پرواز توکن FTX پس از چراغ سبز SEC به راه‌اندازی دوباره این صرافی!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال FTT، توکن بومی صرافی ورشکسته FTX، امروز با رشد بیش از ۸۰ درصدی خود در کانون توجه‌ها قرار گرفت. چنین رالی صعودی برای توکن FTT نادر و بسیار قابل‌توجه است.
در زمان نگارش این خبر، FTT در محدوده قیمتی ۲٫۲۶ دلار معامله می‌شود. همزمان با رشد قیمتی این ارز دیجیتال، ارزش بازار و حجم معاملات آن هم نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، به ترتیب بیش از ۸۰ و ۱،۰۴۵ درصد افزایش یافته است.
اما علت این رشد قیمتی چیست، آن هم در شرایطی که هیئت منصفه نیویورک به اتفاق آرا سم بنکمن-فرید، مدیرعامل سابق صرافی FTX را در هر هفت اتهام مربوط به کلاهبرداری مجرم شناخته است. طبق گزارش‌ها، گری گنسلر، رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده، اخیراً شرایطی را بیان کرده که امکان بازگشت این صرافی و راه‌اندازی نسخه دوم آن، FTX 2.0، را فراهم می‌کند.

گنسلر در سخنرانی اخیر خود گفته که بازگشت این پلتفرم تحت رهبری جدید – ترجیحا تام فارلی، رئیس سابق بورس اوراق بهادار نیویورک، که گفته می‌شود نام آن در میان سه رییس پیشنهادی برای این پلتفرم است – و در صورت پیروی از قوانین اوراق بهادار، امکان‌پذیر است. گنسلر در ادامه خاطرنشان کرد که با گزارش‌دهی مناسب و توانایی بازیابی اعتماد مشتریان، این پلتفرم معاملاتی ممکن است بار دیگر به زندگی برگردد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته پرواز توکن FTX پس از چراغ سبز SEC به راه‌اندازی دوباره این صرافی! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع خبر

نوشته‌های مشابه