نحوه فعال کردن حالت کم مصرف در آیفون: بهینه سازی کامل انرژی با 2 روش


نحوه فعال کردن حالت کم مصرف در آیفون: با 2 روش بهینه سازی تمام قدرت!

هر زمان که آیفون شما به 80 درصد شارژ برسد، به طور خودکار از حالت کم مصرف خارج می شود. بنابراین چه اقداماتی باید انجام دهید تا مطمئن شوید آیفون شما همیشه در حالت کم مصرف است؟ نحوه فعال کردن حالت کم مصرف در آیفون به طور کامل با میانبرهای ارائه شده توسط یک سیب قابل اجرا هستند.

در بین تمامی برنامه های آیفون، برنامه ای به نام Shortcuts وجود دارد که انجام تعدادی از کارها را آسان می کند. از این نسخه می توان برای ایجاد میانبری استفاده کرد که به شما امکان می دهد همیشه از دستگاه خود در حالت کم مصرف استفاده کنید. نحوه فعال کردن حالت کم مصرف در آیفون به شرح زیر است:

1. برای افزودن میانبر جدید، برنامه Shortcuts را اجرا کنید، زبانه Side را انتخاب کنید، سپس روی نماد Add (+) در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

2. روی Add Action کلیک کنید، سپس به دنبال Set Low Power Mode باشید. برای گنجاندن عملکرد در میانبر خود، موارد مورد نیاز باید انتخاب شوند.

3. بررسی کنید که آیا ویژگی حالت کم مصرف روشن است یا خیر.

4. برای تغییر نام میانبر، روی Set Low Power Mode در بالا ضربه بزنید و تغییر نام را انتخاب کنید.

5. سپس روی Done در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید تا تغییرات ذخیره شوند.

پس از ایجاد میانبر در آیفون خود، برنامه Shortcuts ظاهر می شود.

هنگامی که میانبر را با ضربه زدن روی آن راه اندازی می کنید، آیفون شما به حالت دائمی کم مصرف می رود. این بدان معناست که وقتی باتری در حین شارژ به 80 درصد برسد، حالت کم مصرف فعال باقی می‌ماند. همچنین، حتی پس از راه اندازی مجدد، دستگاه در حالت کم مصرف به کار خود ادامه می دهد.

در صورت نیاز، همچنان می توانید نحوه فعال کردن حالت کم مصرف را از مرکز کنترل خاموش کنید. همچنین می‌توانید میانبر را در برنامه Shortcuts پیدا کنید، آن را به مدت طولانی فشار دهید و اگر زمانی می‌خواهید آن را حذف کنید، از منوی زمینه حذف را انتخاب کنید.

همچنین، شرایطی وجود دارد که ممکن است بخواهید همیشه آیفون خود را در حالت Sleep قرار دهید، حتی اگر بسیاری از ویژگی ها و برنامه های پس زمینه را غیرفعال کند. به عنوان مثال، زمانی که در سفر هستید و نمی دانید که آیا زمانی برای شارژ آیفون خود خواهید داشت یا خیر.

به همین ترتیب، همیشه نگه داشتن آیفون خود در حالت کم مصرف به شما کمک می کند هنگام استفاده از رومینگ داده در کشور دیگری، داده ها را ذخیره کنید. این به این دلیل است که برنامه‌های شما را از به‌روزرسانی در پس‌زمینه متوقف می‌کند، که باعث کاهش حجم داده‌های استفاده‌شده شما می‌شود.

آیا استفاده از حالت کم مصرف برای دستگاه سخت است؟

در این بخش، اگر به برنامه‌های پس‌زمینه‌ای نیاز دارید که مرتباً به‌روزرسانی می‌شوند، حالت کم مصرف هیچ تأثیری روی دستگاه شما ندارد. برای مثال، اگر این حالت فعال باشد، اعلان‌های ایمیل جدیدی دریافت نخواهید کرد، اما همچنان می‌توانید با راه‌اندازی برنامه Mail به صندوق ورودی خود دسترسی پیدا کنید.

اگر می‌خواهید از تمام ویژگی‌هایی که گوشی هوشمندتان ارائه می‌کند استفاده کامل کنید، توصیه نمی‌کنیم همیشه حالت کم مصرف را روشن کنید. اگر آن را روشن نگه دارید، برنامه ریزی استفاده کلی بهترین چیزی است که به دست می آورید، اما اگر عمر باتری دغدغه اصلی شماست، مواردی مانند این می تواند کمک خوبی در همه جا باشد.

__ مرجع اخبار فناوری __

نوشته‌های مشابه