بیوگرافی مژگان اخلاقی | عکس ها و بیوگرافی مژگان اخلاقی بازیگر عشق کوفی


بازیگر تازه کار سینما تئاتر و تلویزیون کشورمان به تازگی در سریال محرمی عشق کوفی در نقش شیمن دختر فاضل هنرنمایی کرده است. در ادامه عکس ها و بیوگرافی مژگان اخلاقی را در نیک صالحی مشاهده کنید.

بیوگرافی مژگان اخلاقی

مژگان اخلاقی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۲۱ اردیبهشت ۱۳۶۹ می باشد و یکی از بازیگران نوظهور سینما و تلویزیون است.

این بازیگر جوان کار هنری خود را از تئاتر آغاز کرده و تا کنون در آثاری هم چون فیلم های نرگس مست , ماجان ، شوق هنگام و سریال های صبح آخرین روز ، شاهرگ ، گسل ، نوار زرد۲ ، کیمیا و … به عنوان بازیگر حضور داشته است.

مژگان اخلاقی
سریال صبح آخرین روز

سریال عشق کوفی

«عشق کوفی» به کارگردانی حسن آخوندپور محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که ماجرای یک عشق در سال ۶۱ هجری قمری را روایت می‌کند. این سریال به نویسندگی فائره یارمحمدی و یزدان محمد کاظمی روایتگر یک عشق در سال ۶۱ هجری قمری است که اتفاقات کوفه و کربلا آن را دستخوش تغیراتی می‌ کند.

شیمن در سریال عشق کوفی
عکس های مژگان اخلاقی

بازیگران سریال عشق کوفی

لعیا زنگنه، نادر سلیمانی، سعید شریف، شبنم قربانی، حسین سلیمانی، نادر فلاح، سوگل طهماسبی، مریم کاویانی، مهسا مهجور، محمد اشکان فر، مژگان اخلاقی، جمال الدین بیات، معصومه زینتی صافی، احسان محسنی کیاسری، عمار تفتی، سید جواد هاشمی، ثریا قاسمی بازیگران اصلی این سریال هستند.

بازیگران سریال عشق کوفی

«عشق کوفی» به نویسندگی فائره یارمحمدی و یزدان محمدکاظمی قرار است روایتگر یک عشق در سال ۶۱ هجری قمری باشد که اتفاقات کوفه و کربلا آن را دستخوش تغیراتی می‌ کند.

مژگان اخلاقی

این سریال تاریخی در ۱۵ قسمت هر هفته پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه سیما و همچنین تکرار این مجموعه تلویزیونی ساعت ۱ بامداد، ۱۰ صبح و ۱۴ عصر روز بعد پخش می‌ شود.

مژگان اخلاقی در عشق کوفی

بیوگرافی مژگان اخلاقی بازیگر نقش شیمن در عشق کوفی

در «عشق کوفی» روابط والد و فرزندی زیادی خواهیم دید؛ مانند هلال و مادرش، نائله و پدرش، فرزندان نعیم با پدرشان و … که تلاش شده است تا تنوع را در روایت هرکدام به کار بگیریم. رابطه شمین و فاضل نیز از جمله همین روابط است.

عکس های اینستاگرام مژگان اخلاقی

ابعاد شخصیتی شمین از او کاراکتر ویژه‌ای ساخته که با جلو رفتن قصه کم کم با آن آشنا می‌شویم. او در لحظاتی از قصه با تصمیم‌هایی که می‌گیرد می‌ تواند بر روی جهت و سیر قصه تغییراتی ایجاد کند. مژگان اخلاقی نقش شمین دختر فاضل را بازی کرده است.

مژگان اخلاقی

سازندگان سریال «عشق کوفی» برای نقش های اصلی دو جوان سریال که عشق آن ها بخشی از درام را شکل می دهد، سراغ دو بازیگر جدید رفته اند. هر چند شبنم قربانی و سعید شریف تجربه بازیگری داشته اند، اما «عشق کوفی» اولین حضور آن در نقش اصلی محسوب می شود.

عکس های مژگان اخلاقی

صبا , ایسنا , اینستاگرام

نوشته‌های مشابه