چهارمین اجلاس دیجیتال مارکتینگ دهبان برگزار شد


به گزارش روابط عمومی آکادمی دیجیتال مارکتینگ دهبان؛ چهارمین نشست تخصصی حوزه های مختلف دیجیتال مارکتینگ به منظور ارتباط کارشناسان دیجیتال مارکتینگ با منابع انسانی سازمان های مطرح در روز پنجشنبه 9 تیرماه برگزار شد. این رویداد با حضور اساتید آکادمی و مدیران سازمان های مختلف در هتل پارسیان اوین برنامه ریزی و اجرا شد که مورد استقبال بی نظیری قرار گرفت.

در ابتدای جلسه مهمانان مورد استقبال موسس آکادمی دیجیتال مارکتینگ جناب آقای دکتر دهبان قرار گرفتند.

پس از استقبال دکتر دهبان با دعوت از جناب آقای محمد باکر مرادی موسس کلینیک تجارت سینائیتیک شاهد سخنرانی تحلیل رفتار با روش دیسک بودند.

به گفته دکتر مرادی، روش دیسک برگرفته از 4 حرف است که هر کدام بیانگر مجموعه ای از حالات خاص در فرد است که بر شناخت رفتار خود و دیگران تمرکز دارد. این روش یکی از بهترین روش‌های رفتاری موجود است که با درک کامل آن می‌توان ابتدا درباره خود آموخت و سپس از آن برای برقراری ارتباط مؤثرتر با دیگران و تبدیل آن به انعکاس بهتر زندگی استفاده کرد.

در ادامه جلسه و در پایان سخنان دکتر مرادی به پنل فریلنسینگ در حوزه دیجیتال مارکتینگ پرداخته شد.

در این قسمت از جلسه با گفتگو آقایان پارسا کاکویی (پنل لیدر و کارشناس بازاریابی محتوا)، شراقیم مرادی (کارشناس تبلیغات آنلاین)، محمدرضا فهیمی (کارشناس اینستاگرام)، مسعود الوحیمی (کارشناس سئو) آغاز شد. و هر کدام مربوط به تخصص و نحوه کار مورد نظر می باشد.به عنوان فریلنسر توضیح دادند.

پس از پایان سخنرانی، استراحت کوتاهی کردند و فرصتی فراهم شد تا مدیران سازمان و دانشجویان دیجیتال مارکتینگ گفتگوی کوتاهی برای آشنایی با مدیران و دانشجویان داشته باشند.

در ادامه جلسه پنل منابع انسانی، آقای امید روشناس با سمت (مدیر منابع انسانی آکادمی دهبان و مدیر فروش سابق ماهان، زایس و …)، شهروز شفیعی (معاون بازاریابی تارا و معاون سابق مدیر دیجیتال مرکز ایران نوین) ، مسعود آموزگار (مدیر دیجیتال مارکتینگ آسان پشتو آپ)، محسن سلمان (مدیر استخدام همراه اول)، کامیار اسماعیلی (هیئت مدیره شهرک صنعتی عباس آباد و مدیرعامل صنایع غذایی کامیار) در مورد جذب نیروهای متخصص در حوزه دیجیتال صحبت کردند. بازاریابی و نحوه کار با آنها برای استفاده از قدرت دیجیتال مارکتینگ در سازمان ها، چه معیارهایی را باید در نظر گرفت.

در قسمت بعدی جلسه آقای مهرداد نوری مدیر بازاریابی آکادمی دهبان به معرفی باشگاه دیجیتال مارکتینگ پرداخت; هدف از ایجاد باشگاه، تشکیل انجمن ها و شناسایی کارشناسان توانمند در بین دانشجویان دیجیتال مارکتینگ و معرفی آنها به سازمان های مختلف است.

پس از رونمایی و معرفی باشگاه دیجیتال مارکتینگ، از آقای شایان پسران کارشناس برندینگ شرکت سکان دعوت شد و در مورد بازاریابی حفظ و نگهداری که تاثیر مثبتی بر فروش مجدد مشتریان فعلی در بازار دارد صحبت کرد.

در آخرین لحظات جلسه جناب آقای حسین سیف (کارشناس تبلیغات آنلاین) نرم افزار آنالیز را ارائه نمودند و توضیح دادند که داده های وب سایت چگونه تحلیل می شود و چه معیارهایی برای تحلیل وب سایت مهم و ضروری است.

سپس مجری جلسه به مهمانان عزیز دستور داد تا ناهار بخورند.

نوشته‌های مشابه