آپدیت جدید گوشی های اندروید شیائومی 2024!


شیائومی برنامه انتشار جهانی HyperOS را منتشر کرده است که آخرین به‌روزرسانی آن برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی این کمپانی است.

اکثر گوشی های پرچمدار شیائومی و بسیاری از دستگاه های ردمی نوت  قرار است این آپدیت را دریافت کنند.

باید در نظر داشت که آپدیت جدید گوشی های اندروید شیائومی مربوط بهHyperOS بوده و تضمینی بر ارتقا اندروید دستگاه های مورد نظر به نسخه ۱۴ در دست نمیباشد.

یکی از مهم ترین ویژگی‌های سری جدید شیائومی ۱۴، تجربه سیستم نرم‌افزاری HyperOS است. HyperOS یک سیستم یکپارچه وسیع برای کل اکوسیستم شیائومی است و در گوشی های تلفن، رشد قابل‌توجهی نسبت به MIUI است. این شرکت اکنون برنامه رسمی عرضه HyperOS خود را برای بازارهای جهانی به اشتراک گذاشته است و دستگاه هایی که در مرحله اول شامل این آپدیت میشوند را معرفی کرده است:

این برنامه توسط اکانت رسمی HyperOS شیائومی در پلتفرم ایکس منتشر شده است. با توجه به این برنامه، انتشار آپدیت جدید گوشی های اندروید شیائومی برای برخی دستگاه ها شروع شده است.

همانطور که انتظار داشتیم، پرچمداران شیائومی در صف اول دریافت این آپدیت خواهند بود اما خانواده ردمی نوت نیز زیاد بی مهری نخواهند دید.

لیست کامل دستگاه هایی که شامل آپدیت جدید گوشی های اندروید شیائومی میشوند:

سری شیائومی ۱۳: شیائومی ۱۳، شیائومی ۱۳ پرو، شیائومی ۱۳ اولترا، شیائومی ۱۳ لایت

سری شیائومی ۱۳T: شیائومی ۱۳T، شیائومی ۱۳T پرو

سری شیائومی ۱۲: شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲ پرو، شیائومی ۱۲ لایت

سری شیائومی ۱۲T: شیائومی ۱۲T، شیائومی ۱۲T پرو

سری ردمی نوت ۱۳: ردمی نوت ۱۳ ۴G، ردمی نوت ۱۳ ۵G، ردمی نوت ۱۳ پرو ۴G، ردمی نوت ۱۳ پرو ۵G، ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس ۵G

سری ردمی نوت ۱۲ ۵G: ردمی نوت ۱۲ ۵G، ردمی نوت ۱۲ پرو ۵G، ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس ۵G،

شیائومی پد ۶

شیائومی پد SE

البته مهم است در نظر داشته باشیم که آپدیت جدید گوشی های اندروید شیائومی، مربوط به HyperOS میباشد و دقیقا مانند آپدیت MIUI، تضمینی بر ارتقا نسخه اندروید ندارد. این کمپانی هنوز اطلاعاتی در مورد ارتقا اندروید به نسخه ۱۴ در آپدیت جدید گوشی های اندروید شیائومی ارائه نکرده است و باید منتظر اطلاعات بیشتری بمانیم.

آیا دستگاه شما نیز شامل این بروزرسانی خواهد شد؟

 

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نوشته‌های مشابه