نرم افزار سازنده ویدیو اینستاگرام را بررسی کنید


با توجه به اینکه هر روز بر تنوع ویدیوهای تولید شده در اینستاگرام افزوده می شود، اگر بتوانید ویدیوهای جذاب و حرفه ای بسازید می توانید در این فضا به رقابت بپردازید. برای این کار، شما قطعا به نرم افزاری نیاز دارید که وظیفه ایجاد ویدیوهای شما را بر عهده بگیرد. ما در اینجا چند مورد را در اختیار شما قرار می دهیم نرم افزار فیلم ساز اینستاگرام برای ملاقات

نرم افزار فیلمساز اینستاگرام با موبایل

یکی از راه های تولید محتوا در اینستاگرام، ساختن یک ویدیو و اشتراک گذاری آن با افراد مختلف است. شما می توانید از این ویدئوها به طرق مختلف استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید محصول خود را ارائه دهید، آموزش ارائه دهید، سخنرانی کنید و غیره. اگر در تولید ویدئو کمی خلاق باشید می توانید کلیپ هایی بسازید که تاثیر خوبی روی مخاطب بگذارد.

اما برخی افراد استدلال می کنند که ما سیستم لازم برای تولید محتوا و ساخت ویدیو را نداریم. برای این دسته از افراد لازم به ذکر است که اکنون می توانید به راحتی با استفاده از نرم افزارهای مختلف شروع به تولید محتوای ویدیویی و ساخت کلیپ کنید. فقط به گوگل پلی و اپل استور نگاه کنید. قطعا با موجی از نرم افزار فیلم ساز اینستاگرام شما ملاقات خواهید کرد در ادامه به معرفی مهمترین این نرم افزار می پردازیم.

انواع نرم افزارهای ویدیو ساز اینستاگرام

بهترین نرم افزار گوشی برای ساخت فیلم اینستاگرام

نرم افزار Inshot

یکی از معروف ترین و محبوب ترین نرم افزارهای ساخت ویدیو برای اینستاگرام، نرم افزار ویرایش Inshot می باشد. اگر بگوییم تقریباً تمامی تولیدکنندگان محتوای اینستاگرام از این نرم افزار استفاده می کنند، شاید دور از ذهن نباشیم. وی از جمله امکاناتی که می توانید با استفاده از نرم افزار اینشات به آن دست یابید، برش ویدیو، ادغام فیلم، افزودن موسیقی به کلیپ، استفاده از جلوه های ویژه، تغییر سرعت کلیپ، چرخش قاب و … را نام برد. نرم افزار Inshot می تواند همه این کارها را از یکی انجام دهد نرم افزار فیلم ساز اینستاگرام تا آنچه را که نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد. بنابراین، اگر تولید کننده محتوا هستید و هنوز این نرم افزار را نصب نکرده اید، سریع عمل کنید تا عقب نمانید!

نرم افزار Kinemaster

نرم افزار دیگری که می تواند به شما در ساخت ویدیو برای اینستاگرام کمک کند، نرم افزار قدرتمند Kinemaster است. این نرم افزار ویرایش ویدیو مانند نسخه کوچک شده یک نرم افزار حرفه ای ویرایش ویدیو است که ویژگی ها و قابلیت های شگفت انگیزی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. از برش، کوتاه کردن و طولانی کردن هر ویدیو گرفته تا افزودن پس‌زمینه جذاب، افزایش سرعت ویدیو، صداگذاری حرفه‌ای و غیره. تنها بخشی از ویژگی های نرم افزار Kinemaster است.

یکی از مهم ترین امکاناتی که این نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد، امکان کار با صفحه سبز است. امروزه اپلیکیشن های صفحه سبز توسط تولیدکنندگان محتوا کمتری پوشش داده می شوند. بنابراین اگر می خواهید بدون داشتن سیستم حرفه ای با صفحه سبز کار کنید، نرم افزار Kinemaster بهترین انتخاب است.

نرم افزار Kinemaster یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ویرایش فیلم است

نرم افزار Quik

نرم افزار Quik یکی دیگر از نرم افزارهایی است که به شما امکان ویرایش فیلم را می دهد. کافیست آن را دانلود و بر روی موبایل خود نصب کنید. سپس با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید انواع فیلم ها را با کیفیت های مختلف ویرایش کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار بانک موسیقی آن است. به گونه ای که هر الگوی موسیقی مورد نیاز برای ویدیوهای خود را در اختیار شما قرار می دهد.

نرم افزار Animoto

اگر چندین عکس مختلف دارید و می خواهید با ترکیب آنها ویدیویی زیبا و جذاب بسازید، قطعا نرم افزار Animoto انتخاب بسیار مناسبی برای شماست. با کمک این نرم افزار فیلم ساز اینستاگرام می توانید از بین 100 سبک مختلف نمایش اسلاید انتخاب کنید، عکس ها یا ویدیوهای خود را آپلود کنید و سپس موسیقی اضافه کنید. یکی از مزیت های نرم افزار Animoto این است که رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و یادگیری آن بسیار آسان است.

نرم افزار FlipaClip

اگر علاقه مند به ساخت کلیپ های کارتونی و انیمیشن هستید، از نرم افزار FlipaClip غافل نشوید. با کمک این نرم افزار به راحتی می توانید هر فیلم متحرکی را برای ارسال در اینستاگرام در محیطی حرفه ای تولید کنید. بسیاری از ابزارهای گنجانده شده در این نرم افزار را می توان با خلاقیت شما ترکیب کرد و کلیپی بسیار جذاب و چشمگیر ساخت. از جمله مهم ترین امکاناتی که نرم افزار FlipaClip در اختیار شما قرار می دهد می توان به ویژگی های مختلف طراحی، امکان تغییر رنگ عناصر مختلف، امکان استفاده از انیمیشن های از پیش ساخته شده، امکان تنظیم فریم، امکان اشتراک گذاری انیمیشن های ساخته شده و غیره

نرم افزار FlipaClip برای ساخت انیمیشن های کوتاه و جذاب مناسب است

نرم افزار برای افراد غذاخوری

اگر زمینه کاری شما در اینستاگرام غذا و خوراک است، مطمئنا نرم افزار Foodie به کارتان خواهد آمد. این نرم افزار فیلم ساز اینستاگرام برای وبلاگ نویسان مختلف مواد غذایی بسیار مناسب است زیرا می تواند عکس ها و فیلم های با کیفیتی از غذاها و نوشیدنی های مختلف ایجاد کند. همچنین می توانید تغییرات اساسی در رنگ، روشنایی و کنتراست ایجاد کنید تا محتوای تولیدی خود را ارتقا دهید. همچنین، اگر کلیپ خود را در فضای باز ضبط می کنید، می توانید به راحتی نویز پس زمینه را حذف کنید.

نرم افزار Magisto

نرم افزار بعدی در لیست بهترین نرم افزارهای تولید محتوا برای اینستاگرام یک نرم افزار بسیار کاربردی است. نرم افزار Magisto می تواند برای صاحبان مشاغل مختلف بسیار مفید باشد زیرا دارای یک سیستم داخلی برای تجزیه و تحلیل رفتار ویدیوهای شما می باشد. شما به راحتی می توانید سبک ویرایش ویدیوی خود را انتخاب کنید، سپس ویدیو را آپلود کنید، موسیقی اضافه کنید و اجازه دهید نرم افزار بقیه کارها را انجام دهد.

هوش مصنوعی Magisto ویدیو را برای شما ویرایش می کند. این ویژگی برای افرادی که زمان کافی برای ویرایش کلیپ ها و فیلم های خود را ندارند بسیار مفید است.

نرم افزار Magisto برای ایجاد هر گونه فیلم از پیش تولید شده مناسب است

آموزش ساخت محتوای اینستاگرام


نتیجه

افرادی که در حال حاضر در اینستاگرام در حال تولید محتوا هستند، هر روز کیفیت کلیپ ها و ویدیوهای خود را بهبود می بخشند. برای این منظور این افراد به دنبال نرم افزارهایی هستند که بتوانند از آن برای ویرایش حرفه ای ویدیو استفاده کنند. یکی نرم افزار فیلم ساز اینستاگرام به راحتی می تواند به شما در دستیابی به ویدیوهای حرفه ای کمک کند.

نوشته‌های مشابه