مود جدید نینتندو برای کنسول بازی Asus Rogue Ally: همان دو صفحه نمایش قبلی


مود جدید نینتندو برای کنسول بازی Asus Rag Ally: دو صفحه نمایش مثل گذشته!

کنسول بازی ایسوس Rag Ally یکی از مدل های جدیدی است که به تازگی وارد بازار جهانی شده است و کاربران می توانند به طور کامل انواع بازی های مدرن را با کیفیت خوب روی این دستگاه انجام دهند. اکنون کاربری به نام YesltsKira به تازگی عکس جدیدی از این کنسول در فضای مجازی منتشر کرده است که با ارتقای ظاهری دو صفحه نمایش آن به عنوان مدل نینتندو قابل مشاهده است

این کنسول بازی کاملاً تاشو است و مانند مدل معروف 3DS که در گذشته بسیار محبوب بود، طراحی جدیدی دارد. طراحی کلاسیک این دستگاه باعث سازگاری کامل با هر دو صفحه نمایش می شود و در صورت نیاز می توان صفحه نمایش دوم را کاملا تا کرد.

جزئیات طراحی جدید کنسول بازی Asus Rag Ally

طراحی مدرن ممکن است برای برخی از کاربران قدیمی باشد، اما ایده جدید محصولات جدید Hemurah در طول سال ها محبوبیت پیدا کرده است. با توجه به توضیحات این کاربر، تمامی قسمت ها در زمان ایده پردازی و اصلاح سازه با استفاده از پرینت سه بعدی شکل گرفته اند و علاقه مندان می توانند طرح کلی را از طریق گیت هاب دریافت کنند.

این راهنما حاوی اطلاعاتی در مورد قطعات مختلف و فایل های قابل چاپ است که با طراحی کلی کنسول بازی ایسوس Rag Ally مطابقت دارد و کاربران می توانند در صورت تولید قطعات، کنسول خود را بدون مشکل ارتقا دهند. البته از طریق آمازون می توانید صفحه نمایش دومی را تهیه کنید که قابلیت تا شدن کامل در هنگام استفاده را دارد.

اگرچه طراحی در بسیاری از قسمت ها شبیه نسخه 3DS است، اما صفحه نمایش دوم از پورت USB-C پشتیبانی می کند و در صورت نصب این قطعه، باید تغییرات جدیدی در طراحی کلی اعمال شود. بدین ترتیب کاربر هنگام نصب قطعات باید سیم کشی کلی این پورت را به صورت یکپارچه ایجاد کند، اما جالب اینجاست که در صورت قطع شدن کنسول دوم نمایشگر، نیاز به طور کامل قطع می شود.

بیشتر بخوانید:

__ مرجع اخبار فناوری __

نوشته‌های مشابه