مزایای استفاده از نسخه ی نمایشی نرم افزار CRM رایگان برای مقایسه و بررسی ویژگی های نرم افزار


استفاده از بهترین نرم افزار CRM برای هر شرکتی ضروری است زیرا به شما امکان می دهد داده های مشتری را سازماندهی شده، ساده و تحت کنترل خود نگه دارید. با نرم افزار مناسب مدیریت ارتباط با مشتری، می توانید سیستمی بسازید که نیازهای فردی شما را برآورده کند و به رشد کسب و کار شما کمک کند. با این حال، انتخاب نرم افزار مناسب همیشه آسان نیست.

با گزینه های بسیار زیاد، مهم است که هنگام خرید در نظر بگیرید نرم افزار CRMبرخی از ویژگی ها را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، نرم افزار CRM مبتنی بر وب یا نرم افزار CRM مبتنی بر ابر. کدام مناسب تر است؟ استفاده از دمو نرم افزار CRM رایگان به شما این امکان را می دهد که قابلیت های نرم افزار را آزمایش کرده و ویژگی های آن را بررسی کنید.

چگونه بهترین نرم افزار CRM را انتخاب کنیم؟

اولین قدم این است که بفهمید به چه چیزی نیاز دارید. اگر تازه شروع به کار کرده اید، ممکن است داده های زیادی برای تجزیه و تحلیل نداشته باشید، بنابراین به نسخه ارزان تری از سیستم CRM نیاز دارید. با این حال، اگر از یک سیستم مبتنی بر کاغذ به یک فرآیند دیجیتالی در حال حرکت هستید، مهم است که با سیستمی شروع کنید که تمام داده های سازمان شما را ذخیره می کند.

برای آشنایی با 12 راه حل برای انتخاب نرم افزار CRM مناسب برای کسب و کار خود اینجا را کلیک کنید.

ویژگی هایی که در نرم افزار CRM باید در نظر گرفته شود:

  • وسایل ارتباطی: سیستم مدیریت ارتباط با مشتری مناسب به شما این امکان را می دهد که سریع و بسیار آسان با مشتریان در تماس باشید. ارتباط با مشتریان این امر در سازمان ضروری است، به خصوص زمانی که خارج از سازمان هستید. اگر سیستمی ندارید که به شما امکان می دهد سریع ارتباط برقرار کنید، می توانید از وظایف خود عقب بمانید.
  • مدیریت مکالمات: CRM به شما کمک می کند مخاطبان خود را در یک سیستم جامع ردیابی کنید. پس از هر تماس یادداشت هایی را به پوشه مخاطب اضافه کنید تا همیشه به روز باشند و در صورت نیاز به راحتی پیدا شوند. به همین دلیل این یادداشت ها و اطلاعات به شما در پیگیری بیشتر کمک می کند.
  • گزارش های موثر: ابزارهای گزارش برای تجزیه و تحلیل آسان داده ها مانند سابقه تماس و سوابق فروش مورد نیاز است.
  • اتوماسیون: برخی از CRM ها ابزارهای اتوماسیونی دارند که بیشتر کارها را خودکار می کنند. یادآوری‌ها و اعلان‌های سیستم می‌توانند به شما کمک کنند تا شما را از هرگونه پیام دریافتی یا تغییری که می‌تواند بر روابط فعلی مشتری تأثیر بگذارد، آگاه کند.
در ادامه بخوانید :   هشدار تیم شیبا اینو درباره روش‌های کلاهبرداری جدید!

چرا بهتر است قبل از خرید از دمو رایگان نرم افزار CRM استفاده کنیم؟

همانطور که قبل از تصمیم به خرید خودرو چندین نوع مختلف را آزمایش می کنید، می توانید همین کار را با نرم افزار CRM آزمایشی رایگان نیز انجام دهید.

نسخه آزمایشی رایگان CRM به شما این امکان را می دهد که محصول را برای مدت محدودی آزمایش کنید، با ویژگی ها و عملکرد آن آشنا شوید و در نهایت، آزمایش رایگان به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا نرم افزار برای شما مناسب است یا خیر. باشد یا نباشد

به طور کلی شرکت ها معمولا خرید و بررسی می کنند هزینه CRM آنها دو یا سه نسخه آزمایشی رایگان را امتحان می کنند زیرا می خواهند ببینند آیا این نرم افزار می تواند به آنها در حل یک چالش خاص کمک کند. به عنوان مثال، اگر نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری را ارزیابی می کنید، چالش شما ممکن است یکی از موارد زیر باشد:

  • سازماندهی فرآیندهای تجاری
  • سوابق مخاطبان، سرنخ ها، معاملات و مکالمات را دریافت کنید
  • بهبود درآمد فروش و بهره وری تیم فروش
  • بهینه سازی پیش بینی فروش

6 میانبر برای استفاده حداکثری از آزمایش رایگان نرم افزار CRM

استفاده كردن نمایش نرم افزار CRM، اولین و مهمترین قدم برای تصمیم گیری برای خرید آن است. به همین دلیل بهتر است همه جوانب را بررسی کنید. ما عناصر کلیدی یک دوره آزمایشی رایگان CRM را بیان کرده ایم تا به شما کمک کنیم حداکثر استفاده را از آن ببرید. این موارد شامل موارد زیر است:

  1. ارجاع تجاری

درک ارزش واقعی پیاده سازی نرم افزار جدید برای سازمان در طول دوره آزمایشی رایگان دشوار است. با این حال، با تعیین اهداف قابل اندازه گیری، می توانید دریابید که چگونه نرم افزار می تواند به شما در دستیابی به آنها در طول دوره آزمایشی رایگان کمک کند.

در ادامه بخوانید :   ساعت مچی | ویژگی‌های ساعت‌های دیجیتال

  1. هماهنگ کردن تیم و گرفتن بازخورد از آنها

در حالی که نرم افزار حسابداری می تواند توسط یک یا دو نفر استفاده شود، نرم افزار CRM چیزی است که کل سازمان شما را تحت تاثیر قرار می دهد. جمع آوری بازخورد از مدیران و کارشناسان ارشد در طول دوره آزمایشی برای اطمینان از اینکه خرید نرم افزار در بهبود عملکرد همه افراد تیم موثر است.

  1. با ارائه دهنده CRM خود چک کنید

سعی کنید در اسرع وقت از طریق یک مشاور ارشد با محصول آشنا شوید تا نحوه استفاده از آن را بیاموزید. همچنین به او بگویید که شرکت شما با چه چالش هایی مواجه است و آیا CRM او این مشکلات را حل می کند. این به شما این فرصت را می دهد که سوالات مرتبط با کسب و کار خود را بپرسید و در مراحل اولیه پاسخ دریافت کنید.

  1. با داده های واقعی با سیستم کار کنید

بهترین راه برای مشاهده نحوه عملکرد سیستم، افزودن داده های واقعی یا شبیه سازی شده است. همچنین می‌توانید سیستم را به ایمیل و برنامه‌های اداری خود متصل کنید تا ببینید ذخیره ایمیل‌ها و اسناد در سیستم چقدر آسان است.

امروز در مورد گردش کار کسب و کار خود فکر کنید و گردش کار خود را با آنچه که سیستم می تواند برای شما انجام دهد مقایسه کنید. آیا کار روزانه شما را آسان می کند؟

  1. از منابع پشتیبانی آنلاین استفاده کنید

با تماشای چند فیلم و وبینار و همچنین بررسی مطالب خواندنی مرتبطی که این شرکت ارائه می دهد نرم افزار CRM به مشتریان ارائه می دهد، اطلاعات مفید زیادی دریافت خواهید کرد.

  1. تست ماژول های نرم افزار

اکثر نسخه های آزمایشی نرم افزار CRM رایگان آنها برخی اقدامات اساسی دارند که می خواهند شما آنها را امتحان کنید. با دنبال کردن این مراحل اولیه، متوجه خواهید شد که آیا سیستم می تواند در موقعیت واقعی شما به درستی کار کند یا خیر. به رابط کاربری و همچنین سهولت استفاده امتیاز دهید.

در ادامه بخوانید :   عیدی کارگران در 1402 | فرمول محاسبه عیدی کارگران در 1402 اعلام شد

پیام گستر، ارائه دهنده دمو رایگان نرم افزار CRM

پیام گستر این فرصت را در اختیار مشتریان خود قرار داده است تا قبل از خرید نرم افزار CRM را بررسی کنند. نسخه ی نمایشی رایگان استفاده از آن در این نسخه آزمایشی، می توانید منوهای مختلف را بررسی کرده و نحوه استفاده از هر یک از ویژگی های نرم افزار را یاد بگیرید. بنابراین شرایط برای شما مهیا است تا با نگاهی به تمامی گزینه های آن و به کارگیری استراتژی های مختلف به میزان نیاز آن پی ببرید. کسب و کار باعث می شود به واقعیت بپیوندی. همچنین می توانید برای تجزیه و تحلیل فرآیندهای سازمان خود از کارشناسان ارشد مجموعه مشاوره دریافت کنید.

آخرین کلمه

این سوال برای سازمان ها مطرح می شود که چگونه یک CRM مناسب انتخاب کنیم؟ به همین دلیل، بهتر است قبل از خرید از نسخه آزمایشی آن استفاده کنید تا از تحقق اهداف سازمانی شما اطمینان حاصل کنید. هنگام ارزیابی یک دوره آزمایشی رایگان، از 6 مرحله بالا استفاده کنید و در پایان دوره آزمایشی به سرعت متوجه خواهید شد که آیا نرم افزار برای شما مناسب است یا خیر.

منابع:

نوشته‌های مشابه