انتشار مشخصات Huawei Nova 12 Ultra قبل از عرضه جهانی


انتشار مشخصات Huawei Nova 12 Ultra قبل از عرضه جهانی

ماه گدشته مطابق اطلاعاتی که شرکت Huawei منتشر کرده بود، قرار بود سری Nova 12 را در تاریخ ۲۶ دسامبر در چین معرفی شوند. حال منابعی چون Weibo در پستی جدید مشخصات اصلی Huawei Nova 12 Ultra را کاملا منتشر کردند.

مشخصات Huawei Nova 12 Ultra

به گفته این منبع Huawei Nova 12 Ultra دارای پنل OLED با وضوح ۱.۵K با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز خواهد بود. اخیراً چندین رندر از این دستگاه منتشر شده است که طراحی پشتی آن را نیز نشان می دهد. در تصاویر موجود طراحی صفحه نمایش چهار طرف خمیده را ارائه می دهد که شامل یک محفظه قرص شکل برای قرار دادن دوربین سلفی دوگانه است.

پیشنهادی سردبیر

در بخش دوربین این دستگاه شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک لنز پرتره ۸ مگاپیکسلی با پشتیبانی از زوم اپتیکال ۲ برابر است. در پنل پشتی، دستگاه دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است که توسط سنسور دوربین با دیافراگم متغیر ۱/۱.۵۵ ​​اینچی f/1.4 – f/4.0 پشتیبانی می‌شود.

همچنین، در این لیست ادعا شد که Huawei Nova 12 Ultra دارای یک چیپست Kirin با قابلیت ۵G خواهد بود، اما مشخص نشده است که آیا همان پردازنده Kirin 9000s موجود در سری Mate 60 می باشد یا نه. این دستگاه دارای یک باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۱۰۰ وات است. امکاناتی مانند ارتباط دو طرفه ماهواره ای، کنترل هوا به هوا با استفاده از هوش مصنوعی و پرداخت هوشمند نیز در این محصول وجود دارد.

این تلفن هوشمند در سه رنگ شماره ۱۲ (آبی متمایز)، مشکی Obsidian و خاکستری دودی عرضه خواهد شد. بر اساس اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده است، این دستگاه در بازار چین با قیمت ۵۴۹۹ یوان (۷۷۵ دلار) عرضه خواهد شد.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __



نوشته‌های مشابه