بازیگران سریال رحیل | عکس های از بازیگران سریال رحیل و داستان آن


مجموعه جدید شبکه سه سیما روایتی عاشقانه در دل تاریخ است که حضور متفاوت زنان در دوران قاجار را به تصویر می کشد و چهره های مشهوری در این مجموعه در کنار هنرپیشه های جوان هنرنمایی کرده اند. در ادامه تصاویری از بازیگران سریال رحیل را در Niksalehi مشاهده کنید.

بازیگران سریال رحیل

گاهی در برخی از سریال ها، تهیه کننده و کارگردان در خیال خودشان فکر می کنند که اگر گران ترین و معروف ترین بازیگران را جذب پروژه کنند،به اقبال بیشتری دست خواهند یافت،اما در عمل عکس آن اتفاق می افتد.

انتخاب و چینش بازیگران، باید به گونه ای باشد که هنگام تصویربرداری مانند یک تیم عمل کرده و در طول ساخت پروژه بازی یکدیگر را تکمیل کنند تا اثری درخور ساخته شده و روی آنتن برود.اگر چنین اتفاقی بیفتد، بی شک مخاطبان از آن استقبال خواهند کرد.

زنده یاد حسام محمودی

هیچ بازیگر معروفی،حتی اگر بهترین هنرپیشه هم باشد،نمی تواند بدون بازیگر مکمل خوش بدرخشد.یکی از بزرگ ترین ضعف های فیلم های سینمایی و سریال های ایرانی این است که به جای تشکیل یک تیم منسجم،مدام دنبال آوردن تک ستاره ها هستند.

سریال «رحیل» که شنبه شب از شبکه سوم سیما پخش شد،نشان داد که تهیه کننده و کارگردان آن ،به جای آوردن برخی از بازیگرانی که فقط اسم و رسم دارند،یک تیم منسجم تشکیل داده اند از سه نسل بازیگران ایران.با اینکه تنها یک قسمت از این سریال روی آنتن رفته،اما یکدستی بازیگران به چشم آمد.

بازیگران جوان رحیل

در همین یک قسمت کاملا مشهود بود که بازیگران به جای اینکه بخواهند فقط خود را به چشم تماشاگر بیاورند،سعی داشتند که کل تیم به چشم بیاید.مطمئنا در قسمت های دیگر این یکدستی بیشتر به چشم خواهد آمد.

بازیگران سریال رحیل

مجموعه تلویزیونی ایام محرم

شکی وجود ندارد که یکی از مهم ترین فاکتورهایی که باعث موفقیت این سریال شده و مخاطبان را جذب می کند،همین تیم بازیگری است که با هنرشان و هدایت خوب، «رحیل» را به یک مجموعه جذاب و پرمخاطب تبدیل خواهند کرد.

ثریا قاسمی، فرخ نعمتی و کاظم هژیرآزاد از بازیگران نسل گذشته هستند که تجربه زیادی روی صحنه تئاتر و مقابل دوربین دارند.آنان علاوه بر اینکه با هنرشان مخاطب را جذب می کنند،دراین پروژه حکم معلم را نیز دارند که بازیگران جوان تر در کنارشان تجربه های ذی قیمتی به دست می آورند.

علی عباسی‌ زاده

در کنار پیشکسوتان،بازیگران کاربلدی چون حمیدرضا آذرنگ، اندیشه فولادوند، نسیم ادبی و هومن برق‌نورد هم حضور دارند که با وجود سابقه زیاد در عرصه بازیگری تئاتر،سینما و تلویزیون،از نسل میانه بازیگران محسوب می شوند که حلقه اتصال بین نسل اول و بازیگران جوان هستند که حضورشان بسیار مغتنم و تاثیرگذار است.

آشنایی با بازیگران سریال رحیل

برخی از بازیگران جوان و بااستعداد مانند ریحانه رضی و علی عباسی‌زاده نیز تکمیل کننده این تیم یکدست هستند. هرچند که ضعف هایی در بازی این هنرپیشه های جوان دیده می شود، اما مطمئنا بازی در کنار بزرگان این هنر، بر غنای کار آنان نیز خواهد افزود.

گیتا راد

زنده‌یاد حسام محمودی که در آستانه رسیدن به پختگی در عرصه بازیگری،دچار مرگی مفاجا شد نیز از بازیگرانی است که در این سریال بازی اش بیش از پیش به چشم مخاطبان خواهد آمد.

اندیشه فولادوند و هومن برق نورد

تجربه سال ها تهیه کنندگی به رامین عباسی زاده آموخته است که کلید موفقیت یک سریال،تیم یکدست تولید و به خصوص بازیگری است.
برای همین تمام تلاش خود را به خرج داده تا بازیگران توانا و کم حاشیه از نسل های مختلف را در سریال «رحیل» گرد هم آورد تا با هنرنمایی یک تیم یکدست مخاطبان را سر شوق و ذوق آورد.

حمیدرضا آذرنگ و گیتا راد

نمایش زن ایرانی در دوران قاجار

رئیس رسانه‌ملی هم  مدتی پیش بازدیدی از پشت صحنه مجموعه رحیل داشت. پیمان جبلی در این بازدید با تأکید بر اهمیت تولید سریال‌های تاریخی، ابراز امیدواری کرده بود که این سریال تاریخی با نمایش چهره متفاوتی از زنان در دوره قاجار، پایبندی آنان به اعتقادات‌شان را از زاویه‌نگاهی متفاوت به نمایش بگذارد.

حمیدرضا آذرنگ از بازیگران سریال رحیل

وی افزود: وفاداری به تاریخ کار دشواری است و با دیگر کارهای حوزه نمایش متفاوت است. هرچند آماده‌سازی سریال‌های تاریخی سازوکار خود را دارد و همواره دشوار است، اثری که به‌جا می‌ماند، علاقه‌مندان بسیاری بین بینندگان دارد و انتظار می‌رود از ضریب اثرگذاری بالایی برخوردار باشد.

جبلی داستان رحیل را منحصر به‌فرد دانست و گفت: ویژگی مهم پایبندی زنان به اعتقادات دینی در دوره قاجار ازجمله مؤلفه‌های جامعه‌شناختی بارز این دوران به شمار می‌رود. این سریال مصداق روشن دفاع از هویت ایرانی با نقش‌آفرینی زنان است و در متن تلاطم حوادث، بخشی از تاریخ ایران را  به تصویر می‌کشد.

وی تأکید کرد رسانه‌ملی به‌عنوان خدمتگزار هنرمندان، با حمایت مستمر و دنباله‌دار، به ساخت سریال‌ها، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده کمک می‌کند.

غزاله اکرمی

هنرمندنیوز , جام جم , اینستاگرام

نوشته‌های مشابه