تعبیر خواب بر اساس روزهای ماه شمسی و قمری


تعبیر خواب بر اساس روزهای ماه

تعبیر خواب می تواند بر اساس روزهای ماه شمسی یا قمری دسته بندی شود. در زیر مطلبی کامل در مورد روزهای ماه را می توانید مطالعه کنید. پس با تاروت رنگی همراه شوید.

ماه شمسی

در روایت از سلمان فارسی روزهای زیر از برترین روزهای تعبیر خواب هستند، خواب‌هایی که در این روزها مشاهده می‌شوند تعبیر داشته و از ارزش و اهمیت بالاتری برخوردار هستند و احتمال تحقق یافتنشان بیشتر است.

در این روایات آمده است که علت این روزهای خاص به عددهای کیهانی و کهکشانی برمی‌گردد. این اعداد، اعداد خاصی هستند که با نام الفبای کائنات شناخته می‌شوند و برای ارتباط مستقیم با کائنات و درخواست از آنها به کار می‌روند.

روز ششم:

خوابی که در این روز مشاهده شود، تعبیر داشته و سریعا تحقق می‌یابد، این خواب در عرض نهایتاً یک یا دو روز بعد از رویت خواب محقق شده و نشانه‌هایش آشکار خواهد شد و بر زندگی شخص بیننده خواب تاثیر خواهد گذاشت.

روز نهم:

چنین خوابی سریعاً تحقق یافته و در همان روز آثار و عواقبش را به شما نشان خواهد داد، خوابی که در روز نهم ماه دیده می‌شود در همان روز تعبیر می‌شود.

روز دهم و یازدهم:

خوابی که در روز یازدهم ماه شمسی دیده می‌شود، تعبیر داشته و حدوداً سه هفته یا بیست روز بعد از دیدن خواب محقق می‌شود.

روز سیزدهم:

چنین خوابی تعبیر داشته و به نه روز زمان نیاز دارد تا محقق شده و آثارش را به شما نشان دهد و زندگیتان را دستخوش تغییر و تحول نماید.

روز چهاردهم:

خوابی که در روز چهاردهم ماه شمسی رویت می‌شود، نهایتاً تا بیست و شش روز بعد از دیدن خواب محقق شده و معنی و مفهومش را به بیننده خواب نشان خواهد داد.

روز پانزدهم:

خوابی که نیمه ماه رویت می‌شود، تعبیر داشته و سه روز بعد از دیدن خواب محقق خواهد شد.

روز های بیست و هشت، بیست و نه و سی:

خواب‌هایی که در روزهای پایانی ماه رویت می‌شوند، بع احتمال زیاد همان روز محقق می‌شوند.

سایر روزها:

خواب‌هایی که در سایر روزهای ماه دیده می‌شوند، ممکن است تحققشان تا ۴۰ سال هم طول بکشد، این خواب‌ها به زمان زیادی برای تحقق نیازمند هستند.

ماه قمری

خوابی که در این روزهای زیر دیده شود، تعبیر نداشته و محقق نمی‌شود پس نباید جدی گرفته شود، این خواب‌ها صحت ندارند:

روز اول ماه، روز دهم ماه، روز سیزدهم ماه، روز بیست و یکم ماه، روز بیست و سوم ماه، روز بیست و پنجم ماه، روز بیست و نهم ماه

خواب‌هایی که در روزهای زیر رویت می‌شوند، تعبیر داشته و محقق خواهند شد:

روز ششم ماه، روز هشتم ماه، روز بیستم ماه، روز بیست و دوم ماه، روز سی‌ام ماه

خوابی که در روزهای زیر رویت شود، تعبیرش در طولانی مدت محقق شده و برای اینکه آثار خواب را در زندگیتان مشاهده کنید، باید اندکی صبور باشید، این خواب‌ها صحیح بوده و به مرور زمان آثارشان را به شما نشان خواهند داد:

روز سوم ماه، روز چهارم ماه، روز یازدهم ماه، روز دوازدهم ماه، روز شانزدهم ماه، روز هفدهم ماه

خواب‌هایی که در این روزها مشاهده شوند، تعبیر دارند اما باید دقت کنید که تعبیر آنها به صورت عکس محقق خواهد شد و تعبیر خواب هرچه که است باید عکس آن را در نظر بگیرید:

روز دوم ماه، روز نهم ماه، روز چهاردهم ماه، روز پانزدهم ماه، روز هجدهم ماه، روز نوزدهم ماه، روز بیست و ششم ماه، روز بیست و هفتم ماه، روز بیست و هشتم ماه

خواب‌هایی که در این ایام زیر دیده می‌شوند به طور حتم تحقق یافته و بدون شک رخ خواهند داد، این خواب‌ها خلافی ندارند و حتماً محقق خواهند شد:

خواب روز پنجم ماه، روز هفتم ماه

خوابی که در این روز مشاهده شود، بسیار خوب و نیکو بوده و باید منتظر اتفاقات خوب و خوشایندی باشید:

روز بیست و چهارم ماه

نوشته‌های مشابه