چرا باید آیفون خود را به iOS 17.2.1 ارتقا دهیم: iOS 17.1.2 آیا پایدار است؟


چرا باید آیفون خود را به iOS 17.2.1 ارتقا دهیم: iOS 17.1.2 آیا پایدار است؟

به تازگی طی روند بروزرسانی های متعدد شرکت Apple نسخه جدیدی از رابط کاربری تحت عنوان iOS 17.2.1 معرفی شد، که در مورد این روز رسانی گفته می شود شامل رفع اشکالات مهم و به روز رسانی های امنیتی است. همچنین، یک باگ بزرگ را که در تمامی آیفون ها وجود داشت برطرف شده است. این شرکت طبق بیانه‌ای اعلام کرد که پشتیبانی از نسخه های iOS 17.1.1 و iOS 17.1.2 را متوقف کرده است و از بروز رسانی های بعدی جلوگیری می کند.

ویژگی های نسخه جدید iOS 17.2.1

سری iOS 17 در ابتدا حاوی باگ های زیادی بود و با به روز رسانی های منظم، اما اپل اکثر مشکلات آیفون را برطرف کرده است. با این حال، با هر نسخه جدید، شرکت پشتیبانی به روز رسانی های قبلی را متوقف می کند تا کاربران را در آخرین نسخه نگه دارد. اگرچه دلایل زیادی برای استفاده از نسخه قدیمی‌تر iOS وجود دارد، اما بیشتر آنها برای آخرین به‌روزرسانی iOS 17.2.1 اعمال نمی‌شوند.

پیشنهادی سردبیر

یکی از ویژگی های مهمی که در این بروزرسانی ایجاد شده است، مقابله با مشکل تخلیه باتری در مدل های آیفون بوده است. همچنین، در اسناد منتشر شده در چین و ژاپن برای همین آپدیت، گفته شدهاست که این ویژگی مشکلات استفاده از باتری در مدل های آیفون را برطرف می کند. اگرچه جای تعجب است که چرا اپل در مورد تغییر در بازار آمریکای شمالی خود صحبتی نکرده است، اما ممکن است مشکل حل شده باشد. این یکی دیگر از دلایل اصلی این است که کاربران باید آیفون خود را به آخرین نسخه آپدیت کنند.

iOS 17.2.1 امن ترین و پایدارترین نسخه ساخت اپل برای این پلتفرم است. اگر از نسخه قدیمی‌تر iOS 17 استفاده می‌کنید، آخرین نسخه باید اکثر مشکلات را برطرف کند. اگر از آن زمان تاکنون آیفون خود را به آخرین نسخه آپدیت نکرده اید، توصیه می کنیم این کار را انجام دهید. اپل همچنین در حال کار بر روی به روز رسانی iOS 17.3 است که انتظار می رود در ژانویه ۲۰۲۴ منتشر شود. این به روز رسانی شامل ویژگی های جدیدی برای بهبود حفاظت و امنیت دستگاه شما در صورت سرقت است.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __



نوشته‌های مشابه