چگونه بازگشت سرمایه خود را افزایش دادیم


مثل همیشه در این کبله، شما استاد بازاریابی عمیق هستید ابتدا نگاهی به بازار انداختیم. ایجاد یک استراتژی چند وجهی نیاز به تجزیه و تحلیل عمیق دارد و بازار داده های زیادی را برای تجزیه و تحلیل و کار با ما جمع آوری می کند.

این رویکرد کلیدی است. با چنین مخاطب گسترده ای، تنها استراتژی استفاده ناکافی از منابع خواهد بود. زیبایی جستجو در این است که می توان برای هر مخاطب یک کمپین منحصر به فرد ایجاد کرد – و هر مخاطب را می توان بسیار دقیق تعریف کرد، به خصوص که کلمات کلیدی مورد استفاده معمولاً چیزهای زیادی در مورد هدف مشتری به ما می گویند.

برای این مجموعه از کمپین ها، ما مخاطبان را بر اساس هدف جستجو تقسیم بندی می کنیم. در نهایت، رفتار خرید را هدایت می‌کند، بنابراین می‌توانیم هدف جستجو را به طور تهاجمی دسته‌بندی کنیم و ROI را به طور قابل توجهی بهبود دهیم. ما در یک لحظه به اعداد خواهیم رسید. ابتدا اجازه دهید پارامتری به نام ارزش طول عمر مشتری (LTV) را بررسی کنیم.

در حالی که برخی از مشتریان فقط یک خرید انجام می دهند، برخی دیگر مشتریان تکراری هستند. دومی می تواند کمپین های تهاجمی تری نسبت به اولی اجرا کند. و ما جزئیات را می دانیم – هر یک از کمپین های ما تا نقطه خرید اندازه گیری می شود.

داشتن این ردیابی دقیق به ما این امکان را می دهد که کمپین هایی را که بالاترین ROI را ارائه می دهند تجزیه و تحلیل کنیم و از آنجا آنها را اصلاح کنیم. هر چقدر هم که عجیب به نظر برسد، ما در مورد حجم زیادی از داده هایی که این رویکرد ارائه می دهد هیجان زده هستیم.

در ادامه بخوانید :   ۱۰ گیاه آپارتمانی که در آشپزخانه شما رشد می کنند

یعنی ما هر حرکتی را که انجام می دهیم درک می کنیم و از آن برای بهبود عملکرد حرکت بعدی در یک چرخه مداوم بهینه سازی استفاده می کنیم. به عبارت دیگر، وقتی داده‌هایی دارید که دقیقاً به شما می‌گویند چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی خوب نیست، چرا روی کمپین‌هایی سرمایه‌گذاری کنید که کارایی ندارند؟

ما آزمایش منظم A/B انجام دادیم تا مشخص کنیم کدام کمپین ها، تبلیغات، انواع کپی تبلیغات و تخصیص بودجه بهترین عملکرد را دارند. ما تجزیه و تحلیل خود را طی چند هفته انجام دادیم و هرچه پیش رفتیم آن را اصلاح کردیم.

همانطور که پیشرفت کردیم، بهینه سازی کردیم تا هزینه تبلیغات به ازای هر کلیک را کاهش دهیم – در حالی که نرخ تبدیل و ارزش تبدیل را بهینه کردیم.

با استفاده از ترکیبی از بهینه‌سازی‌های دستی کنترل‌شده توسط انسان و بهینه‌سازی تبدیل هوش مصنوعی الگوریتمی، می‌توانیم به افزایش عملکرد ثابتی دست یابیم که به ما امکان می‌دهد هزینه‌ها را با حفظ ROI خوب افزایش دهیم.

ما همچنین از تعدادی تاکتیک تبلیغاتی گوگل برای اطمینان از بالاترین کیفیت ممکن نتیجه ارائه تبلیغات استفاده می کنیم. کیفیت تبلیغات قابل توجه است. این بدان معناست که برای هر تبلیغی که نمایش داده می شود، کمترین قیمت ممکن را دریافت می کنیم.

نوشته‌های مشابه