پادکست: کیس استادی قیف بازاریابی و فروش


/*! elementor – v3.15.0 – 09-08-2023 */
.elementor-widget-text-editor.elementor-drop-cap-view-stacked .elementor-drop-cap{background-color:#69727d;color:#fff}.elementor-widget-text-editor.elementor-drop-cap-view-framed .elementor-drop-cap{color:#69727d;border:3px solid;background-color:transparent}.elementor-widget-text-editor:not(.elementor-drop-cap-view-default) .elementor-drop-cap{margin-top:8px}.elementor-widget-text-editor:not(.elementor-drop-cap-view-default) .elementor-drop-cap-letter{width:1em;height:1em}.elementor-widget-text-editor .elementor-drop-cap{float:right;text-align:center;line-height:1;font-size:50px}.elementor-widget-text-editor .elementor-drop-cap-letter{display:inline-block}

قیف بازاریابی در حقیقت شامل مراحل مختلفی است که در طی آن مشتریان بالقوه به مشتریان واقعی تبدیل می‌شوند. شاید این تعریف کمی کلی به نظر برسد و از خودتان بپرسید دقیقا چه مراحی باید طی شود تا این تبدیل شکل بگیرد؟ برای پاسخ به این سوال، ابتدا لازم است که یک قیف را در ذهن خود مجسم کنید. در قسمت بالا یا دهانه قیف تعداد زیادی مشتری یا مخاطب وجود دارد که باید به تدریج وارد قیف شوند.

/*! elementor – v3.15.0 – 09-08-2023 */
.elementor-column .elementor-spacer-inner{height:var(–spacer-size)}.e-con{–container-widget-width:100%}.e-con-inner>.elementor-widget-spacer,.e-con>.elementor-widget-spacer{width:var(–container-widget-width,var(–spacer-size));–align-self:var(–container-widget-align-self,initial);–flex-shrink:0}.e-con-inner>.elementor-widget-spacer>.elementor-widget-container,.e-con-inner>.elementor-widget-spacer>.elementor-widget-container>.elementor-spacer,.e-con>.elementor-widget-spacer>.elementor-widget-container,.e-con>.elementor-widget-spacer>.elementor-widget-container>.elementor-spacer{height:100%}.e-con-inner>.elementor-widget-spacer>.elementor-widget-container>.elementor-spacer>.elementor-spacer-inner,.e-con>.elementor-widget-spacer>.elementor-widget-container>.elementor-spacer>.elementor-spacer-inner{height:var(–container-widget-height,var(–spacer-size))}

دسترسی به این محتوا مخصوص مدیران غزالها است. برای عضویت بر دکمه زیر کلیک کنید.


می‌خواهم جزو این مدیران باشم !

نوشته‌های مشابه