تسلط بر معیارها؛ کلید طلایی درب فروش



آیا آماده هستید تا استانداردهای تیم فروش خود را به ارتفاعات جدیدی ارتقا دهید؟

تیم خود را برای ارزیابی آماده کنید و در مسیر موفقیت بزرگتر قرار بگیرید. اگر در تیم فروش یا بازاریابی یک سازمان کار می کنید، سعی کنید از جایگاه تیم فروش آگاه باشید، معیارهای موثر برای بهبود عملکرد و موفقیت تیم فروش را بدانید. کسب و کار خودت را ارتقا بده

  1. همیشه اندازه معامله را در نظر بگیرید: مدیران پرشور این معیار را به خوبی درک می کنند و می توانند آن را با میانگین تعداد تراکنش ها یا طول چرخه فروش تجزیه کنند. آنها همچنین به سرعت کار می کنند – از کل کتاب کسب و کار گرفته تا محصولات، بخش ها و تیم های خود.
  2. نرخ های بسته شدن همه کارشناسان فروش را بررسی کنید: چه کسی فرمول برنده شدن را در تیم شما در حال حاضر دارد؟ کاهش عوامل تاخیر در بستن معاملات و توانایی شما برای ارتقای عملکرد بهترین و باهوش ترین کارمندان استراتژی های فروش در حال رشد است
  3. نقشه دستیابی به سهمیه را ترسیم کنید: زوج بهترین فروشندگان آنها همچنین روزهای بد (یا حتی سال های بد) دارند. آیا می توانید عملکرد سهمیه ها را در سه سال گذشته اندازه گیری کنید؟ این دیدگاهی است که برای کمک به تیم خود برای کسب بیشترین امتیاز به آن نیاز دارید.
  4. پیش بینی فروش بدون ترس: مدیران فروش که کسب و کار خود را می شناسند باید بتوانند سود نهایی خود را تا 5 درصد از درآمد واقعی تخمین بزنند پیش بینی آیا شما اطلاعات لازم برای این کار را دارید؟
  5. پر کردن شکاف بین بخش های مختلف سازمان: ایجاد یک بخش جدید در سازمان باعث تپش قلب بیشتر می شود، اما کسب درآمد بیشتر از مشتریان فعلی، درآمد مطمئن تری ایجاد می کند. آیا راه آسانی برای پیگیری فعالیت های پس از فروش وجود دارد که فرصت های فروش بیشتر ایجاد می کند، اینطور نیست؟

اکنون که پنج معیار کلیدی را می دانید، آماده اید که آنها را عملی کنید. در اینجا چند نکته برای شروع شما وجود دارد:

  1. داده های خود را جمع آوری کنید: اولین قدم برای تسلط بر معیارها، جمع آوری داده های فروش F. این داده ها شامل مواردی مانند معاملات، مشتریان، تیم فروش و غیره است.
  1. معیارهای خود را نظارت کنید: هنگامی که داده ها را جمع آوری کردید، باید به طور منظم آن ها را بررسی کنید. این به شما کمک می کند روندها را شناسایی کرده و پیشرفت خود را در طول زمان اندازه گیری کنید.
  1. بر اساس معیارهای خود تصمیم بگیرید: از معیارهای شما برای تصمیم گیری در مورد نحوه تخصیص منابع، نحوه آموزش تیم فروش و چگونه می توان عملکرد کلی فروش خود را بهبود بخشید.
  1. از ابزار مناسب استفاده کنید: ابزارهای زیادی وجود دارد که به شما در ردیابی و تجزیه و تحلیل معیارهای فروش کمک می کند. ابزار مناسب می تواند به شما در صرفه جویی در زمان و به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم گیری آگاهانه کمک کند.
  2. به یاد داشته باشید که معیارها فقط ابزار هستند: معیارها فقط ابزار هستند و نباید به عنوان یک هدف نهایی در نظر گرفته شوند. از آنها برای بهبود بهره وری و افزایش فروش از خودتان استفاده کنید، اما اجازه ندهید آنها شما را کنترل کنند.

با تسلط بر معیارهای فروش، می توانید تیم خود را به سمت موفقیت هدایت کنید.

منبع مقاله:



نوشته‌های مشابه