حضور گجت سامسونگ گلکسی رینگ در رویداد MWC 2024


حضور گجت سامسونگ گلکسی رینگ در رویداد MWC 2024

شرکت کره‌ای سامسونگ یکی از پیشگامان تکنولوژی در سطح دنیا است و سالانه شاهد معرفی محصولات جدید با تنوع بسیار بالا و نوآوری های بروز هستیم. جدیدترین اختراع این شرکت، گلکسی رینگ نام دارد که اطلاعاتی درمورد آن در رویداد آنپکد گذشته در کنار سری گلکسی S24 به نمایش گذاشته شد.

گزارش های جدید حاکی از آن است که این شرکت کره‌ای در نظر دارد، گجت سامسونگ گلکسی رینگ را در کنار گوشی های تاشو خود، یعنی گلکسی زد فود ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ معرفی کند. قبل از برگزاری این رویداد انتظار می‌رود در رویداد MWC بارسلون که در حال برگزاری است، شاهد نمونه اولیه از این گجت باشیم.

یکی از منابع نزدیک به سامسونگ فاش کرده، این گجت در مرحله نمونه سازی است و هنوز به قسمت تولید انبوه نرسیده و بین ماه های آوریل و ژوئن شاهد راه اندازی خط تولید برای عرضه جهانی این محصول خواهیم بود. این حلقه هوشمند قابلیت های سلامتی زیادی به همراه خواهد داشت و طبق گفته ها در ۸ سایز مختلف عرضه خواهد شد.

اندازه گیری فشار خون به همراه پایش اطلاعات سلامتی دیگر مانند اکسیژن خون و سنج ضربان قلب از دیگر ویژگی هایی خواهد بود که این گجت هوشمند از خودش به نمایش خواهد گذاشت. یکی از مهم ترین قابلیت های گجت سامسونگ گلکسی رینگ، وجود فناوری NFC در پرداخت های از راه دور و بدون نرم افزار است که سامسونگ قصد دارد این تکنولوژی را در ابعاد بسیار کوچک روانه بازار کند.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __



نوشته‌های مشابه