سامسونگ گلکسی A35 در گیکبنچ با اگزینوس 1380 ظاهر می شود


سامسونگ گلکسی A35 در گیکبنچ با اگزینوس ۱۳۸۰ ظاهر می شود

 

سامسونگ گلکسی A35 دو ماه پیش در رندرها ظاهر شد و امروز، این گوشی هوشمند در Geekbench مشاهده شد. این دستگاه دارای چیپست Exynos 1380 و گزینه رم ۶ گیگابایتی است که توسط Scorecard فاش شده است.

دستگاه SM-A356U امتیاز ۶۹۷ را برای یک هسته و ۲۳۳۲ را برای چندین هسته به دست آورد که در مقایسه با دستگاه گلکسی A دیگری که چیپست مشابهی دارد، نتیجه فوق العاده ای است. توضیح واضح این است که ما به دنبال نمونه اولیه اولیه هستیم و عملکرد خام تا زمان عرضه گوشی بهبود خواهد یافت.

گیکبنچ به ندرت به چیپست اشاره می کند، اما می دانیم که این چیپست اگزینوس ۱۳۸۰ با شماره مدل s5e8835 مادربرد و پردازنده است. گلکسی A35 دارای یک CPU با فرکانس ۴×۲.۴ گیگاهرتز Cortex-A78 و ۴×۲.۰ گیگاهرتز Cortex-A55 خواهد بود که توسط Galaxy A54 و Galaxy M54/F54 نیز استفاده می شود.

این چیپست برای دستگاهی با کالیبر A5x کمی کند بود، اما ما معتقدیم که مانند یک دستکش برای مقرون به صرفه تر Galaxy A35 قرار می گیرد. SoC ساخته شده توسط سامسونگ همچنین باید گوشی جدید را کاملاً به روز رسانی دستگاه های قبلی A3x کند که دارای یک CPU با تنها دو هسته برای عملکرد بودند.

 

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __



نوشته‌های مشابه