشمند خود می بینند فعال تر هستند – برای مثال در هنگام خرید در مورد یک محصول تحقیق می کنند.

2- به یاد داشته باشید که ارزش های برند مهم هستند

همانطور که یاد می گیرید چگونه برای هزاره ها بازاریابی کنید، این را به خاطر بسپارید: هزاره ها بسیار ارزش محور هستند. یک مطالعه نشان داد که 83 درصد از هزاره ها به این موضوع اهمیت می دهند که آیا یک نام تجاری با ارزش های شخصی آنها هماهنگ است یا خیر.

برای هزاره ها، فقط ولخرجی کردن کافی نیست. آنها باید احساس کنند که پولی که به سختی به دست آورده اند به سمت یک برند ارزشمند می رود. شاید به همین دلیل است که Millennials نسبت به Gen Z (نسل پس از هزاره) آگاه تر از برند در نظر گرفته می شوند.

از هر 10 هزاره، 7 نفر هنگام خرید، برند را در نظر می گیرند. در همین حال، از هر 10 بزرگسال آمریکایی تنها 5 نفر به ارزش های برند توجه می کنند. این بدان معنی است که برندهای امروزی نه تنها باید از تصویر خود آگاه باشند، بلکه باید پیام هایی ایجاد کنند که با این هزاره ها ارتباط برقرار کند. افرادی که تبلیغ YouTube شما را تماشا می‌کنند ممکن است نتوانند با پیام‌های نام تجاری که بر ارزش‌های اصلی مانند پایداری و تأثیرات زیست‌محیطی تأکید دارند، ارتباط برقرار کنند. اما می توان انتظار داشت که هزاره ها واقعاً گوش کنند.

البته همه برندها بر پیام های پایداری و تاثیرات زیست محیطی تمرکز ندارند. ممکن است بخواهید ارزش های برند دیگری را که با هزاره ها مرتبط می شود در نظر بگیرید، از جمله:

3- تجارب را بر سرگرمی اولویت دهید

شاید بیش از هر نسل دیگری، هزاره ها تجربیات خود را به نقاط کانونی تبدیل می کنند.

اگر بحران مالی سال 2008 بر احساس هزاره‌ها نسبت به پول تأثیر می‌گذارد، یکی دیگر از ویژگی‌های تعیین‌کننده آن‌ها را نیز منعکس می‌کند: آن‌ها تمایل دارند تجربیات را بیش از چیزهای دیگر ارزش قائل شوند. برای بسیاری از هزاره ها، این ترجیح به ویژه در نیاز به سفر منعکس شده است، به طوری که حدود 65 درصد از آنها در حال حاضر برای سفر پس انداز می کنند.

اما صرفه جویی تنها چیزی نیست که این روندها را هدایت می کند. برخی از افراد هزاره را نسل اول مصرف کنندگان می دانند که محتوای اشتراک گذاری شده برای آنها اولویت دارد. بلیک مورگان، آینده پژوه تجربه مشتری در مقاله ای برای فوربس می نویسد: «مصرف کنندگان امروزی بیشتر به ایجاد حافظه ای که بتواند با اینستاگرام کار کند تا خرید داغ ترین محصول جدید اهمیت می دهند.

4- اصیل باشید

ممکن است «اصالت» را به عنوان یکی از ویژگی‌های کلیدی برند که هزاره‌ها به سمت آن جذب می‌کنند، به خاطر داشته باشید. چه چیزی در مورد اصالت وجود دارد که باعث می شود هزاره ها تمایل بیشتری به خرید از شما داشته باشند؟ و چرا در وهله اول خود را به زحمت بیندازید؟

برای شروع، اصالت برای هر گروه سنی جذاب است. به هر حال، هزاره ها در نظرسنجی ها به آن اولویت بیشتری نسبت به بومرها و Gen Xers می دهند. هزاره ها هم مثل بقیه دوست دارند خودشان تصمیم بگیرند. حتی اگر احساس کنند که ارزش های تبلیغات فیس بوک با ارزش های خودشان همخوانی دارد، با خوشحالی روی آن کلیک می کنند.

اما اصالت در عمل چگونه است؟ برای شروع، اصالت نادر است. به گفته همان منبع، اکثر مصرف کنندگان معتقدند که کمتر از نیمی از مارک ها در واقع معتبر هستند. اما چند نکته کلیدی دیگر برای نشان دادن اصالت به هزاره ها وجود دارد:

محتوای ایجاد شده توسط کاربر: 60 درصد از کاربران محتوای تولید شده توسط کاربر را معتبرترین محتوا ارزیابی می کنند. مخاطبان موبایل محور امروزی دائماً به دنبال بررسی های دهان به دهان و آنلاین برای انجام تحقیقات محصول هستند. نکته پایانی این است که هر برندی که بخواهد محتوای تولید شده توسط کاربر مانند نظرات را ارائه دهد، تلاش می کند واقعی و معتبر باشد.

نتیجه

بازاریابی برای هزاره ها یک بازی طولانی است زیرا این گروه برای تجربیات معتبر، محتوا محور و صادقانه ارزش قائل است که شخصیت و صدای آنها را ارج می نهد. به آنها قدرت بدهید و به آنها یادآوری کنید که آینده روشن تر به نظر می رسد.

نوشته‌های مشابه