بهترین فرصت برای خرید Samsung Galaxy Watch 6 classic هم اکنون; خرید کنید تا فرصت را از دست ندهید


بهترین فرصت برای خرید ساعت کلاسیک سامسونگ گلکسی واچ 6 همین حالا؛ خرید کنید تا فرصت را از دست ندهید

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند خوب هستید، اکنون بهترین زمان برای خرید Samsung Galaxy Watch 6 Classic است. این ساعت را می توان تنها با 266 دلار با تخفیف عالی 133 دلاری از قیمت اصلی 399 دلار خریداری کرد. البته این قیمت برای مدل مشکی 47 میلی متری است که معمولاً 399 دلار به فروش می رسد.

یه مدل دیگه به ​​رنگ نقره ای با بند سفید هست که قیمتش کمی بالاتره که 285 تومنه. 399 دلار تخفیف نسبت به قیمت اصلی دارد.

سری Galaxy Watch 6 سامسونگ جدیدترین محصول پوشیدنی این غول کره ای است. این ساعت دارای صفحه نمایش لمسی OLED با گواهی IP68 و استاندارد نظامی است. همچنین ضد آب 5ATM بوده و برای شنا و فعالیت های آبی مناسب است. همچنین دارای یک حلقه چرخان است که کار با آن را آسان می کند. این یک نوع کنترل لمسی است که به هر حال بسیار بهتر از کنترل لمسی معمولی است.

این ساعت می تواند فشار خون، ضربان قلب و دمای بدن را اندازه گیری کند. می تواند یک گزارش ECG ایجاد کند و حتی اطلاعاتی در مورد حداکثر مصرف اکسیژن (VO2 Max) و استرس به شما بدهد. همچنین از نظارت بر خواب و سایر ویژگی های رایج موجود در مدل های قبلی پشتیبانی می کند.

برای اینکه بتوانید از تمامی امکانات این ساعت استفاده کنید بهتر است یک گوشی سامسونگ داشته باشید. در غیر این صورت، ممکن است برخی از ویژگی ها را از دست بدهید. این ساعت از WearOS، Wi-Fi، 4G، NFC، GPS و بلوتوث 5.3 پشتیبانی می کند.

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند قدرتمند و کاربردی با پشتیبانی بهتر هستید، خرید بسیار خوبی است و ارزش خرید دارد.

__ مرجع اخبار فناوری __

نوشته‌های مشابه