آموزش تم های اینستاگرام + ساخت اکانت تم


به این پست مقاله امتیاز دهید

با ظهور شبکه اجتماعی جدید طوفانی در دنیای مجازی به پا شد. شبکه اجتماعی Threads یا اینستاگرام Threads محصول جدید شرکت متا (شرکت مادر اینستاگرام و فیسبوک) است که در اولین روزهای معرفی توانسته بیش از 30 میلیون کاربر را به خود جذب کند.

در این مطلب از آکادمی اینفوگرام به معرفی کامل و آموزش تاپیک های اینستاگرام پرداخته ایم، پس اگر در مورد این شبکه اجتماعی جدید کنجکاو هستید، با ما همراه باشید!

معرفی تم های اینستاگرام

مارک زاکربرگ و تیم متا می گویند که هدف از معرفی Trades این است که کاربران اینستاگرام بتوانند فعالیت هایی را که نمی توانند در اینستاگرام انجام دهند در Trades انجام دهند. برخلاف اینستاگرام که یک شبکه اجتماعی تصویر محور است، Trades بر متن متکی است و برای انواع مکالمات مناسب است.

با این حال، کسانی هستند که بر این باورند که هدف از ایجاد Trades فراهم کردن یک محیط جدید برای کاربرانی است که از سیاست های فعلی توییتر ایلان ماسک خسته شده اند.

نام این اپلیکیشن نیز به فارسی به Rise، string و thread ترجمه می شود. هر پستی که در تاپیک ها قرار می گیرد، یک موضوع نامیده می شود.

ویژگی های موضوعات اینستاگرام: Threads بهتر است یا Twitter؟

از نام تا رابط کاربری آن شباهت زیادی به توییتر دارد و به همین دلیل افراد زیادی این دو شبکه اجتماعی را با هم مقایسه می کنند. ما ویژگی های ترندهای اینستاگرام را در جدول زیر در مقایسه با توییتر خلاصه کرده ایم تا بتوانید تفاوت بین این دو را درک کنید. لازم به ذکر است که موضوعات در حال حاضر در قالب یک نسخه اولیه ارائه شده است که در نتیجه این جدول به مرور زمان به روز می شود:

موضوعات توییتر
حداکثر شخصیت 500 280
محدودیت در انتشار تصاویر 9 تصویر در هر موضوع 4 عکس در هر توییت
محدودیت ارسال ویدیو 5 دقیقه 2 دقیقه و 20 ثانیه
یک پیام خصوصی بفرستید مالک نیست ایناهاش
نحوه ثبت نام اکانت اینستاگرام پست الکترونیک
تعداد حساب های فعال را محدود کنید 1 5

مانند توییتر، Threads دارای ویژگی هایی مانند ارسال مجدد (بازتوییت در توییتر)، لایک کردن، نظر دادن (ذکر در توییتر) و اشتراک گذاری پست ها است.

یکی از مزیت های مهم Threads نسبت به توییتر، ارتباط مستقیم آن با اینستاگرام است: زمانی که محتوایی را در تاپیک پست می کنید، خود برنامه به شما این امکان را می دهد که آن را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید، بنابراین می توانید بدون گرفتن اسکرین شات آن را به اشتراک بگذارید. اگر عکس یا عکسی دارید یا دارید. متن را کپی کنید، می توانید آن را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

نحوه ایجاد اکانت تاپیک در اینستاگرام

ایجاد یک حساب تجاری بسیار آسان است و تنها به چند مرحله کوتاه نیاز دارد!

1- شما یک اکانت اینستاگرام دارید

اگر در حال حاضر یک حساب اینستاگرام دارید، بیش از نیمی از راه برای ایجاد یک حساب تجاری دارید!

برای آموزش اینستاگرام کلیک کنید.

2- اپلیکیشن Threads را نصب کنید

می توانید این اپلیکیشن را از فروشگاه های مختلف به صورت رایگان دانلود کرده و بر روی دستگاه خود نصب کنید. Trendz برای iOS و iPhone در دسترس است.

3- با اکانت اینستاگرام خود وارد شوید

هنگامی که برنامه Threads را راه اندازی می کنید، حساب اینستاگرام شما به عنوان نام کاربری پیش فرض ظاهر می شود. اگر بیش از یک حساب اینستاگرام دارید، می توانید بین آن حساب ها جابجا شوید. (توجه داشته باشید که نمی توانید همزمان بیش از یک حساب تجاری فعال داشته باشید)

4- بیو تاپیک ها را کامل کنید

در این مرحله شما دو گزینه دارید:

  • به سادگی هر اطلاعاتی را که می خواهید در Bayway Trades وارد کنید.
  • از گزینه import Instagram استفاده کنید تا تمام اطلاعات شما از جمله تصویر پروفایل، بیو و لینک های بیو در حساب معاملات شما ظاهر شود.

5- سطح حریم خصوصی حساب معاملاتی را انتخاب کنید

آیا می خواهید یک حساب کاربری خصوصی یا عمومی داشته باشید؟ با این حال، مانند اینستاگرام، می توانید بعداً این حالت را تغییر دهید.

۶- فالوور در اینستاگرام

Threads به شما این امکان را می دهد که همان فالوورهای اینستاگرام را در این شبکه اجتماعی دنبال کنید. همچنین می توانید با کلیک بر روی گزینه follow all، تمام فالوورهای اینستاگرام خود را در Threads اینستاگرام داشته باشید یا این مرحله را رد کنید.

7- پایان!

تبریک می گویم! شما اکنون یک حساب تجاری دارید و آماده ارسال اولین موضوع خود هستید!

آموزش قسمت های مختلف تاپیک های اینستاگرام

معاملات شامل چندین بخش مختلف است که به ترتیب آنها را ارائه خواهیم داد:

انتشارات

این بخش به عنوان فید اینستاگرام یا صفحه اصلی شما عمل می کند. در این صفحه می توانید محتوایی را که فالوورهای شما نشان داده اند مشاهده کنید. همچنین محتوای افرادی که دنبال نمی‌کنید به شما نشان داده می‌شود، اما از نظر هوش مصنوعی Trades ممکن است برایتان جالب باشد.

جستجو کردن

می توانید از این تب برای یافتن افراد مختلف در تاپیک های اینستاگرام و همچنین عبارات جستجو و هشتگ ها استفاده کنید.

موضوعات جدید

در اینجا می توانید موضوع جدید خود را بنویسید و منتشر کنید.

فعالیت

در این قسمت می توانید آمار لایک ها، پاسخ ها و به طور کلی تمامی فعالیت هایی که در حساب معاملاتی شما انجام شده است را مشاهده کنید.

مشخصات

این صفحه به عنوان صفحه موضوع شخصی شما عمل می کند و می توانید تمام موضوعاتی که نوشته اید را در این قسمت مشاهده کنید.

حرف آخر: آیا ترندهای اینستاگرام می توانند جایگزین توییتر شوند؟

Threads هنوز خیلی جدید است که بتوان با قطعیت در مورد آینده آن اظهار نظر کرد. نسخه فعلی Trades نسخه اولیه آن است و باید دید در آینده چه ویژگی هایی به آن اضافه می شود که می تواند آن را منحصر به فردتر از توییتر و کاربرپسندتر کند. در حال حاضر، شاید مهمترین مزیت Trades نسبت به توییتر دسترسی مستقیم و اتصال آن به اینستاگرام باشد.

نظر شما در مورد این شبکه اجتماعی جدید چیست؟ آیا قصد دارید ترندهای اینستاگرام را به لیست کانال های بازاریابی و فروش خود اضافه کنید؟ نظر خود را زیر این پست برای ما بنویسید.



نوشته‌های مشابه