تصویری از کنسول بازی جدید ایسوس لو رفت. Asus ROG Ally 2024 Black


تصویری از کنسول بازی جدید ایسوس لو رفت. Asus ROG Ally 2024 Black

پیش از این گزارش شده بود که مدل جدیدی از کنسول بازی دستی ایسوس ROG Ally در سال 2024 وارد بازار خواهد شد، حال به نظر می رسد ایسوس در یک پست تولد در شبکه های اجتماعی تیزر مخفیانه ای از ROG Ally 2024 مشکی داده است.

چندی پیش گزارش شد که ایسوس در Computex 2024 به روزرسانی کنسول دستی ROG Ally را معرفی خواهد کرد. این مدل جدید احتمالا Asus ROG Ally 2024 نامیده می شود و در حالی که طرفداران بازی های دستی باید انتظارات زیادی از نسل جدید داشته باشند. از Ally، به نظر می رسد، که یک به روز رسانی کوچک خواهد بود.

حال ایسوس در پستی در شبکه اجتماعی ایکس به نظر می رسد که ROG Ally اصلی را برای جشن تولدش ترک کرده است، به نظر می رسد یک کنسول مشکی ROG Ally را در قفسه سمت چپ عکس پنهان کرده است.

البته این اصلا تایید رسمی از ایسوس نیست، شاید مدل اصلی ROG Ally باشد که روکش مشکی دارد اما از همان شرکتی است که در تاریخ 1 آوریل یک کنسول دستی ویندوز را به شوخی معرفی کرد!

در لیست آرزوهای ما برای مدل جدید ROG Ally، رنگ مشکی یکی از کاربردی ترین تغییراتی بود که ایسوس می توانست به راحتی انجام دهد. مشکی ایسوس ROG Ally 2024 برای کسانی که نگران کثیف شدن پلاستیک سفید مدل اصلی پس از استفاده زیاد هستند بسیار مناسب است.

شما هنوز هم می توانید Asus ROG Ally اصلی را در Best Buy با قیمت 699.99 دلار خریداری کنید، اگرچه ممکن است با معرفی Ally 2024 دوباره تخفیف داده شود. اگر به دنبال یک مدل بزرگتر هستید، Legion Go Lenovo را می توان از Lenovo ایالات متحده آمریکا در همان قیمت و دارای ویژگی هایی است که Ally ندارد.

__ مرجع اخبار فناوری __



نوشته‌های مشابه