بازار انقلاب شیراز | معرفی مرکز خرید انواع سازهای سنتی در شیراز




تاریخ بروزرسانی : 2023-11-18


گردآوری :


اشتراک گذاری :



هر وقت حرفی برای مرکز خرید انواع سازهای سنتی در شیراز و بازار نواهای خوش و تابلوهای زیبا شنیدید یادی از بازار انفلاب شیراز بکنید. این بازار دارای فروشگاه‌های عرضه‌کننده لوازم آرایشی و بهداشتی نیز می باشد. ما به شما پیشنهاد میدهیم از آن دیدن فرمایید.

بازار انقلاب شیراز در محله میدان گاز شیراز واقع شده است. این مکان از جاهای دیدنی شیراز به شمار می‌آید. این مرکز خرید دارای فروشگاه‌های عرضه‌کننده لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد. گردشگران زیادی به آن مراجعه می‌کنند. این مکان یکی از مراکز اصلی ساز فروشی در شهر شیراز می باشد.

بازار انقلاب شیراز

بازار انقلاب شیراز که با رویکردی محلی و برای رفاه حال شهروندان بومی این منطقه در ضلع جنوبی پارک آزادی به بهره‌برداری رسیده بود به‌مرورزمان و با توجه به استقبال مردم به یک بازار بزرگ و کامل تبدیل شد. مجاورت با هتل هما (یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های ۵ ستاره شیراز)، نزدیکی به پارک آزادی و مرکز شهر، معماری سنتی و تاریخی آن از جمله عواملی است که سبب رونق این بازار گشته است و گردشگران زیادی به آن مراجعه می‌کنند. هم‌اکنون حدود ۴۴۰ واحد تجاری در این بازار مشغول به فعالیت می‌باشد.

بازار انقلاب

بازار نواهای خوش و تابلوهای زیبا

بازار انقلاب شیراز از بازارهای جذاب شیراز بشمار می‌آید و عرضه‌کننده انواع محصولات فرهنگی، آرایشی و بهداشتی، قابسازی، مهرسازی و موسیقایی است. بازار انقلاب شیراز ۴۴۰ غرفه دارد که، علاوه بر فروش ادوات موسیقی، در این بازار خدمات مورد نیاز دانشجویان مانند تایپ، ترجمه و پرینت نیز ارائه می‌شود. بعلاوه در قسمتی از بازار انقلاب مراکز چاپ و فروشگاه‌های عرضه‌کننده لوازم آرایشی و بهداشتی و تابلوسازی جای گرفته‌اند.

بازارگردی در شیراز

حال و هوای بازار انقلاب شیراز کلا با تمام بازارهای شیراز متفاوته. این بازار یه بازار نسبتا کوچیکه ولی وقتی توش قدم میزنی غرق در لذت و آرامش میشی. از هر طرف این بازار نوای خوش یه ساز به گوش میرسه! آخه بازار انقلاب یکی از مراکز اصلی ساز فروشی توی شهر شیرازه و خیلی وقت‌ها هم بعضی از کلاس‌های موسیقی توی همین بازار برگزار میشه.

مرکز خرید انواع سازهای سنتی در شیراز

به همین خاطر هم هست که فضای این بازار یه فضای رویاییه.

البته علاوه بر ساز فروشی توی این بازار مغازه‌‌های دیگه‌ای مثل تابلو فروش‌ها و مراکز چاپ هم فعال هستند.
به صورت خلاصه بگم این بازار یه حال و هوای هنری خاصی داره که شاید توی هیچ جا نتونی نمونه‌اش رو پیدا کنی.

بازار نواهای خوش و تابلوهای زیبا

سلطان سفر، سارجو، سفربازی



نوشته‌های مشابه