آشنایی با بهترین ساعت هوشمند بازار؛ معرفی ۵ مورد


ساعت‌های هوشمند چندسالی است که همه‌جا در کنار ما هستند و می‌توانیم در موقعیت‌های مختلف از آن‌ها استفاده کنیم. این ساعت‌ها به ما کمک می‌کنند تا بتوانیم به میزان زیادی درباره سلامتی و وضعیت تناسب اندام خود اطلاعات کسب کنیم و فعالیت‌های روزمره خود را زیر نظر بگیریم. از طرفی می‌توانیم اطلاعات بسیاری را از گوشی خود دریافت کنیم. اگر قصد خرید ساعت هوشمند دارید، بهتر است ابتدا با بهترین مدل‌های آن آشنا شوید.

ساعت هوشمند شیائومی S1 اکتیو؛ یک انتخاب به‌صرفه

در بین برندهای مختلف بازار، کمپانی شیائومی یکی از برندهایی است که انتخاب‌های متنوعی را پیش روی شما قرار می‌دهد. شما تقریبا با هر بودجه‌ای می‌توانید طیف وسیعی از ساعت‌های مختلف را انتخاب کنید. شیائومی همیشه تلاش می‌کند تا بتواند محصولات خود را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب به بازار عرضه کند. یکی از بهترین مدل‌ها که نسبت به عملکردش قیمت مناسبی دارد، ساعت شیائومی واچ S1 Active است. این ساعت ابعادی معادل ۱۱×۴۶.۵×۴۷.۳ میلی‌متر و وزن ۳۶.۸ گرم دارد. این ساعت با پنل دایره‌ای و فریم فلزی طراحی جذاب و چشمگیری دارد. شیائومی S1 اکتیو می‌تواند در برابر آب تا عمق ۵۰ متری دوام بیاورد.

نمایشگر این ساعت هوشمند از نوع AMOLED و دارای ابعاد ۱.۴۳ اینچ است تا فضای کافی برای مشاهده محتوای مورد نیاز را داشته باشید. رزولوشن این نمایشگر ۴۶۶×۴۶۶ پیکسل است و تصاویر واضح و روشنی را به شما نمایش می‌دهد. حسگرهای متنوعی مانند پایشگر ضربان قلب و میزان اکسیژن خون در این ساعت تعبیه شده‌اند. علاوه بر آن واچ S1 اکتیو دارای پایشگر خواب، میزان استرس و سلامت بانوان است. باتری این ساعت ۴۷۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد که می‌تواند تا ۱۲ روز استفاده عادی و ۳۰ ساعت در حالت روشن‌بودن GPS دوام بیاورد.

اپل واچ سری ۹

یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین ساعت‌های هوشمند بازار اپل واچ سری ۹ است که از ابعاد ۱۰.۸×۳۵×۴۷ میلی‌متر و وزن حدود ۳۹ گرم بهره می‌برد. این ساعت در دو نسخه سلولار و وای‌فای عرضه می‌شود که برای خرید نسخه سلولار باید هزینه بیشتری صرف کنید. اپل واچ ۹ گواهی IP6X دارد که نشان می‌دهد این ساعت در برابر آب و نفوذ گرد و غبار مقاومت بالایی دارد. نمایشگر این ساعت هوشمند Retina LTPO OLED با ابعاد ۱.۹ اینچ و رزولوشن ۳۹۶×۴۸۴ پیکسل است. این ساعت دارای قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن است و تا روشنایی ۲۰۰۰ نیت را در اختیار شما قرار می‌دهد. این ساعت دارای باتری ۳۰۸ میلی‌امپرساعتی است که تا ۱۸ ساعت استفاده عادی را دوام می‌آورد.

اپل واچ سری ۹ از تراشه اختصاصی Apple S9 استفاده می‌کند و دارای پردازنده گرافیکی PowerVR و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت است. این ساعت هوشمند از وای‌فای، بلوتوث نسخه ۵.۳، GPS و NFC بهره می‌برد. این ساعت حسگرهای مختلفی مانند الکتروکاردیوگرام، ضربان قلب، شتاب‌سنج، فشارسنج و ارتفاع‌سنج دارد. این ساعت علاوه بر پشتیبانی از انواع ورزش‌ها و حالت‌های مختلف فعالیت، امکان مشاهده اعلان‌ها و اطلاعات مختلف گوشی را برای شما فراهم می‌کند. اپل واچ ۹ با شارژ بی‌سیم شارژ می‌شود و با کمک اسپیکر می‌توانید با آن مکالمه و پخش داشته باشید. البته باید بدانید که این ساعت قیمت بالایی دارد و باید هزینه بالایی برای آن صرف کنید. این ساعت تنها حدود ۲۰۰ یورو قیمت دارد که باعث می‌شود ارزش خرید بالایی داشته باشد.

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۶ کلاسیک

اگر می‌خواهید یک ساعت قدرتمند با کیفیت بالا داشته باشید، گلکسی واچ ۶ یک انتخاب جذاب است که باید هزینه نسبتا زیادی هم برای آن صرف کنید. ابعاد این ساعت ۱۰.۹×۴۶.۵×۴۶.۵ میلی‌متر و وزن آن ۵۹ گرم است. بنابراین با یک ساعت نسبتا بزرگ و سنگین روبه‌رو هستید. گلکسی واچ ۶ کلاسیک با گواهی IP68 مقاومت بالایی در برابر آب و نفوذ گرد و غبار دارد. نمایشگر این ساعت از نوع Super AMOLED با ابعاد ۱.۵ اینچ است و رزولوشن معادل ۴۸۰×۴۸۰ پیکسل دارد که کیفیت مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این ساعت هوشمند سامسونگ از تراشه Exynos W930 برای پردازش‌ها بهره می‌برد و دارای رم ۲ گیگابایتی و حافظه ۱۶ گیگابایتی است.

گلکسی واچ ۶ کلاسیک نیز دارای ورژن LTE است تا افراد بتوانند از e-SIM استفاده کنند. برخورداری از بلوتوث نسخه ۵.۳، وای‌فای، GPS و NFC از دیگر مزایای گلکسی واچ ۶ کلاسیک است. یکی از ویژگی‌های این ساعت سامسونگ برخورداری از فریم چرخان است تا بتوانید با کمک آن در منو گشت‌وگذار کنید. سنسورهای متنوعی برای این ساعت در نظر گرفته شده‌اند که می‌توانند ضربان قلب، اکسیژن خون، فشار خون، الگوی خواب و میزان استرس را با دقت بالا اندازه‌گیری کنند. باتری این ساعت دارای ظرفیت ۴۲۵ میلی‌آمپرساعت است و می‌تواند تا ۴۰ ساعت شارژدهی داشته باشد.

ساعت هوشمند هواوی واچ GT3 Pro

اگر طرفدار محصولات هواوی هستید، باید بگوییم که هواوی واچ GT3 Pro یکی از محصولات باکیفیت و پرطرفدار این برند است. هواوی واچ GT3 Pro از ابعاد ۱۰.۹×۴۶.۶×۴۶.۶ میلی‌متر و وزن ۵۴ گرم بهره می‌برد که می‌توان آن را ساعتی نسبتا بزرگ و سنگین دانست. این ساعت هوشمند از فریم تیتانیومی و پش سرامیکی بهره می‌برد و طراحی جذاب و مدرنی دارد. هواوی واچ GT3 Pro با گواهی IP68 خود نشان می‌دهد که در برابر آب و نفوذ گرد و غبار مقاومت مناسبی دارد. نمایشگر ۱.۴۳ اینچی این مدل از نوع AMOLED با رزولوشن ۴۶۶×۴۶۶ پیکسل است.

این ساعت هوشمند از حسگرهای متنوعی برخوردار است که می‌توانند ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، میزان فشار و نیز دمای بدن را محاسبه کنند. این ساعت دارای بلوتوث نسخه ۵.۲ و GPS بوده اما فاقد وای‌فای است. باتری این ساعت هوشمند ظرفیت بالایی حدود ۵۳۰ میلی‌امپرساعت دارد که می‌توانید زمان زیادی را بدون دغدغه با آن بگذرانید.

ساعت هوشمند امیزفیت GTR 3 PRo

یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند بازار ساعت هوشمند امیزفیت GTR 3 PRo است که می‌تواند با برندهای دیگر به‌خوبی رقابت کند. امیزفیت زیرمجموعه شرکت شیائومی است که ساعت‌های باکیفیت و جذابی را به بازار عرضه می‌کند. ساعت هوشمند شیائومی به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب بسیار پرطرفدار است. این ساعت از ابعاد ۱۰.۷×۴۶×۴۶ میلی‌متر و وزن ۳۲ گرم بهره می‌برد که می‌توان آن را یک ساعت سبک و راحت برای ورزش دانست. فریم این ساعت از جنس آلومینیوم است و مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب دارد. نمایشگر GTR 3 PRo از نوع AMOLED با ابعاد ۱.۴۵ اینچ است و از رزولوشن ۴۸۰×۴۸۰ پیکسل بهره می‌برد. بنابراین تصاویری روشن، واضح و باکیفیت را به شما ارائه می‌دهد.

این ساعت که با سیستم‌عامل‌های مختلف سازگار است، حسگرهای متنوعی برای پایش ضربان قلب، محاسبه سطح اکسیژن خون و سنجش دما دارد. همچنین این مدل می‌تواند الگوی خواب و میزان استرس شما را زیر نظر بگیرد. ساعت آمازفیت GTR 3 PRo یک انتخاب مناسب برای ورزشکاران است، زیرا از ۱۵۰ حالت ورزشی هم پشتیبانی می‌کند. این ساعت یک باتری با ظرفیت ۴۵۰ میلی‌آمپرساعت دارد که با استفاده عادی تا ۱۲ روز و با استفاده زیاد تا ۶ روز دوام می‌آورد. در صورت روشن‌بودن GPS باتری این مدل تا ۳۵ ساعت دوام می‌آورد. ساعت GTR 3 PRo از اسپیکر، وای‌فای، بلوتوث و GPS برخوردار است.

چرا ساعت‌های شیائومی را بخریم؟

ساعت‌های شیائومی انتخاب‌های بسیار متنوعی را پیش روی شما قرار می‌دهند. از ساعت‌های ارزان‌قیمت و ساده گرفته تا ساعت‌های رده‌بالا و حرفه‌ای گزینه‌های بسیاری وجود دارد تا بتوانید با توجه به نیاز و بودجه خود آن‌ها را خریداری کنید. یادتان باشد که شیائومی همواره در تلاش است تا بتواند تجربه جذابی را برایتان به ارمغان آورد. شما می‌توانید انواع ساعت شیائومی را با بهترین قیمت بازار و ضمانت اصالت کالا از شیائومی استور تهیه کنید. شیائومی استور واردکننده و عرضه‌کننده انواع محصولات شیائومی است که همیشه جدیدتری و بهترین گزینه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ساعت شیائومی، تلویزیون شیائومی و مانیتور شیائومی رو تارگت می کنیم.

در هر 3 مورد اگر موافقید به جای مقایسه لیستی از بهترین، محبوب ترین، ارزان ترین و… برندها رو بنوسیم و از رپورتاژ 1 لینک به یه محصول، 1 لینک به دسته و 1 لینک هم به برند شیائومی استور بدیم.

نوشته‌های مشابه