فروش آموزش اینستاگرام – کی گروه


طبق آخرین نظرسنجی، اینستاگرام حدود 30 میلیون کاربر از ایران دارد. از این رو فروش آموزش در اینستاگرام می توان آن را به عنوان یک فرصت منحصر به فرد برای تمامی افرادی که کسب و کار یا فروشگاه اینترنتی دارند در نظر گرفت. اگر شروع به ایجاد یک حساب کاربری اینستاگرام برای فروش محصولات خود نکرده اید، اکنون بهترین فرصت است.

فروش در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از مناسب ترین بسترها برای کسب و کارهای مختلف و فروش محصولات است. افرادی که می دانند چگونه از این پلتفرم استفاده کنند، برندگان در این زمینه هستند. اگر هنوز صفحه ای در اینستاگرام برای فروشگاه خود باز نکرده اید، آن را ترک کنید و همین الان صفحه جدیدی را برای فروش محصولات خود باز کنید. نگران نباشید، مهم ترین نکات در مورد چگونگی و فروش آموزش در اینستاگرام در این مقاله برای شما توضیح خواهیم داد.

آموزش فروش در اینستاگرام

من محصولی برای فروش ندارم، چه کار کنم؟

به طور کلی کسانی که قصد فروش در اینستاگرام را دارند به دو دسته تقسیم می شوند:

  • افرادی که محصولی برای فروش دارند.
  • افرادی که محصولی برای فروش ندارند.

کسانی که محصولی برای فروش دارند می توانند به راحتی آن را در اینستاگرام بفروشند و هیچ. اما در مورد افرادی که محصولی برای فروش در اینستاگرام ندارند چطور؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که ایرادی ندارد که محصول خود را برای فروش نداشته باشید. بقیه افرادی که محصولی برای فروش دارند! شما می توانید یک تامین کننده محصول داشته باشید و محصولات آن تامین کننده را در صفحه اینستاگرام خود بفروشید و درصدی از فروش محصول را برای خود بگیرید. همیشه راهی برای فروش در اینستاگرام وجود دارد.

ترفندهای جادویی برای آموزش فروش در اینستاگرام

اگر موارد زیر را رعایت کنید، بدون شک می توانید فروش محصولات خود را 10 یا 20 برابر کنید. و بنابراین فقط از این موضوعات نگذرید.

پروفایل خود را آماده کنید

به یاد داشته باشید، نمایه شما مانند ویترین فروشگاه شما است. آیا مردم باید بدانند که دقیقاً هنگام بازدید از نمایه شما چه می کنید؟ چه محصولاتی را می فروشید؟ بالاخره چرا باید شما را انتخاب کنند؟ بنابراین سعی کنید خود را به جای مخاطبین خود قرار دهید و به سوالات مشابه در پروفایل خود پاسخ دهید. بنابراین اولین قدم در تحصیلات فروش در اینستاگرام این برای داشتن یک پروفایل بهینه است.

سعی کنید پروفایل اینستاگرام خود را بهینه کنید

نمایه از بخش های مختلفی تشکیل شده است که برای هر یک از آنها نکاتی را در اختیار شما قرار می دهیم:

  • عکس پروفایل: عکس شما باید حاوی برند یا لوگوی شما باشد. از قرار دادن عکس های نامناسب در این قسمت خودداری کنید.
  • بیوگرافی شما در صفحه: در این قسمت باید توضیح واضح و مشخصی از کسب و کار خود به مخاطب ارائه دهید و بگویید چه پیشنهادی برای آن دارید.
  • لینک فروشگاه: اگر سایت فروشگاهی دارید می توانید با قرار دادن لینک آن در این قسمت مشتریان را به سمت سایت خود هدایت کنید.

تبلیغات در اینستاگرام را فراموش نکنید

در این قسمت از فروش آموزش در اینستاگرام می خواهیم شما را با یکی از مهم ترین روش های فروش در این پلتفرم آشنا کنیم: تبلیغات. تبلیغات به راحتی می تواند افراد مختلف را به شما معرفی کند تا بتوانند اطلاعات فروشگاه و صفحه شما را به دست آورند و در نهایت از صفحه شما خرید کنند. راه های زیادی برای تبلیغ در اینستاگرام وجود دارد:

  • تبلیغات خود را به وبلاگ نویسان برون سپاری کنید.
  • یک کمپین راه اندازی کنید.
  • از اینفلوئنسرها استفاده کنید.
  • تبلیغات خود را در اخبار و صفحات بزرگ قرار دهید.
  • و…

درست است که تبلیغات ممکن است در مرحله اولیه کمی گران باشد، اما به یاد داشته باشید که یکی از مهم ترین راه های افزایش درآمد اینستاگرام، انجام درست و به موقع تبلیغات است.

تبلیغات در اینستاگرام را فراموش نکنید

از هشتگ ها به درستی استفاده کنید

اگر از فروش آموزش در اینستاگرام اگر می خواهید درآمد خود را افزایش دهید، اگر می خواهید برند شما در اینستاگرام مورد توجه قرار گیرد و بتوانید به صورت ارگانیک مخاطب جذب کنید، باید هنر استفاده از هشتگ ها را یاد بگیرید. به یاد داشته باشید که به طور کلی باید از هشتگ ها استفاده کرد، بنابراین سعی نکنید از هشتگ های زیادی برای پست های خود استفاده کنید. ابتدا تعدادی هشتگ دم بلند را هدف قرار دهید. به تدریج می توانید به هشتگ های محبوب بروید.

مشتریان خود را درگیر کنید

یکی از مهم ترین رازها فروش آموزش در اینستاگرام این برای این است که سعی کنید مشتریان خود را در صفحه خود جذب کنید. به عنوان مثال از آنها بخواهید صفحه شما را به دوستان خود معرفی کنند، شما را لایک کنند و در مورد شما نظر بگذارند. اینستاگرام با جذب مشتریان در صفحه شما، صفحه شما را به عنوان یک صفحه مفید برای کاربران خود می شناسد و آن را در معرض دید افراد بیشتری قرار می دهد. بنابراین، به همین راحتی و بدون پرداخت هیچ هزینه ای، تبلیغات پولی را در صفحه اینستاگرام خود دارید!

پیوسته و پیوسته کار کنید

یکی از لحظات مهم در فروش آموزش در اینستاگرام این به شما اطلاع می دهد که کار مداوم در اینستاگرام یک اصل بسیار مهم است. اینکه بتوانید تعداد مشخصی پست و استوری را در بازه های زمانی مشخص منتشر کنید، توجه ربات های اینستاگرام را به صفحه شما جلب کرده و آن را به افراد مختلف معرفی می کند. صفحه ای که فقط یک پست در روز به اشتراک می گذارد، بسیار بهتر از صفحه ای است که روزانه 3 تا 4 پست منتشر می کند و بین دو تا سه روز فعالیت صفحه ای ندارد. پس کار مداوم را فراموش نکنید.

عکس ها و فیلم های با کیفیت بالا ایجاد کنید

باید بدانید که داشتن عکس ها و فیلم های با کیفیتی که در صفحه خود استفاده خواهید کرد یکی از مهم ترین اصول در فروش در اینستاگرام و. به هیچ وجه از عکس ها و فیلم های با کیفیت پایین استفاده نکنید. زیرا اعتماد مخاطبان خود را از دست خواهید داد و صدمات جبران ناپذیری به برند خود وارد خواهید کرد. برای حل مشکل کیفیت عکس‌هایتان، می‌توانید از یک عکاس حرفه‌ای دعوت کنید تا از محصولاتتان عکاسی کند تا مطمئن شوید ارزشش را دارد.

تصاویری با کیفیت از محصول خود تهیه کنید

نحوه استفاده از محصول خود را نشان دهید

بسیاری از افراد محصولات مختلفی را در اینستاگرام می فروشند. برخی از این محصولات کاربردی هستند، یعنی کاربر پس از خرید از آنها استفاده می کند. اگر محصول شما در این دسته قرار می گیرد، سعی کنید نحوه استفاده از آن را به کاربر نشان دهید و در مورد نحوه استفاده از آن راهنمایی کنید. می توانید از خریداران قبلی بخواهید که از نحوه استفاده از محصولی که خریداری کرده اید ویدیو بگیرند و به آنها نشان دهند. با استفاده از این روش علاوه بر نشان دادن نحوه استفاده از محصول خود، می توانید حس اطمینان و اعتماد را نیز در مخاطب ایجاد کنید.

از کاربران خود نظر بخواهید

هر از چند گاهی از فالوورها و کاربران خود بپرسید که نظر آنها در مورد نحوه مدیریت تاپیک و محتوای ارائه شده در آن چیست. به این ترتیب می توانید دقیقاً متوجه شوید که کاربران شما به دنبال چه چیزی هستند. از طرفی یکی از روش های مهم آموزش فروش در اینستاگرام این است که بعد از خرید نظر مشتری را در مورد محصولی که از شما خریده است جویا شوید. مثلاً از او بپرسید که چرا از محصول استفاده می کند؟ محصول چه ویژگی هایی داشت؟ از خریدش راضی بود یا نه؟ همچنین می توانید نظرات مثبت را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید و نظرات منفی را بهبود بخشید تا فروش بیشتری را از همه جهت به دست آورید.

به بررسی رقبای خود ادامه دهید

یکی از مهمترین وظایف برای افزایش فروش در اینستاگرام کاری که می توانید انجام دهید این است که همیشه از سایت های رقبای خود بازدید کرده و نحوه عملکرد آنها را ببینید. از چه ترفندهایی استفاده می کنند؟ آنها چگونه با مخاطبین خود برخورد می کنند؟ چگونه محصول خود را می فروشند و … خلاصه خوب آنالیز می کنند. گاهی ممکن است چیزی را از دست بدهید. شما می توانید با بررسی رقبای خود متوجه آن شوید و آن را برطرف کنید. همچنین، اگر فکر می کنید رقیب شما از ترفند فروش جالبی استفاده کرده است، استفاده از آن اشکالی ندارد، اما به روش خودتان و در راستای هدف صفحه شما. اگر در صفحه رقیب خود مشکلی مشاهده کردید که در صفحه شما نیز وجود دارد، فورا آن را برطرف کنید.

آخرین کلمه

در این مقاله سعی کرده ایم نکات اساسی و ضروری برای فروش در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. به یاد داشته باشید که فروش در پلتفرم اینستاگرام به معنای شکستن شاخ غول نیست. کافیست این نکات اساسی را رعایت کنید و به طور مداوم شروع به تولید محتوای با کیفیت کنید. بعد از مدتی کم کم اثرات و نتایج آن را خواهید دید. افرادی در این پلتفرم موفق خواهند بود که فروش آموزش در اینستاگرام گذشتند

کی گروپ مشاوره و آموزش موفقیت در فروش، استراتژی های رشد فروش و تکنیک های وفاداری مشتری را برای سازمان ها و سازمان های مختلف ارائه می دهد، پس با ما در تماس باشید.

نوشته‌های مشابه